eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa 8 szt. fabrycznie nowych (rok budowy 2007) pługów odśnieżnych, przeznaczonych do zimowego utrzymania dróg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-21

Lublin: Dostawa 8 szt. fabrycznie nowych (rok budowy 2007) pługów odśnieżnych, przeznaczonych do zimowego utrzymania dróg.
Numer ogłoszenia: 145597 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 8 szt. fabrycznie nowych (rok budowy 2007) pługów odśnieżnych, przeznaczonych do zimowego utrzymania dróg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 8 szt. fabrycznie nowych (rok budowy 2007) pługów odśnieżnych, jednostronnych, dwulemieszowych, sterowanych elektrohydraulicznie, wraz z dostosowaniem płyty podwoziowej pługa (według DIN) do zamontowania na nośniku samochodowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.30 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.30.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania z ofertą w wysokości 3000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. Oddział Lublin, nr 40 1500 1520 1215 2002 4137 0000..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe wymagania mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu: 1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że w sposób należyty wykonał (tzn. rozpoczął i zakończył) co najmniej jedno zamówienie rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. 2. Potencjał techniczny Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował na terenie Polski co najmniej jednym punktem serwisowym oferowanego sprzętu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja) warunki merytoryczne udziału w postępowaniu muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Wykaz (Doświadczenie) wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. 2. Wykaz (Potencjał techniczny) podmiotów (punktów serwisowych) dla oferowanego sprzętu na terenie Polski, pozostających w dyspozycji Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.). Dokumenty, o których mowa wyżej winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cena - 10 PLN (dotyczy wersji papierowej SIWZ) w siedzibie Zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym, wersję elektroniczną można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej: www.gddkia.gov.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21 p. 55.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.