eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009r. (część II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Brzozów: Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009r. (część II)
Numer ogłoszenia: 145336 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzozowski , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4342645, faks 013 4342645.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatbrzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009r. (część II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont drogi powiatowej Nr 2036R Brzozów - Wara w km 0+250 do 1+700; 2) Remont drogi powiatowej Nr 2031R Orzechówka - Zagórze w km 0+850 do 1+150; 3) Remont drogi powiatowej Nr 2063R Blizne - Golcowa w km 3+300 do 3+700; 4) Remont drogi powiatowej Nr 2049R Niebocko - Grabówka - Falejówka w km 1+250 do 2+400; 5) Remont drogi powiatowej Nr 2053R Humniska - Górki - Strachocina w km 3+615 do 4+100; 6) Remont drogi powiatowej Nr 2039R Izdebki - Obarzym w km 1+900 do 2+300; 7) Remont drogi powiatowej Nr 2040R Dynów - Jabłonica Ruska w km 8+700 do 9+200; 8) Remont drogi powiatowej Nr 2038R Dydnia - Wydrna w km 4+497 do 4+797.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w kwocie 10 000, 00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz 2008 r. Nr 171, poz. 1058), a w szczególności: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - kierownik budowy (1 osoba z min. 3-letnim doświadczeniem zawodowym); - majster robót (1 osoba z min 3 letnim doświadczeniem zawodowym); Uwaga: Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych; b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o wartości minimalnej dla jednego zadania 850 000, 00 złotych, z których każde polegało na wykonaniu robót remontowych lub budowlanych w zakresie robót drogowych; c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - Walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt.; - Walec statyczny samojezdny 15 t - 1 szt.; - Walec ogumiony - 1 szt.; - Rozścielacz do mas bitumicznych - 1 szt.; - Szczotka mechaniczna ciągniona - 1 szt.; - Równiarka samojezdna - 1 szt.; - Ciągnik kołowy - 1 szt.; - Samochód do przewozu masy - 5 szt. Uwaga: Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, oraz dołączyć uzasadnienie swojej propozycji. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie na podst. treści wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, na zasadzie - spełnia - nie spełnia - wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) formularz oferty - zgodnie z Zał. Nr 1; 2) potwierdzenie wniesienia wadium poprzez: a) kopię przelewu bankowego, jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu; b) jeżeli wadium wnoszone jest w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał dokumentu, dołączony do oferty; 3) kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót), sporządzony na podst. przedmiaru robót (oddzielnie dla każdego zadania zgodnie z przedmiarem); 4) wykaz cen czynników produkcji - zgodnie z Zał. Nr 2; 5) informacja o podwykonawcach, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie - zgodnie z Zał. Nr 3 - Podwykonawcy (jeżeli dotyczy); 6) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie wynikające z art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Zał. Nr 4; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz osób (kadry inżynieryjno - technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Zał. Nr 5 - Personel, (do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, tj. kadra inżynieryjno - techniczna, posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej - okręgowej izby samorządu zawodowego); d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia (o wartości minimalnej dla jednego zadania 850 000,00 złotych, z których każde polegało na wykonaniu robót remontowych lub budowlanych w zakresie robót drogowych) - zgodnie z Zał. Nr 6 - Doświadczenie zawodowe, (do wykazu należy dołączyć dokumenty - referencje, potwierdzające że wykazane w nim roboty zostały wykonane należycie); e) wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia - zgodnie z Zał. Nr 7 - Potencjał techniczny. f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia na minimalną wartość 1 000 000,00 złotych. g) Parafowany wzór umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Okres gwarancji - 5.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, III piętro, polk. Nr 4 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.