eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługa w zakresie ochrony osób i mienia

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Oświęcim: Usługa w zakresie ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 145240 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 114443 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Plebańska, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 844 08 44, fax 0-33 843 26 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ochrony osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Swiadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na całodobowej ochronie osób znajdujących się w US Oświęcim, oraz mienia i obiektów ( dwa połączone ze sobą budynki ) należących do US Oświęcim, w tym: a) całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona obiektu polegająca na stałej obecności w obiekcie pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, wyposażonego w kajdanki i bezprzewodowy środek łączności ( jeden pracownik ohrony fizycznej na zmianie), b) zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu, c) kontrolowanie ruchu osobowego zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie obiektuoraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, d) przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócania porządku i kradzieży na terenie objętym ochroną, ztrzymanie osób schwytanych na kradzieży lub dewastujących mienie i natychmiastowe powiadamianie załogi interwencyjnej lub Policji oraz Kierownictwa Urzedu, e) obsługa centrali systemów alarmowych: sygnalizacji włamania i sygnalizacji pożaru, f) całodobowe monitorowanie obiektów US ( sygnały systemu alarmowego zainstalowanego w US powinny być przesyłane dwutorowo do centrali monitoringu wykonawcy). W przypadku otrzymania sygnału drogą telefoniczną z systemu alarmowego US, wykonawca obowiązany jest do wysłania grupy patrolowo- interwencyjnej, g) raz w kwartale konserwacja systemu alarmowego i monitorującego, h) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń w budynku wg obowiązujących przepisów Zamawiającego, i) zapalanie i gaszenie oświetlenia budynku po zakończeniu i opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników, j) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku, 2) ochrona i transport wartości pieniężnych ( nie przekraczających 1 jednostki obliczeniowej) z kasy miejscowego banku ( oddalonego od siedziby US o ok. 700 m) do siedziby Urzędu ( konwój ), w terminach każdorazowo uzgodnionych pomiędzy stronami ( średnio trzy konwoje rocznie) z zachowaniem następujących warunków: a) transport wartosci pieniężnych dokonywany będzie transportem samochodowym ( należącym do wykonawcy) przez konwojenta oraz przy obecności upoważnionego pracownika Urzędu do pobierania wartości pieniężnych, b) transport wartości pieniężnych będzie wykonywany po trasie najbardziej bezpiecznej, należycie oświetlonej i w miarę możliwości biegnącej między zabudowaniami - ustalonej pomiędzy stronami, c) terminy transportu wartosci pieniężnych bedą uzgadniane pomiędzy stronami najpóźniej na dwie godziny przed transportem, 3) transport wartości pieniężnych ( w dni pracy Urzędu) z kasy US do miejscowego banku ( oddalonego od siedziby US o ok. 700m) wskazanego przez Urząd ( inkaso) polegający na: a) pobieraniu w dni robocze w wyznaczonych godzinach z kasy Urzędu przez upoważnionego konwojenta zamkniętych i zabezpieczonych pakietów z gotówką, b) transport pakietów i doręczenie otrzymanych pakietów do wskazanego przez Urząd miejscoego banku, w imieniu i na rzecz Urzędu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 367378,8 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia DOMENA, ul.Kustronia 39, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 367378.80
  • Oferta z najniższą ceną: 367378.80 / oferta z najwyższą ceną: 577194.30
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.