eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Opracowanie długoterminowej strategii promocji miasta Bytom.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Bytom: Opracowanie długoterminowej strategii promocji miasta Bytom.
Numer ogłoszenia: 145219 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, fax 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie długoterminowej strategii promocji miasta Bytom..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie długoterminowej strategii promocji miasta Bytom. 2. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy następujących przedsięwzięć w podziale na Etapy. Etap I Diagnoza sytuacji 1.Analiza i ocena dotychczasowych działań promocyjnych. 2.Analiza i identyfikacja obecnego wizerunku miasta (marki), grup docelowych, sposobu postrzegania miasta przez grupy docelowe na rynku krajowym i zagranicznym. 3.Badanie pożądanego wizerunku w grupach docelowych. 4.Analiza i ocena kapitału miasta. 5.Analiza miast konkurencyjnych. Etap II Sformułowanie esencji marki Bytom 1.Określenie odbiorców przekazu promocyjnego (wskaźniki grup docelowych). 2.Określenie kluczowych elementów tożsamości marki miasta. 3.Określenie pozycji konkurencyjnej marki oraz pozycjonowanie marki. 4.Określenie produktów promocyjnych w danym segmencie. 5.Wybór kanałów promocyjnych. Etap III Opracowanie strategii marki Bytomia podzielonej na trzy okresy: do 2010, do 2014, po 2014 1. Zdefiniowanie tożsamości marki i jej wartości. Zamawiający oczekuje Iż Wykonawca określając kluczowe elementy tożsamości marki weźmie pod uwagę obecne logo Bytomia i System Identyfikacji Wizualnej oraz przedstawi swoją propozycję elementów kluczowych. 2. Przygotowanie kluczowych wytycznych dotyczących strategii marki. 3. Harmonogram wprowadzania poszczególnych elementów identyfikacji. Etap IV Opracowanie Programu Promocji Bytomia podzielonego na trzy okresy: do 2010, do 2014, po 2014 1.Określenie misji. 2.Określenie zasięgu i priorytetowych kierunków działań promocyjnych. 3.Określenie odbiorców (adresatów) i celów promocji. 4.Określenie metod i narzędzi wykorzystywanych w realizacji zadań promocyjnych oraz sposobów weryfikacji skuteczności realizowanej strategii. 5.Opracowanie planu kampanii promocyjnej Bytomia. 6.Monitoring wdrażania strategii marki i jej efektów. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu następujących opracowań: 1.Opracowania Strategii marki Bytomia na trzy okresy: do 2010, do 2014, po 2014 w formie dokumentu drukowanego (3 egzemplarze) i na nośniku elektronicznym, w terminie do 01.12.2008 r. 2.Wykonania Katalogu marki Bytom wraz z katalogami systemu identyfikacji wizualnej w formie dokumentu drukowanego (3 egzemplarze) i na nośniku elektronicznym, w terminie do 01.12.2008 r. 3.Opracowania Programu promocji Bytomia w formie dokumentu drukowanego (3 egzemplarze) i na nośniku elektronicznym, w terminie do 01.12.2008 r. 4.Przedstawienia w formie papierowej i na nośniku elektronicznym sprawozdania z prac przeprowadzonych na poszczególnych etapach, o których mowa wyżej (sekcja II.1.3.2), w terminie do 01.12.2008 r. 5.Przedstawienia wyników analiz i badań poszczególnych etapów, o których mowa wyżej (sekcja II.1.3.2), w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym, w terminie do 01.12.2008 r.. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie majątkowe do Strategii marki Bytomia, marki i systemu identyfikacji wizualnej oraz Programu promocji Bytomia, w następujących polach eksploatacji: a)Utrwalenie i zwielokrotnienie wszelkimi technikami, b)Odsprzedaż, c)Publikowanie, d)Publiczne odtwarzanie, e)Przetwarzanie, f)Wprowadzenie do obrotu, g)Wprowadzenie do pamięci komputera, h)Wystawianie, i)Rozpowszechnianie w sieci Internet. UWAGA!Do oferty Wykonawca powinien dołączyć opis- konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonanie oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt winien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać maksymalnie do 25 stron. Wartość zamówienia brutto 100 000,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju Kod CPV wg słownika 2008: 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju Oryginalny kod CPV: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój Kod CPV wg słownika 2008: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój Oryginalny kod CPV: 74.14.16.20 - Usługi doradcze public relations Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.62.00 - Usługi doradcze public relations .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp , tj. ,że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu.Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu opracowania strategii marki lub programu promocji miasta o wartości co najmniej 100 000 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzających należyte wykonanie. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunków (największą liczbę punktów ). - Ocena dokonana będzie w następujący sposób: Za wykazanie, że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu opracowania strategii marki lub programu promocji miasta o wartości co najmniej 100 000 zł brutto przyznawana będzie wykonawcy (wykonawcom działającym wspólnie) liczba punktów w następujący sposób: - za jedną wykonaną usługę - 1 punkt, - za każdą następną - 2 punkty. W wypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych usług j.w. brutto, wyszczególnionych w załączonym przez Wykonawcę wykazie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy: a) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, d)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz ( jeżeli dotyczy ) e) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa - oryginał, lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem f)dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - oryginał, lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wzór wniosku i załączników można pobrać: ze strony internetowej http://bip.um.bytom.pl, w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów pok.301, 41-902 Bytom ul.Parkowa 2 lub otrzymać pod wskazany przez wykonawcę adres. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się odpowiednio przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy pzp, o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W takim przypadku, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie dołączyć do wniosku oświadczenia i dokumenty wymienione od pkt.b do c, a jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż uprawnioną z mocy prawa, także pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie.Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółki cywilnej).Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem ( liderem ) konsorcjum. Forma składania dokumentów:W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy z zastrzeżeniem pełnomocnictw składanych w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wykonawca winien - w formie pisemnej - złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Bytomiu 41-902 Bytom ul.Parkowa 2 Kancelaria Urzędu Wydział Organizacyjny (pok.243) Wniosek jw. winien być złożony w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie opisanej w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy Urząd Miejski w Bytomiu Kancelaria Urzędu Wydział Organizacyjny (pokój nr 243 ) ul.Parkowa 2 41-902 Bytom WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU w trybie negocjacji z ogłoszeniem na Opracowanie długoterminowej strategii promocji miasta Bytom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 30
  • 2. Koncepcja działań promocyjnych (spójność,oryginalność,zgodność z potrzebami miasta,współgranie z dotychczasowym dorobkiem i historią miasta) - 70

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu pok.nr 243 ul.Parkowa 2, 41-902 Bytom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.