eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem , instalacją i konfi-guracją oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i Internetu w ramach realizacji projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagro-żonych wykluczeniem cyfrowym w Gminie Kościelisko współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś PriorytetowaSpołe-czeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Kościelisko: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem , instalacją i konfi-guracją oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i Internetu w ramach realizacji projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagro-żonych wykluczeniem cyfrowym w Gminie Kościelisko współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społe-czeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion
Numer ogłoszenia: 145212 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem , instalacją i konfi-guracją oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i Internetu w ramach realizacji projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagro-żonych wykluczeniem cyfrowym w Gminie Kościelisko współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społe-czeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych oraz przeszkolenie beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeń-stwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfro-wemu - eInclusion. Przedmiot zamówienia obejmuje: ETAP I dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 1 do SIWZ do: gospodarstw domowych - zestawy komputerowe obejmujące: komputer stacjonarny z systemem opera-cyjnym, monitor, klawiatura, myszka, drukarka, pakiet biurowy, program zabezpieczający - program antywiru-sowy, które zostaną użyczone nieodpłatnie Beneficjentom Ostatecznym (gospodarstwom domowym wytypowa-nym do udziału w projekcie przez Zamawiającego)20 sztuk zestawów komputerowych stacjonarnych z systemem operacyjnym20 szt. monitor 20 szt. klawiatura20 szt. myszka 20 sztuk drukarek20 szt. pakiet biurowy 20 szt. program zabezpieczający - program antywirusowyPrzedmiot zamówienia obejmuje także:transport w miejsca wskazane przez zamawiającego- teren Gminy Kościelisko (szczegółowy wykaz adresów zo-stanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy) , instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczo-nego sprzętu komputerowegoudzielenie gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia- zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ wzór karty gwarancyjnejudzielenie wsparcia technicznego oraz świadczenie serwisu w okresie 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy, polegające na udzielaniu doradztwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach do-tyczących użytkowania sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgło-szenia internetowe) - rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwią-zania problemu, rozwiązanie problemu, w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki problemu na miejscu. Usterka musi być usu-nięta w ciągu dwóch dni roboczych. Uwagi do przedmiotu zamówienia:Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy nie może nosić znamion użycia, musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania oraz musi spełniać normy energoosz-czędności.Poszczególne części składowe stanowiące przedmiot zamówienia winne być ze sobą kompatybilne. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem tak aby był on gotowy do pracy po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu i aby nie była konieczna ingerencja Za-mawiającego. Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. Wszystkie programy wymagające aktywizacji winny być aktywowane najpóźniej w momencie uruchomienia. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania oraz konfiguracji i uru-chomienia sprzętuWykonawca jest zobowiązany, po wykonaniu przedmiotu zamówienia, do przekazania Zamawiającemu komple-tu oprogramowania i sterowników do zestawów komputerowych, licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów se-ryjnych, kodów aktywacyjnych i innych- każdy komplet opisany - informujący co najmniej o dacie, miejscu- adre-sie wykonanej usługi. Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określa-jące parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiają-cego a różni się od niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary liczbę elementów wska-zane przez Zamawiającego.Opakowanie oraz sprzęt komputerowy muszą posiadać numery seryjne, które zostaną przypisane konkretnemu użytkownikowi końcowemu. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w wersji papierowej i elektronicznej. Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych: Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami jakości Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej lub elektronicznej. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu. Wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z niezbędnym okablowaniem zasilającym i transmisyjnym.Źródło współfinansowania: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego In-nowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospo-darki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. ETAP II organizacja i przeprowadzenie szkoleń z obsługi komputera i Internetu dla beneficjentów indywidualnych - 20 osób - przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla gospodarstw domowych, które otrzymają zestawy kompute-rowe- warsztaty Podstawy systemu operacyjnego i Internetu po 20 godz. dla 20 osób w grupach do 10 osób- tj. łącznie 2 grupy po 20 godzin, tj. 40 godz. obejmujące podstawowe informacje z zakresu obsługi komputera, edy-tora tekstu, przeglądarki internetowej, możliwości korzystania z e-usług. W ramach szkoleń Wykonawca przekaże osobom biorącym w nich udział materiały szkoleniowe i informacyjne. Szkolenia odbywać się będą w jednostkach podległych - pracowniach szkolnych trzech szkół biorących udział w projekcie na sprzęcie zakupionym w ramach realizacji niniejszego projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ. Uwagi do przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, materiały szkoleniowe i informacyjne były nowe Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określa-jące parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiają-cego a różni się os niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia pro-duktów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego.Wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi sto-sowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia zobowiązany jest to wskazać w formularzu oferty oraz podać zakres zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy. Źródło współfinansowania: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego In-nowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospo-darki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 0-100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe ZP.271-37-2015). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25 czerwca 2015 roku do godz. 10.00. (De-cyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej :, - dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, należy także załączyć dowody czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty: 1) Dokumenty dotyczące komputerów stacjonarnych, które należy załączyć do oferty: a) Procesor: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 1 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z prze prowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Karta grafiki : Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 5 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z prze prowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE d) Certyfikat Energy Star - komputer musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej przykładowo www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov. 2) Dokumenty dotyczące monitorów, które należy załączyć do oferty: a) Certyfikat spełniania normy jakościowej TCO 06, lub TCO 03, lub TCO 99 - lub równoważne b) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE c) Certyfikat Energy Star - komputer musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej przykładowo www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov. 3) Dokumenty drukarek , które należy załączyć do oferty: a) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE b) Certyfikat Energy Star -musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 2.0 lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej przykładowo www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov c) dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równo ważnymi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - etap I w zakresie dostaw, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu komputerowego - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach: 1. W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług 2. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3. W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zwrotne . jeżeli zmiany określone w ust. 1,2,3 będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia Publicznego, każda ze stron umowy, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona wnioskująca zobowiązana jest racjonalnie wykazać w jakim stopniu zaistniałe ww. zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia. 4. W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawio-nych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 5. Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 6. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 7. Zmiany terminu dokonania odbioru przewidzianych w umowie, 8. Siły wyższej, 9. W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 10. W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany beneficjentów ostatecznych w trakcie trwania umowy- w takim przy-padku Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia, montażu, uruchomienia i konfiguracji zestawu kompute-rowego pod nowym wskazanym adresem na terenie Gminy Kościelisko- w terminie 5 dni roboczych od daty zgłosze-nia zmiany. 12. zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku koniczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu urządzeń wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększenia ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki , Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.