eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiązowna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Wiązowna: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiązowna
Numer ogłoszenia: 145589 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiązowna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano- instalacyjnych dot. nowych linii elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiązowna w 6 lokalizacjach: 1)Część I: Budowa oświetlenia ul. Kwitnącej Jabłoni w Duchnowie. 2)Część II: Budowa oświetlenia ul. Olchowej w Dziechcińcu. 3)Część III: Budowa oświetlenia drogi w miejscowości Michałówek. 4)Część IV: Budowa oświetlenia ulicznego - ul. Graniczna w Rzakcie i Czarnówce. 5)Część V: Budowa oświetlenia ul. Słonecznej w Majdanie. 6)Część VI: Budowa oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej. 2.CZĘŚĆ I: Budowa oświetlenia ul. Kwitnącej Jabłoni w Duchnowie. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego brakującego odcinka ul. Kwitnącej Jabłoni do ul. Dłuskiej dot. 7 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 istniejących słupach. 3.CZĘŚĆ II: Budowa oświetlenia ul. Olchowej w Dziechcińcu. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Olchowej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 nowych słupach oraz montaż dodatkowo jednego słupa. 4.CZĘŚĆ III: Budowa oświetlenia drogi w miejscowości Michałówek. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego drogi w Michałówku dot. 17 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 5 nowych opraw oświetleniowych na 5 nowych słupach. 5.CZĘŚĆ IV: Budowa oświetlenia ulicznego - ul. Graniczna w Rzakcie i Czarnówce. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Granicznej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 istniejących słupach. 6.CZĘŚĆ V: Budowa oświetlenia ul. Słonecznej w Majdanie. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Słonecznej dot. 10 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 10 nowych opraw oświetleniowych na 10 nowych słupach. 7.CZĘŚĆ VI: Budowa oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 4 nowych opraw oświetleniowych na 4 nowych słupach oraz dodatkowo wymiana istniejącej oprawy oświetleniowej SITECO na nową oprawę LED oraz wymiana starego wysięgnika na nowy- dłuższy. 9.Przedmiot zamówienia dla ww. części został opisany szczegółowo w Programie funkcjonalno- użytkowym budowy oświetlenia ulicznego, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 10.Na etapie projektowania Wykonawca opracuje dokumentację projektową wraz z koniecznymi i wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, uzyska od osób fizycznych zgody na wykonanie oświetlenia ulicznego w formie umów cywilno- prawnych, uzyska pozwolenia na budowę/ dokona zgłoszenia zamiaru wykonania robót do starosty. 11.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia na etapie wykonawstwa obejmuje między innymi: 1)Organizację placu budowy. 2)Pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. 3)Zabezpieczenie robót pod względem BHP. 4)Ubezpieczenie robót od odpowiedzialność cywilnej. 5)Wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do robót budowlanych tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce. 6)Wykonanie robót ogólnobudowlanych według opracowanej dokumentacji projektowej. 7)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji. 8)Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 9)Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egzemplarzach. 10)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych w pasach dróg publicznych. Koszty zajęcia pasa drogowego będzie ponosił Wykonawca. 11)Dokonanie odbioru technicznego wykonanych instalacji oświetlenia ulicznego z udziałem Inwestora - Zamawiającego. 12)Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych formalności z PGE Dystrybucja RE Mińsk Mazowiecki, związanych z podłączeniem wykonanych instalacji do sieci dystrybucyjnej i niezbędnych do zalicznikowania oraz eksploatacji wykonanego oświetlenia ulicznego. 12.Zamawiający udziela Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie wykonania wszelkich czynności koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym do występowania przed organami administracji publicznej oraz PGE Dystrybucja w celu wykonania obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie udzielenie pełnomocnictwa szczegółowego, Zamawiający zobowiązuje się je udzielić niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Wykonawcy. 13.Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszej SIWZ, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.22.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych dotyczących budowy, rozbudowy, przebudowy linii elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda- wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a)na etapie projektowania dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. z 8.03.2016. r., poz. 290 z późn. zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. b)na etapie wykonawstwa dysponuje minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiada aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktur - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmiany przedmiotu umowy lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1)konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), lub 2)wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, lub 3)zachodzi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych, lub 4)nastąpi odmowa wydania lub opóźnienie w wydaniu przez organy administracyjne lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, zatwierdzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub 5)gdy zmienią się warunki pogodowe nie pozwalające na wykonanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi lub specyfikacją techniczną, lub 6)w przypadku zaistnienia okoliczności mających charakter siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub 7)z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych tj. gdy istniejące warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz technologią robót przyjętą w zatwierdzonym projekcie budowlanym. 2.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuwiazowna.pl; http://bip.wiazowna.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna (Biuro Obsługi Mieszkańców, parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Gmina Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna (Biuro Obsługi Mieszkańców, parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Kwitnącej Jabłoni w Duchnowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Budowa oświetlenia ul. Kwitnącej Jabłoni w Duchnowie 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego brakującego odcinka ul. Kwitnącej Jabłoni do ul. Dłuskiej dot. 7 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 istniejących słupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.22.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności faktur - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Olchowej w Dziechcińcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: Budowa oświetlenia ul. Olchowej w Dziechcińcu. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Olchowej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 nowych słupach oraz montaż dodatkowo jednego słupa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.22.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności faktur - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia drogi w miejscowości Michałówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III: Budowa oświetlenia drogi w miejscowości Michałówek. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego drogi w Michałówku dot. 17 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 5 nowych opraw oświetleniowych na 5 nowych słupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.22.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności faktur - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego - ul. Graniczna w Rzakcie i Czarnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV: Budowa oświetlenia ulicznego - ul. Graniczna w Rzakcie i Czarnówce. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Granicznej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 istniejących słupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.22.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności faktur - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Słonecznej w Majdanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V: Budowa oświetlenia ul. Słonecznej w Majdanie. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Słonecznej dot. 10 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 10 nowych opraw oświetleniowych na 10 nowych słupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.22.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności faktur - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI: Budowa oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 4 nowych opraw oświetleniowych na 4 nowych słupach oraz dodatkowo wymiana istniejącej oprawy oświetleniowej SITECO na nową oprawę LED oraz wymiana starego wysięgnika na nowy- dłuższy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.22.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności faktur - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.