eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Organizacja i realizacja imprezy pn. PIKNIK GÓRNICZY realizowanej w ramach projektu pn. Wałbrzych, Hradec Kralove - Miasta Kultury, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-07

Wałbrzych: Organizacja i realizacja imprezy pn. PIKNIK GÓRNICZY realizowanej w ramach projektu pn. Wałbrzych, Hradec Kralove - Miasta Kultury, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 145387 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88005 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja imprezy pn. PIKNIK GÓRNICZY realizowanej w ramach projektu pn. Wałbrzych, Hradec Kralove - Miasta Kultury, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja pikniku górniczego w dniu 19 września 2010 r. w godzinach od 10:00 do 14:00, z udziałem zespołu muzycznego na terenie Parku Wielokulturowego - Stara Kopalnia. 1. Przygotowanie całej imprezy pod względem artystycznym i organizacyjnym oraz zapewnienia zaplecza technicznego. Przygotowanie winno obejmować.: - przedstawienie programu artystycznego z podaniem zaproponowanego jednego zespołu muzycznego; - przedstawienie programu całej imprezy; program powinien obejmować minimum: występ jednego zespołu muzycznego, konferansjera, dodatkowe atrakcje (np. konkursy wiedzy o miastach partnerskich i regionie; konkursy sportowo - rekreacyjne - np. przeciąganie liny, mini - koszykówka, dart, piłkarzyki, siłomierz, strzelnica laserowa itp.; urządzenia dmuchane - np. zjeżdżalnia dla dzieci itp.; atrakcje dla dzieci - np. malowanie twarzy, chodzące maskotki - nagrody w konkursach zapewnia Zamawiający, Zamawiający dostarczy Wykonawcy pytania konkursowe), - program powinien zostać przygotowany wg schematu: przywitanie uczestników, podanie informacji o projekcie Wałbrzych, Hradec Kralove - Miasta Kultury i obu miastach partnerskich (informacje Wykonawcy przekaże Zamawiający), zarezerwowanie czasu na wypowiedzi dla przedstawicieli obu miast, Wykonawca zapewni osobę prowadzącą - konferansjera w trakcie trwania całej imprezy, organizacja dodatkowych atrakcji - z przerwami od momentu rozpoczęcia pikniku do momentu rozpoczęcia koncertu; dodatkowe atrakcje m.in. konkursy wiedzy o miastach partnerskich i regionie; konkursy sportowo - rekreacyjne - np. przeciąganie liny, mini - koszykówka, dart, piłkarzyki, siłomierz, strzelnica laserowa itp.; urządzenia dmuchane - np. zjeżdżalnia dla dzieci itp.; atrakcje dla dzieci - np. malowanie twarzy, chodzące maskotki. Wykonawca zorganizuje dwa stoiska gastronomiczne (np. dania z grilla - 300 porcji oraz 50 zestawów dla Vip-ów złożonych z potraw charakterystycznych dla kuchni czeskiej i polskiej - np. knedle, bigos) Wykonawca zorganizuje po jednym stoisku z watą cukrową i popcornem dla dzieci koncert zespołu muzycznego (szacowany czas ok. 60 minut), od godz. 13.00 do godz. 14.00 zakończenie pikniku, pożegnanie uczestników. - przedstawienie szczegółowego opisu sceny, nagłośnienia, oświetlenia i innego wyposażenia (sprzęt musi spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa używania, organizacji imprezy masowej oraz wymagania określone przez zaproponowany zespół). 2. Realizacja pikniku górniczego obejmująca: Zrealizowanie pikniku górniczego w dniu 19 września 2010 r. w godzinach od 10:00 do 14:00, z udziałem zespołu muzycznego na terenie Parku Wielokulturowego - Stara Kopalnia. Przez Zespół Muzyczny Zamawiający rozumie wykonawcę z Polski, który występował samodzielnie na imprezach o podobnym charakterze, Zespół musi wykonywać muzykę folklorystyczną wykorzystującą tradycje górnicze. - zawarcie umów i opłacenie kosztów koncertów artystycznych na scenie wraz z rozliczeniem z tytułu tantiem autorskich ze Stowarzyszeniem Autorów ZAIKS, - zapewnienie zaplecza i techniki estradowej (nagłośnienia, oświetlenia, sceny) zgodnie z wymaganiami zaproponowanych zespołów i artystów estradowych w tym w szczególności: jednej sceny wraz z techniką estradową (oświetleniem i nagłośnieniem), profesjonalnych płotków do zabezpieczenia sceny; - zapewnienie akustyków, oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności, specjalistów z odpowiednimi pozwoleniami lub licencjami na cały okres trwania imprezy lub w wyznaczonych godzinach; - przygotowanie sceny (zadaszonej) wraz z nagłośnieniem i oświetleniem, garderób, płotków ochronnych zgodnie z wymaganiami zespołów i artystów estradowych; - sprawdzenie stanu technicznego i atestów sceny, na której realizowany będzie koncert; - zabezpieczenie (wypożyczenie, przywóz, montaż, wywóz) min. 5 szt. toalet przenośnych, zlokalizowanych na całym terenie objętym organizacją imprezy, w tym 1 toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych; -zapewnienie utrzymania porządku na terenie imprezy i w montowanych i instalowanych przez Wykonawcę urządzeniach np. scena, toalety; - wydzielenie na terenie imprezy 50 miejsc dla zaproszonych Vip-ów; - posprzątanie terenu imprezy po jej zakończeniu (zebranie śmieci, wywóz śmieci); - zapewnienie profesjonalnej ochrony sceny i zaplecza; - zapewnienie profesjonalnej ochrony imprezy i ludzi; - zapewnienie opieki medycznej podczas trwania imprezy; - zapewnienie (wypożyczenie, przywóz, montaż, wywóz) stołów i krzeseł dla wszystkich uczestników imprezy - 200 osób; - zapewnienie dostępu i opłacenie kosztów energii elektrycznej; - ubezpieczenie imprezy od nieszczęśliwych wypadków; - uzyskanie zezwolenia na odbycie imprezy - przygotowanie niezbędnej dokumentacji, dokonanie uzgodnień, uzyskanie wymaganych zezwoleń oraz opinii właściwych urzędów i służb niezbędnych na realizację imprezy oraz zawarcie niezbędnych umów w tym zakresie; - w razie opadów atmosferycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zadaszenie dla 100 osób. - współpraca z Zamawiającym i włączenie zaproponowanych przez Zamawiającego przedsięwzięć do programu pikniku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wałbrzyski Ośrodek Kultury w Wałbrzychu, ul. Andersa 185, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129190,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.