eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Czerwieńsk, Dobre n/Kwisą, Krosno Odrzańskie, Nowogród Bobrzański, Skwierzyna, Wędrzyn, Żagań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Zielona Góra: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Czerwieńsk, Dobre n/Kwisą, Krosno Odrzańskie, Nowogród Bobrzański, Skwierzyna, Wędrzyn, Żagań
Numer ogłoszenia: 145388 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, faks 068 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Państwowa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Czerwieńsk, Dobre n/Kwisą, Krosno Odrzańskie, Nowogród Bobrzański, Skwierzyna, Wędrzyn, Żagań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i comiesięcznej konserwacji urządzeń dźwigowych w WAK zgodnie z poniższym zakresem: 1.Przegląd oraz prace konserwacyjne wyszczególnionych urządzeń zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia, z wytycznymi producenta, dokumentacją techniczno-ruchową urządzenia oraz obowiązującymi wymogami i przepisami dozoru technicznego (UDT) i zakresem pkt 12. 2. Utrzymywanie wykazanych urządzeń w sprawnym stanie technicznym, z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych 3. Usuwanie na bieżąco usterek i nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu poddawać urządzenia konserwacji i przeglądowi, natomiast w przypadku usterek (uszkodzeń) nie wynikających z zakresu umowy; protokólarne określenie zakresu napraw w celu przywrócenia urządzenia do pełnej sprawności technicznej. 4. Natychmiastowe informowanie Przedstawiciela (pisemnie) Zamawiającego (jego przedstawiciela - Kierownika WAK), o usterkach zauważonych przy wykonywanym przeglądzie i konserwacji. 5. Wykonywanie wymaganych pomiarów elektrycznych ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem bezpośrednim i pośrednim, zgodnie z obowiązującymi przepisami PN-IEC 60364 i wymogami UDT oraz sporządzenie z nich protokołów, które należy za potwierdzeniem przekazywać przedstawicielowi Zamawiającego 6. Bezpośrednie uczestnictwo w badaniach okresowych i nadzwyczajnych wykonywanych przez inne służby, dotyczące serwisowanego urządzenia, za pisemnym powiadomieniem przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. Uczestnictwo przy czynnościach dozoru technicznego, odbiorach i rewizjach przeprowadzonych na serwisowanych urządzeniach przez WDT 8.. Odnotowywanie w dzienniku urządzenia wyników przeglądów konserwacji itp. z podaniem daty oraz potwierdzenie podpisem 9. Szczegółowe sprawdzenie raz w roku stanu konstrukcji nośnej, prowadnic, i ich zamocowania oraz stanu toru i podtorza oraz sporządzenie i przedstawienie protokołu przedstawicielowi Zamawiającego 10. Wykonawca wykona konserwację dźwigów w pierwszym tygodniu każdego miesiąca w obecności przedstawiciela WAK, w przypadku zmiany terminu zostanie on uzgodniony z przedstawicielem zamawiającego telefonicznie. 11. Rozpoczęcie naprawy od momentu zgłoszenia awarii wynosi 24 godziny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 30 % zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; 2. oświadczenia wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt 9 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 2. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. a) świadectwa kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, upoważniające do konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych wymienionych w ppkt 1.4 dla osób realizujących przedmiot zamówienia. b) uprawnienia kwalifikacyjne do wykonania prac kontrolno - pomiarowych w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV (Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji z dnia 28.04.2003 (Dz.U. nr 89, poz. 829 z 2003r. z późniejszymi zmianami), dla osób realizujących przedmiot zamówienia 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 2. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, lub posiadaniu zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub posiadaniu potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra 65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra 65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 kancelaria jawna - I piętro pokój 104-105 osobiście lub pocztą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Czerwieńsk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Czerwieńsk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Dobre nad Kwisą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Dobre nad Kwisą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Krosno Odrzańskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Krosno Odrzańskie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Nowogród Bobrzański..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Nowogród Bobrzański..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Skwierzyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Skwierzyna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Wędrzyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Wędrzyn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Żagań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie serwisowania oraz przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń dźwigowych będących na wyposażeniu w Wojskowej Administracji Koszar Żagań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.