eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Linia › Dostawa asortymentu w ramach projektu pn.Modernizacja 7 oddziałów przedszkolnych w gminie Linia II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Linia: Dostawa asortymentu w ramach projektu pn.: Modernizacja 7 oddziałów przedszkolnych w gminie Linia II
Numer ogłoszenia: 145243 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia , ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 58 6768582, 6768594, faks 58 676 85 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu w ramach projektu pn.: Modernizacja 7 oddziałów przedszkolnych w gminie Linia II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia dostawa asortymentu w podziale na następujące części: CZĘŚĆ I - Organizacja placu zabaw, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ II - Dostosowanie pomieszczeń, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ III - Wyposażenie, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ IV - Wyposażenie - sprzęt elektroniczny, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ V - Wyposażenie - sprzęt elektryczny, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ VI - Wyposażenie - Zakup i montaż rolet okiennych, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ VII - Wyposażenie - Artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w oddziałach przedszkolnych, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ VIII - Wyposażenie - Zabezpieczenia grzejników zabudową, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ IX - Wyposażenie - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić koszty dostawy i ewentualnego montażu asortymentu (dotyczy części I, IV, VI, VIII) będącego przedmiotem zamówienia, wniesienie do oznaczonego przez Zamawiającego pomieszczenia, do poszczególnych szkół podstawowych oznaczonych w poszczególnych częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Załączników nie należy dołączać do oferty. Dostawy obejmują m.in.: place zabaw, sprzęt kuchenny, umywalki, miski ustępowe, meble, szafki kuchenne,sztućce, zlewozmywaki, biurka, krzesła, garnki, zestawy komputerowe, laptopy, tablice interaktywne, projektory, oprogramowanie, kserokopiarki, lodówki, odkurzacze, zmywarki, suszarki do rąk, rolety, art. plastyczne, zabezpieczenie grzejników, komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 39.30.00.00-5, 39.29.00.00-1, 39.20.00.00-4, 39.22.10.00-7, 39.16.00.00-1, 39.00.00.00-2, 31.71.00.00-6, 30.19.00.00-7, 30.21.33.00-8, 30.23.72.00-1, 32.00.00.00-3, 39.51.54.10-2, 30.19.20.00-1, 44.62.11.00-0, 35.11.00.00-8, 35.11.13.00-8, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości uzależnionej od części dla której składa ofertę: 1) Dla części I - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych); 2) Dla części II, V, VII - po 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla każdej z części; 3) Dla części III i IV - po 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) dla każdej z części; 2. Dla części VI, VIII-IX - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 3. Jeżeli wykonawca składa ofertę dla więcej niż jednej części zobowiązany jest wnieść wadium stanowiące sumę wysokości wadium określonego dla każdej z części, które objęte są jego ofertą oraz oznaczyć na którą z części zamówienia składa wadium. 4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10:00 dnia 14-07-2014 r. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sierakowicach O/ Linia Nr 91 8324 0001 0011 7027 2000 0060 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia w kasie urzędu lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie a kopię dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5) w zw. z art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wypełniony i podpisany własnoręcznie przez uprawnione osoby formularz oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian, które nie spowodują istotnych zmian w treści oferty Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany następujących istotnych warunków niniejszej umowy: 1) termin wykonania przedmiotu umowy gdy w trakcie realizacji zadania wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy pod warunkiem, że wynikają z przyczyn, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie są przez niego zawinione; 2) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż asortyment opisany w § 1 niniejszej umowy został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3) polepszenie parametrów technicznych elementów dostawy; 4) inne warunki umowy, gdy w trakcie realizacji zadania: a) wystąpi konieczność zmiany w nazwie przedmiotu umowy, b) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić pod warunkiem powiadomienia drugiej strony na piśmie w terminie do 3 dni od stwierdzenia, że zaistniała jedna z ww. okoliczności oraz potwierdzenia tej sytuacji przez obie strony. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności według przepisów określonych w ustawie Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania--rok-2014.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Modernizacja 7 oddziałów przedszkolnych w gminie Linia, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja placu zabaw, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 39.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5, 39.29.00.00-1, 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1, 39.20.00.00-4, 39.22.10.00-7, 39.16.00.00-1, 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie - sprzęt elektroniczny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - sprzęt elektroniczny, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6, 30.19.00.00-7, 30.21.33.00-8, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie - sprzęt elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - sprzęt elektryczny, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie - Zakup i montaż rolet okiennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - Zakup i montaż rolet okiennych, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie - Artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w oddziałach przedszkolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - Artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w oddziałach przedszkolnych, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 37.82.00.00-2, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie - Zabezpieczenia grzejników zabudową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - Zabezpieczenia grzejników zabudową, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyposażenie - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 35.11.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.