Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Dębowa Łąka: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.800.000zł dla Gminy Dębowa Łąka
Numer ogłoszenia: 145332 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowa Łąka , Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6884918, faks 056 6889258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowalaka.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.800.000zł dla Gminy Dębowa Łąka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.800.000,00 zł dla Gminy Dębowa Łąka z przeznaczeniem na pokrycie kosztów budowy zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej wraz z częścią szatniowo - sanitarną i łącznikiem przy Zespole Szkół w Dębowej Łące opisanego w załączniku nr 3 do SIWZ 2. Założenia: 1) Wartość kredytu: 1.800.000,00 zł, w tym: I transza - 700.000zł do dyspozycji Zamawiającego w dniu 24.06.2012r., II transza - 700.000zł do dyspozycji Zamawiającego w dniu 24.08.2012r., III transza - 400.000zł do dyspozycji Zamawiającego w dniu 24.10.2012r., 2) Okres na jaki zostanie udzielony kredyt: 103 miesiące (licząc od dnia przekazania I transzy środków finansowych do dyspozycji Zamawiającemu) 3) Raty kredytu w latach 2013 - 2016 wyniosą po 45.000,00zł natomiast w latach 2017 - 2020 wyniosą po 67.500,00zł, spłata kapitału następować będzie w ratach kwartalnych. 4) Prowizja od udzielonego kredytu będzie spłacona jednorazowo w terminie do 7 dni od daty otrzymania I transzy kredytu 5) Odsetki od kredytu (poza prowizją) spłacane będą w ratach miesięcznych 6) Spłata I raty kredytu nastąpi w dniu 27.03.2013r. 7) Spłata kredytu następować będzie w PLN 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów uruchomienia poszczególnych transz kredytu, a także możliwość zmiany terminu spłaty rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętego kredytu. 9) Uruchomienie kredytu będzie następowało na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 10) Zamawiający podaje następujący sposób liczenia odsetek: od wykorzystanego kredytu Bank pobiera odsetki według zmiennej stawki WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę w wysokości p.p. Stawka bazowa WIBOR 3M oznacza stopę procentową dla międzybankowych depozytów 3 - miesięcznych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, tj. z ostatniego dnia notowań miesiąca lutego, maja, sierpnia i listopada w całym okresie kredytowania. Zmiana następuje 1-go dnia każdego kwartału. 11) Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków, płacone do 27 dnia kalendarzowego każdego miesiąca wg rzeczywistej liczby dni występujących w danym roku (365/366dni) i od rzeczywistego zadłużenia w oparciu o zmienną stopę procentową w stosunku rocznym opartą o stawkę WIBOR 3M powiększoną o marżę banku, która to marża nie może ulec zwiększeniu przez cały okres kredytowania. Odsetki będą naliczane od kredytu uruchomionego. Odsetki naliczane będą miesięcznie na 20 dzień każdego miesiąca. O kwocie odsetek zamawiający będzie informowany pisemnie w terminie 4 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki stają się wymagalne 27 dnia danego miesiąca. W przypadku kiedy termin płatności raty lub odsetek będzie dniem wolnym od pracy to spłata nastąpi w następnym dniu roboczym. Odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty kredytu obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 13) Zamawiający dla potrzeb sporządzenia oferty przetargowej przyjął WIBOR 3M z ostatniego dnia notowań miesiąca marca 2012r, który wynosi 4,95%. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ i w ofercie. 4. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie przez Wykonawcę kredytu ze środków pochodzących z Europejskiego Banku Inwestycyjnego 5. Przewiduje się następujące formy zabezpieczenia pożyczki finansowej: 1) weksel in-blanco wraz z deklaracją wekslową 2) oświadczenie o poddaniu się egzekucji 6. Kredyt przyznany Zamawiającemu musi być postawiony do dyspozycji Zamawiającemu w placówce / jednostce organizacyjnej Wykonawcy zlokalizowanej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. 7. Kod CPV: 66 11 00 00-4 - usługi bankowe 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowalaka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębowej Łące, Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dębowej Łące, Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DĘBOWA ŁĄKA
- Przebudowa części drogi gminnej nr 070629C na działce nr 3 w miejscowości Wielkie Pułkowo
- Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę drogi gminnej położonej w miejscowości Niedźwiedź
więcej: przetargi DĘBOWA ŁĄKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 10.000.000 zł.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łochów i jej jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Charsznica i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1.09.2024 r. do 31.08.2028 r.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kruszwica i jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2028
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.