eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damnica › Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę kuchni wraz z zapleczem wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni.



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Damnica: Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę kuchni wraz z zapleczem wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni.
Numer ogłoszenia: 145192 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Damnicy , ul. Korczaka 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 0-59 8113069, faks 0-59 8113069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oswdamnica.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.oswdamnica.biposwiata.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę kuchni wraz z zapleczem wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, gotowanie i podawanie posiłków uczniom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy przez 5 dni w tygodniu (dni nauki szkolnej) w okresie od 01.09. 2012 r. do 31.08.2013 r. Przyjmujący zamówienie (wykonawca) będzie przygotowywał w ciągu dnia 5 posiłków dla faktycznie przebywających w danym dniu wychowanków Ośrodka, tj. śniadanie, II -śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację. Posiłki będą podawane w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym odpowiednio do organizacji pracy placówki na podstawie list podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy. Przeciętna ilość osób korzystających z całodziennych posiłków dziennie - 35 wychowanków przebywających w internacie z wyłączeniem ; dni wolnych od nauki w szkole tj. ferii zimowych , przerw świątecznych ,wakacji oraz usprawiedliwionych nieobecności np. choroba , o których Przyjmujący zamówienie będzie każdorazowo informowany. Zamawiający będzie obciążony kosztami tylko za faktycznie wydane posiłki wychowankom. Dzienny koszt surowca potrzebnego na przygotowanie posiłków wynosi 10,00 zł ( brutto) w przeliczeniu na jedną osobę. Wydawane posiłki muszą być przygotowane z produktów spożywczych organizowanych przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt, według zasad racjonalnego żywienia. Posiłki powinny być skomponowane w różnych proporcjach - np. minimum trzy razy w tygodniu obiady mięsne. Wartość kaloryczna posiłku powinna uwzględniać wiek ucznia. Posiłki muszą być estetycznie podane , a jeden posiłek w ciągu dnia gorący (obiad). Zamawiający może sprawdzać jakość posiłków przez upoważnione do tego osoby. Wykonawca przedstawia dekadowy jadłospis na okres 10 dni kalendarzowych, zawierający m. in. dane o kaloryczności posiłku, składzie, gramaturze. Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 14 dniach z możliwością zamiany kolejności zestawów np. obiadowych. Osoby zatrudnione przy przygotowywaniu i podawaniu posiłków muszą posiadać odpowiednie zaświadczenie dokumentujące dopuszczenie tych osób do pracy przy żywieniu zbiorowym. Zamawiający ma prawo żądać wykazu personelu, który będzie zatrudniony przy przygotowywaniu i podawaniu posiłków. Wykonawca będzie dbał o estetyczny wygląd zatrudnionego personelu i czystość urządzeń gastronomicznych i pomieszczeń . Dane ogólne o przedmiocie dzierżawy. a) Wykonawca dzierżawi od Zamawiającego kuchnię wraz zapleczem o powierzchni łącznej 209,71 m2 wraz z wyposażeniem. Powierzchnia poszczególnych pomieszczeń kształtuje się następująco: - pomieszczenie kuchenne - 30,80 m2, - pomieszczenia pomocnicze: zmywalnia naczyń, zmywalnia sprzętu gastronomicznego, magazyny, obieralnia, szatnia, wc dla personelu - 178,91 m2 b) Urządzenia i sprzęt znajdujący się w dzierżawionych pomieszczeniach: kuchnia gazowa 1 szt. taboret gazowy 4 szt. patelnia elektryczna 2 szt. maszyna do obierania ziemniaków 1 szt. zamrażarka 2 szt. maszynka Dzik 1 szt jarzyniarka 1 szt smażarka olejowa 1 szt chłodziarko-zamrażarka 1 szt naświetlacz szufladowy ze stali nierdzewnej 1 szt szatkownica do warzyw z kompletem tarcz 1 szt lodówka do przechowywania próbek żywności 1 szt zbiornik gazu na propan-butan pojemność 6,7 m3 - 1 szt c) Miesięczny czynsz dzierżawny za pomieszczenia kuchenne i wyposażenie wynosić będzie 1.000 zł ( netto ). d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizowanie zajęć praktycznych z przysposobienia do pracy uczniom Specjalnej Szkoły Przysposabiającej do Pracy. e) Zamawiający wyraża zgodę na korzystanie przez Wykonawcę z dzierżawionych pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem na potrzeby własne w okresie dni wolnych od nauki szkolnej, tj. soboty, niedziele, dni świąteczne, ferie, wakacje. f/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany organizacji dnia żywieniowego przewidzianym kalendarzem imprez np. DEN, Wigilia, Poranek Wielkanocny, Dzień Dziecka, Święto Szkoły. g) Media (zimna i ciepła woda, ścieki ) rozliczane będą przez Zamawiającego na podstawie podliczników wg ich wskazań , natomiast za zużycie energii elektrycznej i gazu Wykonawca będzie rozliczał się bezpośrednio z dostawcą energii elektrycznej i gazu na podstawie odrębnych umów . h) Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji odpadów z kuchni we własnym zakresie i na własny koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadania wiedzy i doświadczenia, 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej a ponadto 5.brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy PZP. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ; 2. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie, że akceptuje się stan użytkowy pomieszczeń kuchennych z zapleczem wraz z wyposażeniem.- załącznik nr 3 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.- załącznik nr 4 5. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - art. 24 ust. 1 ustawy PZP.- załącznik nr 5 6. Aktualną ( opłaconą) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oswdamnica.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://oswdamnica.biposwiata.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego Ul. Korczaka 1,76-231 Damnica Pokój Nr 103 - sekretariat Kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.