eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na ciągach komunikacyjnych I piętra oraz na wszystkich klatkach schodowych budynku przy ul. Strzeleckiej 2 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Kraków: Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na ciągach komunikacyjnych I piętra oraz na wszystkich klatkach schodowych budynku przy ul. Strzeleckiej 2 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 145373 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132807 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6198601, 12 6168668, faks 12 6198668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na ciągach komunikacyjnych I piętra oraz na wszystkich klatkach schodowych budynku przy ul. Strzeleckiej 2 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na ciągach komunikacyjnych I piętra oraz na wszystkich klatkach schodowych budynku przy ul. Strzeleckiej 2 w Krakowie. 2. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 2.1. Montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego. 2.2. Montaż przewodów i kabli w korytkach na potrzeby oświetlenia ewakuacyjnego awaryjnego. 2.3. Wykonanie przebić poziomych i pionowych, montaż rur przepustowych obróbka murarska krawędzi przebić. 2.4. Zaprawienie bruzd i ich pomalowanie, zaprawianie i pomalowanie uszkodzeń przy otworach i wnękach, na kolor dobrany do koloru pomieszczeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, w skłąd której wchodzą: 3.1. Projekt wykonawczy -Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania poddasza i nadbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego przy ul. Strzeleckiej 2. Oświetlenie ewakuacyjne /ciągi komunikacyjne piętro 1, klatki schodowe/(Załącznik nr 2 do SIWZ), 3.2. Przedmiar Robót (Załącznik nr 1B do SIWZ), 3.3. Dokumentacja Rysunkowa - Schemat prowadzenia instalacji (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Załączony przez Zamawiającego Przedmiar Robót należy traktować jako dokument pomocniczy przy określaniu ceny oferty. Ponadto należy go interpretować łącznie z pozostałą częścią dokumentacji technicznej przekazanej wykonawcom. 5. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Należy wówczas załączyć do SIWZ odpowiedni załącznik, tj. tabele/wykaz równoważności dla przykładowych produktów, materiałów, urządzeń. 7. Prace stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego i uwzględniający specyfikę obiektu, w którym prowadzone są prace. 8. Zakres prac obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. 9. Prace stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać z materiałów własnych. Koszty transportu ponosić będzie Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem, o której mowa w pkt 3.3 SIWZ, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 11.1. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, europejską aprobatą techniczną, specyfikacją techniczną, normą międzynarodową lub innym technicznym systemem odniesienia ustanowionym przez europejskie organy normalizacyjne, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11.2. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 11.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa, ppoż. w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w okresie 3 lat licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. 14. Wykonawca odpowiada za wadę w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 31.51.82.00 - Oświetlenie awaryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BDTS sp. z o.o., ul. Łężce 6A, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35226,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42819,26

  • Oferta z najniższą ceną: 42819,26 / Oferta z najwyższą ceną: 45819,26

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.