eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P_26_ODCZYNNIKI_2011 dostawa materiałów medycznych zużywalnych oraz odczynników w podziale na pakiety do Laboratorium Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Warszawa: P_26_ODCZYNNIKI_2011 dostawa materiałów medycznych zużywalnych oraz odczynników w podziale na pakiety do Laboratorium Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 145558 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P_26_ODCZYNNIKI_2011 dostawa materiałów medycznych zużywalnych oraz odczynników w podziale na pakiety do Laboratorium Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Laboratorium Szpitala materiałów medycznych zużywalnych oraz odczynników w podziale na pakiety w ilościach szacunkowych zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ 2. Szczegóły wykaz materiałów medycznych zużywalnych, odczynników w podziale na pakiety oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). PAKIET I - MATERIAŁY MEDYCZNE: PAKIET I I - ODCZYNNIKI HEMATOLOGICZNE DO ANALIZATORÓW ABX MICROS CRP 100; ABX MICROS CRP 200; PAKIET I I I - ODCZYNNIKI KOAGULOLOGICZNE -ANALIZATOR KOAGULOLOGICZNY coag CHROM 3003 PAKIET IV - ODCZYNNIKI BIOCHEMICZNE DO ANALIZATORÓW ELEKTROLITÓW RAPIDCHEM 744 I PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH RAPIDLAB 348 PAKIET V - ODCZYNNIK DO OZNACZANIA GLUKOZY NA CZYTNIKU GL 201 HEMOCUE PAKIET VI - ODCZYNNIKI SEROLOGICZNE.SEROLOGIA GRUP KRWI. PAKIET V I I - ODCZYNNIKI BIOCHEMICZNE Wymagana aplikacja na KONELAB 20 i oraz czytnik EURO Pointe.i analizator A-15 PAKIET V I I I - TESTY PASKOWE DO OZNACZANIA WŁASNOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU PAKIET I X - ODCZYNNIKI DO OZNACZEŃ W SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ METODĄ AGLUTYNACJI KRWINEK CZERWONYCH NA MIKROKOLUMNACH ŻELOWYCH do posiadanego sprzętu firmy DiaMED 3. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV - 33 69 65 00-0 - odczynniki laboratoryjne 4. Termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy. 5. Zamawiający zainteresowany jest dostawa materiałów pełnowartościowych, wysokiej jakości. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: sukcesywne dostawy do Laboratorium Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej SP ZOZ, Warszawa ul. Inflancka 6. 6. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo wjazdu na teren Szpitala. 7. Wielkość i asortyment dostaw jest zależny od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości przedmiotu zamówienia w każdym pakiecie mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć) w ramach wartości umowy. 8. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie 5 dni roboczych (pięć dni) od zgłoszenia na piśmie faxem lub e-mail (dopuszcza się składanie zamówienia przez telefon za potwierdzeniem na piśmie).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a -Certyfikat zgodności na dostarczone materiały, - deklaracja zgodności WE, - wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, b. wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklarację zgodności WE, certyfikat zgodności PN na oferowane materiały. c. dot. pakietu I : - opis pozycji nr 22 formularza cenowego - dołączenie (zwrotne/bezzwrotne) 1 szt. próbki do poz. Nr 3 formularza cenowego, - dołączenie (zwrotne/bezzwrotne) 2 szt. Próbek do poz. Nr 20 formularza cenowego d. dot. pakietu II: - oświadczenie Wykonawcy, że oferta odczynnikowa spełnia wymogi międzynarodowej kontroli morfologii krwi oraz że wszystkie odczynniki pochodzą od jednego producenta e. dot. pakietu IV - oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu całodobowej płatnej obsługi serwisowej urządzeń w razie awarii w siedzibie Zamawiającego wraz z oferowanym czasem reakcji serwisowej (maksymalnie 48 godzin) od momentu powiadomienia serwisu faxem oraz sposób i warunki serwisowania f. oświadczenie Wykonawcy o bezawaryjnej pracy urządzeń poprzez zapewnienie obsługę autoryzowanego serwisu analizatorów Rapidlab 348, Rapidchem 744 lub oświadczenie od producenta analizatorów o odbytych szkoleniach na posiadanych przez Zamawiającego analizatorach. g. oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu raz w roku bezpłatnych przeglądów okresowych przez okres trwania umowy Oświadczenie Wykonawcy, że odczynniki i materiały eksploatacyjne (pakiet IV) pochodzą od jednego producenta oraz że Wykonawca posiada wdrożony system jakości. f. dot. pakietu VIII: - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment spełnia wymagania w zakresie cech pasków do oznaczania własności fizyko-chemicznych moczu tj: 1.Eliminacja wpływu kwasu askorbinowego na pomiar 2.Kompatybilność z analizatorem Clinitek 50 i Clinitek Advantus. 