eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno › Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy Gnojno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Gnojno: Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy Gnojno
Numer ogłoszenia: 145476 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, fax 0413532038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy Gnojno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót na budynku Urzędu Gminy w Gnojnie tj. 1.1 remont pokrycia dachowego który obejmuje: - demontaż skorodowanych obróbek; rynien i rur spustowych; - wykonanie robót dekarskich poprzez ocieplenie dachu i pokrycie papą termozgrzewalną bez ingerowania w jego układ konstrukcyjny z odtworzeniem obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - montażem rynien i rur spustowych z PCV łączonych na uszczelki - wykonanie obróbek dachowych murów ogniowych i kominów - wykonanie uzupełnień tynków zewnętrznych 1.2 wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych która obejmuje: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - złożenie materiałów z rozbiórki we wskazane miejsce - montaż stolarki okiennej i drzwiowej - demontaż i montaż okna z pustaków szklanych - wykonanie tynku na ościeżnicach zewnętrznych i wewnętrznych - malowanie dwukrotne farbą ościeżnicy zewnętrznych i wewnętrznych - wymiana parapetów zewnętrznych 1.3 remont sanitariatów w gminnej bibliotece oraz w pomieszczeniu policji który obejmuje: - licowanie ścian i posadzek płytkami - wymiana umywalek, ustępów, baterii umywalkowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.200 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) 3. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: Wykonawcy muszą posiadać: a)niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane nalezycie. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej trzy zamówienia odpowiadających charakterem z zakresu zadania będącego przedmiotem zadania i wartością (tzn. powyżej 80 tys. złotych) - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz i informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnosci. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia na stanowisku - kierownika budowy powinny posiadać uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami związanymi z przedmiotem zamówienia, oraz powinny posiadac aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: w celu potwierdzenia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokosć posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: Należy załączyć informacje z banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokoć posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wykonawcy minimum 80 tys. zł (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywlinej w zakresie prowadzonej działalności W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: Należy dołączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 4.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia tych warunków zerojedynkowa W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki o których mowa w pkt. 3 podmioty te mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1.Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 - udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji od dnia odbioru końcowego -wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 2.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z przedmiarem robót - załącznik nr 2 3. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a). Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm)- załącznik nr 3 b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulujące współpracę tych podmiotów. c). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. d). Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że, wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. e). Wykaz wykonanychrobót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej trzy zamówienia odpowiadających charakterem z zakresu zadania będącego przedmiotem zadania i wartością (tzn. powyżej 80 tys. złotych) - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.- (zał. nr 4). f). Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz i informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnosci. (zał. nr 5) Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika robót. g).Należy załączyć informacje z banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokoć posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wykonawcy minimum 80 tys zł (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) h). Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwote nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) i). dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.