eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Kłobuck: Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego
Numer ogłoszenia: 145301 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3172206 w. 41, 3172207, faks 034 3172301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozklobuck.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego przez bank mający oddział/ filię/placówkę znajdującą się na terenie miasta Kłobuck , który będzie przygotowany do obsługi Zamawiającego i świadczyć będzie usługi objęte przedmiotem zamówienia. 1. kompleksowa obsługa bankowa ZOZ Kłobuck w okresie od 01.12.2015 r. do 30.11.2019 r. obejmująca: 1.1 otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego od dn. 01.12.2015r, 1.2 otwarcia i prowadzenia rachunku bankowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, 1.3 dokonywanie wypłat/wpłat gotówkowych (przewidywana kwota: 40 000 zł miesięcznie), 1.4 lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych lub długoterminowych dostępnych w ofercie banku odbywać się będzie na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków w innych bankach, 1.5 Bank zapewni możliwość składania przynajmniej do godz. 15:00 poleceń przelewu do innych banków , których realizacja nastąpi w tym samym dniu , a środki wpłyną na rachunek beneficjenta najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu transakcji, 1.6 dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat, 1.7 dokonywanie przelewów międzybankowych, 1.8 realizację przelewów w systemie elektronicznym (przewidywana liczba : 10 000 sztuk rocznie) wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, serwisem, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego, 1.9 korzystanie z wpływów bieżących, dostarczania wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym, spełniających następujące wymogi: a. winny być sporządzone w formie elektronicznej; b. zawierać między innymi dane takie jak: nazwę wpłacającego, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku bankowego wpłacającego, 1.10 wydawanie zaświadczeń i opinii na rzecz Zamawiającego bez dodatkowych opłat, 1.11 automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku bieżącym ZOZ w Kłobucku, na lokacie overnight tworzonej na koniec każdego dnia i trwającej do godziny 7:30 następnego dnia. Oprocentowanie liczone będzie w oparciu o stawkę WIBID O/N +/- stała marża banku , z zastrzeżeniem: a. w przypadku wystąpienia wolnych dni od pracy lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy, b. wartość wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł c. Wykonawca przedstawi ofertę przy zastosowaniu stawki WIBID O/N z dnia 01.10.2015 r. = 1,44 %. 2 Udzielenie kredytu obrotowego , odnawialnego w rachunku bieżącym przeznaczonego na finansowanie bieżących potrzeb związanych z prowadzeniem działalności statutowej Zamawiającego do kwoty 1 500 000,00 zł. ( słownie: jednego miliona pięciuset tysięcy złotych, 00/100) od dn. 01.12.2015 r. do dn. 30.11.2019r., 2.1 Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt z polskich złotych ( PLN), w formie bezgotówkowej, 2.2 bez wymogu poręczenia Organu Założycielskiego, 2.3 Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia kredytu w formie ustanowienia hipoteki na nieruchomości , której wartość przekracza kwotę kredytu wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej do wysokości 150% wartości kredytu, 2.4 prowizja od udzielonego kredytu pobrana jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu nie większa niż 1,00 % , 2.5 nie mogą wystąpić inne prowizje i opłaty związane z udzieleniem kredytu, 2.6 możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, 2.7 spłata kredytu będzie następowała automatycznie z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy lub kredytobiorca może sam dokonywać spłaty, 2.8 spłata odsetek na koniec każdego miesiąca w okresie korzystania z kredytu, 2.9 oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Wykonawcę w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 1- miesięcznych + stałą przez cały okres kredytowania marżę banku . 3. Na żądanie Wykonawcy celem przygotowania oferty Zamawiający udostępni : 3.1 Bilans oraz rachunek zysków i strat wraz z uchwałą zatwierdzająca sprawozdanie za rok 2012 , 2013 i 2014, 3.2 Zaświadczenie o nie zaleganiu z ZUS i US, 3.3 Pozytywną opinię Rady Społecznej przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wyrażoną Uchwałą nr II/12/2015 z dn. 09.06.2015r wyrażającą zgodę na zaciągnięcie zobowiązania w wysokości do 1 500 000,00zł. 3.4 Zgodę Zarządu Powiatu w Kłobucku z dn.14.07.2015r. wyrażoną Uchwała nr 147/2015 na ustanowienie hipoteki na nieruchomościach będących własnością Powiatu Kłobuckiego będących w nieodpłatnym użytkowaniu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- parafowane przez wykonawcę Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - całkowity koszt uzyskania i obsługi kredytu odnawialnego - 50
  • 3 - oprocentowanie lokaty overnight - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zozklobuck.com.pl/220/79/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku 11 Listopada 5 C 42-100 Kłobuck Pokój nr 8 ( Dział Administracyjno-Gospodarczy).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku 11 Listopada 5 C 42-100 Kłobuck Sekretariat Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.