eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-14

Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 145450 - 2016; data zamieszczenia: 14.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86315 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego 2.Kod CPV: 391000003(Meble), 391300002(Meble biurowe), 391100006(Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane i ich części), 391410002(Meble i wyposażenie kuchni), 391500008(Różne meble i wyposażenie) 391321007(Szafy na akta), 391311000(Regały archiwalne). 3.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem fabrycznie nowych mebli, ich rozładunek, wniesienie, montaż oraz rozmieszczenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy, wraz ze świadczeniem serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwany dalej SOPZ zawierający wykaz mebli i siedzisk będących przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z opisem wymagań technicznych i funkcjonalnych mebli załącznik nr 8, 8a oraz 9 do SIWZ (stosownie do części przedmiotu zamówienia). 5.Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy meble będące przedmiotem zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do miejsca dostawy: a)w zakresie części 1 pn. Meble drewniane oraz siedziska oraz części 2 pn. Meble metalowe do KPP w Krośnie Odrzańskim dz.1225/20 (budynek II piętrowy, winda osobowa) lub KWP Gorzów Wlkp.,ul. Kwiatowa 10, 66400 Gorzów Wlkp. 6.Termin płatności: w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 7.Gwarancja: Zamawiający wymaga całkowitej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, przy czym jeżeli udzielona gwarancja jakości, jest udzielona na okres krótszy niż gwarancja jakości producenta, wówczas okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę ulega wydłużeniu do okresu trwania gwarancji producenta. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 8.Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w Projekcie umowy (zał. nr 7 do SIWZ). 9.Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia itp., intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm,parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.) w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach. 10.Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.12.Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: część 1 pn. Meble drewniane oraz siedziska część 2 pn. Meble metalowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu części zawiera zał. nr 8, 8a oraz 9 do SIWZ. 13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 14.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: w zakresie części 1 i 2 do 40 dni roboczych od dnia zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8, 39.13.21.00-7, 39.13.11.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble drewniane oraz siedziska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo zaopatrzenia szkół CEZAS Sp. z o.o., Al. Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 527991,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 395399,49

  • Oferta z najniższą ceną: 395399,49 / Oferta z najwyższą ceną: 1324513,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Meble metalowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJMK Meble Sp. z o.o., Ul. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 527991,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201266,13

  • Oferta z najniższą ceną: 201266,13 / Oferta z najwyższą ceną: 302780,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.