eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń dla WEAiI i WIPiL oraz na potrzeby projektu współfinansowanego przez UE, nr sprawy ZP/D/26/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń dla WEAiI i WIPiL oraz na potrzeby projektu współfinansowanego przez UE, nr sprawy ZP/D/26/2013
Numer ogłoszenia: 145230 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń dla WEAiI i WIPiL oraz na potrzeby projektu współfinansowanego przez UE, nr sprawy ZP/D/26/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu: Część I Tab. 1 Amperomierz magnetoelektryczny 1 szt. Tab. 2 Woltomierz elektromagnetyczny 10 szt. Tab. 3 Amperomierz elektromagnetyczny 11 szt. Tab. 4 Amperomierz uniwersalny 5 szt. Tab. 5 Woltomierz uniwersalny 5 szt. Tab. 6 Watomierz AC/DC 5 szt. Tab.7 Miernik uniwersalny 7 szt. Tab.8 Miernik RLC 1 szt. Tab.9 Przewody pomiarowe 80 szt. (40 szt. 50cm, 40 szt. 100 cm). Część II Tab. 1 Autotransformator laboratoryjny jednofazowy 1 szt. Tab. 2 Opornik regulowany 1 szt. Część III Tab. 1 Oscyloskop 1 szt. Część IV Tab. 1 Oscyloskop 2 szt. Tab. 2. Oscyloskop 1 szt. Część V Multimetr cyfrowy 4 szt. Multimet 1 szt. Luksomierz 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla części I załącznik nr 2a do SIWZ, dla części II załącznik nr 2b do SIWZ, dla części III załącznik nr 2c do SIWZ. dla części IV załącznik nr 2d do SIWZ. dla części V załącznik nr 2e do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część I, II, III Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole., budynek 1, pok. 128, część IV Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Elektroenergetyki i Energii Odnawialnej ul. Prószkowska 76 (budynek 2), 45-758 Opole część V Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki Instytut Matematyki i Fizyki Katedra Fizyki ul. Ozimska 75, 45-370 Opole Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Dostawa w ramach części I, II i III realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12 Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 38.34.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy urządzenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia w danej części, ponadto w części I dodatkowo każda dostawa musi być o wartości brutto min. 50 000,00 zł Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a)wykazu głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, przygotowanego wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku tj. 2 dostawy urządzenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia w danej części, ponadto w części I dodatkowo każda dostawa musi być o wartości brutto min. 50 000,00 zł. b)dowodów czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane należycie są poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należycie wykonane dostawy, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Politechnika Opolska) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa sporządzona w oparciu wykaz rzeczowo-cenowy odpowiedni dla danej części; c) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; d) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

10.1 Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10.2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 10.3. 10.3 Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków 1)Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych Sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego Sprzętu. 2)Wydłużenie terminów realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy. 3)Wydłużenie terminów realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. 4)Skrócenie terminów realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. 5)Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może spowodować dostarczenia Sprzętu o gorszych parametrach technicznych niż przewidziane w wykazie rzeczowo - cenowym. 6)Zmiany warunków serwisowych, o których mowa w § 6, są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy, 7)Zmiany w zakresie warunków płatności są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy. 8)W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 9)Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 10)Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 11)W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy. 12)W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 10.4 Zmiany, o których mowa w ust. 10.3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy i wymagają pozytywnej opinii osób, o których mowa w § 3 ust. 3.3.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7, pokój 22..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7, pokój 22..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa w ramach części I, II i III realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu: Część I Tab. 1 Amperomierz magnetoelektryczny 1 szt.Tab. 2 Woltomierz elektromagnetyczny 10 szt.Tab. 3 Amperomierz elektromagnetyczny 11 szt. Tab. 4 Amperomierz uniwersalny 5 szt. Tab. 5 Woltomierz uniwersalny 5 szt. Tab. 6 Watomierz AC/DC 5 szt. Tab.7 Miernik uniwersalny 7 szt. Tab.8 Miernik RLC 1 szt. Tab.9 Przewody pomiarowe 80 szt. (40 szt. 50cm, 40 szt. 100 cm). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części I załącznik nr 2a do SIWZ. Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole., budynek 1, pok. 128 Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Dostawa w ramach części I realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12. Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu. Część II Tab. 1 Autotransformator laboratoryjny jednofazowy 1 szt.Tab. 2 Opornik regulowany 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla części II załącznik nr 2b do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część II Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole., budynek 1, pok. 128 Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Dostawa w ramach części II realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12 Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu Część III Tab. 1 Oscyloskop 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części III załącznik nr 2c do SIWZ Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część III Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole., budynek 1, pok. 128 Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Dostawa w ramach części III realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12 Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu: Część IV Tab. 1 Oscyloskop 2 szt. Tab. 2. Oscyloskop 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części IV załącznik nr 2d do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część IV Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Elektroenergetyki i Energii Odnawialnej ul. Prószkowska 76 (budynek 2), 45-758 Opole Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu Część V Multimetr cyfrowy 4 szt. Multimetr 1 szt. Luksomierz 1 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część V Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki Instytut Matematyki i Fizyki Katedra Fizyki ul. Ozimska 75, 45-370 Opole, Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.