eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chybie › Wykonanie wielofunkcyjnej sali gimnastycznej i boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 w Chybiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Chybie: Wykonanie wielofunkcyjnej sali gimnastycznej i boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 w Chybiu
Numer ogłoszenia: 145562 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75396 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chybie, ul. Bielska 78, Chybie, woj. śląskie, tel. 033 8561096, 8561098, faks 033 8561096.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielofunkcyjnej sali gimnastycznej i boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 w Chybiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, dokumentacji kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedsięwzięcia pn.: Budowa wielofunkcyjnej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Chybiu przy ul. Bielskiej 80, wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora pozwolenia na budowę inwestycji oraz nadzorem autorskim planowanej inwestycji. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia W zakresie opracowania ma znaleźć się: -sala gimnastyczna o powierzchni 900 m2, -siłownia, -szatnie, -węzły sanitarne, -schowki porządkowe, -magazyn, -komunikacja, -klatka schodowa, -boisko o wymiarach 14x26 m -wyposażenie i urządzenia Niniejszy projekt ma zostać opracowany w oparciu o następujące materiały: a) Projekt koncepcyjny budowy budynku wielofunkcyjnej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Chybiu przy ul. Bielskiej 80 opracowany przez Studio S1 Marek Stojanowski, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Staszica 11/8, stanowiący załącznik nr 1 b) Uzgodnienia z Zamawiającym, w szczególności z dyrektorem Szkoły Podstawowej w nr 1 w Chybiu Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację wg następujących zasad: 1. Dokumentacja ma być sporządzona w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD. 2. Dokumentacja projektowa musi być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.) 3. Liczba egzemplarzy poszczególnych opracowań w formie tradycyjnej (papierowej): - Projekt budowlany - 5 egz., Każdy egz. projektu musi zawierać oświadczenie projektanta o jego kompletności oraz wszelkie uzgodnienia i dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi. - Projekt zagospodarowania terenu na aktualnej kopii mapy zasadniczej - 5 egz. w tym 2 egz. na oryginalnych aktualnych mapach do celów projektowych. Ma być wpięty do projektu budowlanego. - Projekty wykonawcze poszczególnych branż - 5 egz., w tym: a. architektoniczny b. konstrukcyjny c. instalacji: -c.o. wraz z rozbudową kotłowni (jeśli zachodzi taka potrzeba) -wodociągowej zimnej i ciepłej wody -kanalizacyjnej -wentylacyjnej -elektrycznej -odgromowej - Informacja dotycząca planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. (wpiąć do projektu) - Inwentaryzacja zieleni - 5 egz. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 egz. - Przedmiary robót z podziałem na branże - 2 egz. dla każdej branży - Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże- 2 egz. dla każdej branży - Dokumentacja geotechniczna - 3 egz. Kosztorysy mają być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz dwoma Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego oraz z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu dokumentacji projektowej. Kosztorysy należy sporządzić z uwzględnieniem kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 4. Całość dokumentacji projektowej Wykonawca dostarczy w formie elektronicznej. Dokumentacja w formie elektronicznej ma być sporządzona na nośnikach CD w 2 egz. Zakres dokumentacji ma być identyczny ze sporządzonym w formie tradycyjnej, tzn. musi zawierać w szczególności: - Projekt budowlany i projekty wykonawcze (opis + rysunki) - Informacje dotyczące planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót z podziałem na branże - Dokumentację geotechniczną. Dokumentacja wykonana w formie elektronicznej (rysunki, opisy, uzgodnienia) musi być zapisana w plikach uniemożliwiających dokonywanie w nich zmian: w formacie PDF lub formacie DWF z nagraną na płycie przeglądarką do plików CAD. Pliki nie mogą być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich łączenie lub dzielenie oraz nie mogą być zabezpieczone hasłem. Kosztorys inwestorski należy zapisać na oddzielnej płycie CD. Przedmiar robót ma być zapisany na oddzielnej płycie CD. 5. Wymagania dodatkowe: - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności z przepisami wykonawczymi do ustawy Prawo budowlane (forma i zakres projektu budowlanego, warunki techniczne) oraz Prawo zamówień publicznych (projekt budowlany i wykonawczy, przedmiary, kosztorys inwestorski, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót); - Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawną i finansową za szkody Zamawiającego, powstałe w wyniku nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu umowy; - Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty wykonawcy ubiegającego się o zamówienie, w tym: koszty wykonania wskazanej liczby egzemplarzy projektu i pozostałych dokumentów, uzgodnień, wierceń badawczych gruntu, map i innych niezbędnych dokumentów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miastoprojekt Cieszyn Spółka z o.o., ul. 3-go Maja 18, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 73600
  • Oferta z najniższą ceną: 73600 oferta z najwyższą ceną: 147000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.