Ogłoszenie z dnia 2006-03-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oława: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Oława w roku 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, do kontaktów: Sławomir Wojtczak, Sławomir Szczerba, Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3036724, 3036725, fax 071 3036724, e-mail: slawomir.szczerba@wroclaw.lasy.gov.pl, www.wroclaw.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Oława w roku 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi polegające na wykonaniu wszystkich prac leśnych ujętych w SIWZ, obejmujących pozyskanie i zrywkę drewna, prace w zagospodarowaniu lasu i hodowlanego obwodu łowieckiego, obsada dostrzegalni p-poż. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren Nadleśnictwa Oława. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 769 542,11 zł ( plus 153 908,42 zł - /20%/ - przewidziane na zamówienia uzupełniające). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet 04 - 800,00 PLN Pakiet 06 - 800,00 PLN Pakiet 11 - 1200,00 PLN Pakiet 12 - 1600,00 PLN Pakiet 14 - 400,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne. Płatne co miesiąc za faktycznie wykonaną prace. Termin płatności do 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków w związku z Art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym charakterze i wielkości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. Dodatkowo firmy nieświadczące usług leśnych na rzecz zamawiającego wykaz ten potwierdzony referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie Art. 49 ust. 1 skrócono termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym do 15 dni , oraz na podstawie Art. 52 ust. 4 skrócono termin składania ofert do 10 dni. W obydwu wypadkach zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. Zostały przeprowadzone już dwa przetargi nieograniczone, które nie wyłoniły wykonawców na wymienione wyżej pakiety, a prace w lesie nie mogą już czekać na odbycie pełnej procedury, gdyż na dzień dzisiejszy są opóźnione o trzy miesiące, a zaraz ruszają zalesienia i inne prace hodowlane i ochronne z ochroną p-poż włącznie. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PU 002/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.03.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 30.03.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Zainteresowane osoby. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.04.2006, godzina 10:00, Miejsce Siedziba Zamawiającego. Bystrzyca ul. Lipowa 8 woj. dolnośląskie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 04 - Usługi polegające na wykonaniu wszystkich prac ujętych w SIWZ, obejmujących pozyskanie i zrywkę drewna, prace w zagospodarowaniu lasu i hodowlanego obwodu łowieckiego. 3) Zakres lub wartość: 124 121 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 06 - Usługi polegające na wykonaniu wszystkich prac ujętych w SIWZ, obejmujących pozyskanie i zrywkę drewna, prace w zagospodarowaniu lasu. 3) Zakres lub wartość: 130 489 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 11 - Usługi polegające na wykonaniu wszystkich prac ujętych w SIWZ, obejmujących pozyskanie i zrywkę drewna, prace w zagospodarowaniu lasu , obsada dostrzegalni p-poż. 3) Zakres lub wartość: 197 018 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 12 - Usługi polegające na wykonaniu wszystkich prac ujętych w SIWZ, obejmujących pozyskanie i zrywkę drewna, prace w zagospodarowaniu lasu. 3) Zakres lub wartość: 264 187 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 14 - Usługi polegające na rozdrabnianiu pozostałości zrębowych i łupaniu drewna stosowego. 3) Zakres lub wartość: 53 725 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch inwestycji "Budowa odcinka ul. Spółdzielczej w Marcinkowicach" oraz przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Owczarach i w Jankowicach Małych.
- Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
- Rewitalizacja i modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Oławie z renowacją zabytkowego oświetlenia zewnętrznego
- Budowa oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w m. Jankowice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w roku 2024 - piąty przetarg
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi z zakreu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dabrowa w roku 2006.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.