eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £om¿a › Remont kuchni w budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 w £om¿y w ramach zadania Modernizacja i termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 .

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-01-06

£om¿a: Remont kuchni w budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 w £om¿y w ramach zadania : Modernizacja i termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 .
Numer og³oszenia: 1454 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto £om¿a , pl. Stary Rynek 14, 18-400 £om¿a, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://um.lomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont kuchni w budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 w £om¿y w ramach zadania : Modernizacja i termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Remont kuchni w budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 w £om¿y w ramach zadania : Modernizacja i termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 . polegaj±cy na wyburzeniu ¶cianek dzia³owych i wybudowaniu nowych ,wykonaniu ok³adzin ¶ciennych i pod³ogowych, malowania , wykonaniu nowej instalacji elektrycznej i wentylacji mechanicznej . Zakres robót do wykonania: 1/ roboty rozbiórkowe ¶cian i posadzek 2/ wybudowanie ¶cian dzia³owych 3/ szpachlowanie i malowanie dwukrotnie wewnêtrznych tynków farba emulsyjn± oraz farb± olejn± 4/ demonta¿ starej j i monta¿ nowej instalacji elektrycznej 5/ wykonanie wentylacji mechanicznej.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysoko¶ci: 3 000 z³. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. najpó¼niej do 27.01.2009r. do godz. 11:00 .

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 2) Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art.24.ustawy. - Na potwierdzenie spe³niania ww. warunków Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawców pisemnych o¶wiadczeñ i dokumentów, okre¶lonych w pkt. 6.1 SIWZ. - Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczeñ dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formu³y spe³nia / nie spe³nia. Niespe³nienie chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±. - Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) bêdzie dokonana na podstawie dokumentów do³±czonych do oferty, które s± wymagane od podmiotu wiod±cego i ka¿dego uczestnika konsorcjum (szczegó³owo wymienione w pkt. 6.1). Ocena spe³niania posiadania niezbêdnego potencja³u ekonomicznego oraz dysponowania potencja³em technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia bêdzie dokonana po zsumowaniu potencja³ów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuj± ³±cznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spe³ni³ to wymaganie..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1/. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca sk³ada - wraz z ofert±, sporz±dzon± wg za³±cznika nr 1 do SIWZ - nastêpuj±ce dokumenty, o¶wiadczenia i informacje: 1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru (za³±cznik nr 2 do SIWZ); W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê; 3) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê; 4) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê; W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w ci±gu ostatnich piêciu lat przed rozpoczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia (remont pomieszczeñ szkolnych, budynków u¿yteczno¶ci publicznej z których co najmniej 1 jest o warto¶ci nie mniejszej 150 000,0z³ oraz do³±czy dokumenty (np. referencje) - w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê- potwierdzaj±ce, ¿e zamówienia te zosta³y wykonane nale¿ycie sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ. 6) Wykaz osób ( personelu kierowniczego), którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e proponowanego zakresu obowi±zków w przedmiotowym zamówieniu; kierownik robót budowlanych ,sanitarnych i elektrycznych musi mieæ uprawnienia do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem zamówienia i do¶wiadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku , sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ. 7) Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.6 ; Wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ 8) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± kierowaæ robotami przy realizacji zamówienia w bran¿y budowlanej ,sanitarnej i elektrycznej posiada wymagane uprawnienia - nale¿y do³±czyæ kserokopie uprawnieñ budowlanych i za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 2/. Pozosta³e wymagane dokumenty jako za³±czniki do oferty 1)Kalkulacjê ceny oferty opracowan± na podstawie dokumentacji technicznej STT i przedmiarów robót zgodnie z za³±cznikiem nr 6 2) kosztorys uproszczony jako, materia³ pomocniczy do rozliczenia robót. 3)Dokument stwierdzaj±cy dokonanie wp³aty wadium. Potwierdzenie wp³aty w pieni±dzu oraz inne dokumenty podlegaj±ce zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) nale¿y wpi±æ w formie kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê uprawnion± do reprezentowania firmy. Orygina³y dokumentów (oprócz przelewów bankowych) nale¿y za³±czyæ do oferty bez trwa³ego ich spiêcia z pozosta³ymi dokumentami oferty. 4)W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca bêdzie wykonywa³ dla wykonawcy. Uwaga: Do formy i tre¶ci dokumentów, sk³adanych przez wykonawców, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic± stosuje siê odpowiednio § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r.,Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 2008 r., Nr 87, poz. 605 )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w £om¿y, ul. Stary Rynek 14 18-400 £om¿a w pokoju nr 217 II piêtro.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Miejski w £om¿y, ul. Stary Rynek 14 18-400 £om¿a pokoju nr 101 (sekretariat) I piêtro.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie doryczy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.