3.Możliwość rozróżniania krwinek wyługowanych i niewyługowanych. 4.Paski do analizy moczu i materiały kontrolne od jednego producenta. 5.Bezpłatny udział w międzynarodowej kontroli jakości moczu 4 razy do roku, zakończony wydaniem certyfikatu. 6.Gwarancja autoryzowanego serwisu producenta analizatora Clinitek+ oświadcenie producenta. 7.Bezpłatna aktualizacja oprogramowania analizatora Clinitec z możliwością odczytu testów paskowych w kierunku mikroalbuminurii z możliwością podania wskaźników albuminowo-kreatyninowego i białkowo-kreatyninowego. 8.Kontrola wewnątrzlaboratoryjna dodatnia i ujemna dla wszystkich 10-paramertów na dwóch poziomach raz w tygodniu. i. dla pakietu IX: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu parametrów jakościowo-technicznych do oferowanych odczynników tj: 1.Wymagane jest wykonanie wszystkich podanych badań podanych w arkuszu kalkulacyjnym 2.Wymagana jest mozliwość badania grupy krwi z oznaczaniem izoaglutynin grupowych (anty-A,anty-B,anty-D ctl/A1-B mikrometodą kolumnową.Mikrokarty wypełnione odczynnikami. Podać nazwy klonów w każdej serii odczynników. 3.Do potwierdzenia grupy krwi ABORhDmikrometodą kolumnowa wymagane są odczynniki (anty-A,anty-B,anty-D z innych klonów niż wymienione w punkcie 2.Mikrokarty wypełnione odczynnikami.Podać nazwy klonów w każdej serii odczynników 4.Badanie grupy krwi noworodka mikrometodą żelową kolumnową musi obejmować badanie antygenów ABO,D z uk.łRh oraz BTA (AHG-poliwalentna)Mikrokarty wypełnione odczynnikami i składające się z 6 kolumn.Podać nazwy klonów w każdej serii odczynnika 5.Do potwierdzenia grupy krwi noworodka (anty-a, anty-B, anty-D mikrometodą żelową kolumnową wymagane są odczynniki z innych klonów (anty-a, anty-B, anty-D niż w punkcie 4. Podać nazwy klonów w każdej serii odczynnika. 6.Wymagane jest badanie przeglądowe przeciwciał pośrednim testem antyglobulinowym na 3 krwinkach wzorcowych.Mikrokarty wypełnione surowicą antyglobulinową poliwalentną. 7.Badanie przeglądowe przeciwciał testem enzymatycznym na 3 rodzajach krwinek wzorcowych. 8.Wymagane jest wykonanie próby zgodności pomiędzy dawcą a biorcą krwi w pośrednim teście antyglobulinowym. 9.Wymagane jest aby odczynnikibyły gotowe do użycia i pochodziły od jednego producenta,a karty składały się z 6 mikrokolumn i były wypełnione żelem separującym. 10.Wymagane jest,aby krwinki wzorcowe do badania przeglądowego przeciwciał odpornościowych w PTA-LISS i teści eenzymatycznym były gotowe do użycia 11.Wymagany jest termin ważności odczynników minimum 4-miesięcy od daty dostawy. 12.wymagana jest metodyka eliminująca płukanie krwinek czerwonych-zawiesina krwinek czerwonych poniżej 1%. 13.Wymagane są dostawy odczynników (wg.harmonogramu)em tempetransportem monitorowanym pod względem temperatury w czasie transportu (krwinki wzorcowe 2-8 st C,mikrokarty 4-25 st C,a wydruk ze wskazaniami temperatury z wykonanych dostaw musi stanowić załącznik. 14.Wymagane jest ,aby przechowywanie mikrokart było możliwe w temp. pokojowej (18-25 st C)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); - zmniejszenia / zwiększenia ilości dostarczanego towaru w ramach zamawianego asortymentu; częstotliwości dostaw; - terminu wykonania zamówienia (skrócenie terminu zamówienia w przypadku wykorzystania wartości umowy lub wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 12 miesięcy); - zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; - zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy - w przypadku zakończenia produkcji, wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w stosunku do określonych w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej jaką podano w ofercie, - w przypadku zmiany wielkości opakowań, wprowadzenia nowszej serii, zmiany składu preparatów na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w stosunku do określonych w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej jaką podano w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.