eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KLIMATYZACJI ŚCIENNEJ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ ZE SZKOLENIEM PRACOWNIKÓW ORAZ PRZENIESIENIE KLIMATYZATORÓW POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DO NOWEJ SIEDZIBY. PN 4/06/2008-KLIMATYZATORY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Poznań: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KLIMATYZACJI ŚCIENNEJ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ ZE SZKOLENIEM PRACOWNIKÓW ORAZ PRZENIESIENIE KLIMATYZATORÓW POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DO NOWEJ SIEDZIBY. PN 4/06/2008-KLIMATYZATORY
Numer ogłoszenia: 145179 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, fax 061 8525954.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KLIMATYZACJI ŚCIENNEJ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ ZE SZKOLENIEM PRACOWNIKÓW ORAZ PRZENIESIENIE KLIMATYZATORÓW POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DO NOWEJ SIEDZIBY. PN 4/06/2008-KLIMATYZATORY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu klimatyzacji ściennej w siedzibie Zamawiającego wraz ze szkoleniem pracowników oraz przeniesienie klimatyzatorów posiadanych przez Zamawiającego do nowej siedziby. Szczegółowe wymagania techniczne znajdują się w części 4 SIWZ- Specyfikacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.10.00 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.00.00 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium w postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy (lub, jeżeli wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym). b) wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, c) wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych, w związku z tym wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, - złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 1.5.2 SIWZ, d) w przypadku jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do oferty. e) w przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ww. dokumentacji w języku angielskim, jednakże musi być ona dostarczona w formie papierowej (nie w postaci elektronicznej). Zamawiający dokona oceny spełniania poniższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych oświadczeń lub dokumentów, według kryterium /spełnia/ lub /nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 ze zm.), c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 1.5.1 lit. b - d) oraz pkt. 1.5.2 lit. a), b) - o ile jest sp. z o.o. i lit. d), d) wykonawca załączy aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.5.2 lit. a) - c); dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe ul. Noskowskiego 10, 61-704 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN - PCSS, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań pokój nr 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wraz z montażem i szkoleniem pracowników systemu klimatyzacji ściennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wraz z montażem i szkoleniem pracowników systemu klimatyzacji ściennej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeniesienie klimatyzatorów posiadanych przez Zamawiającego do nowej siedziby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części Nr 2 etap a) musi zostać wykonany w ciągu 2 tygodni od podpisania umowy a części Nr 2 etap b) musi być zrealizowany w terminie pomiędzy 15 a 26 września 2008r. lub późniejszym o którym przeniesienie klimatyzatorów posiadanych przez Zamawiającego do nowej siedziby Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 14-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w zakresie Części Nr 2 etap b) z powodu konieczności synchronizacji prac w budynku na ulicy Dąbrowskiego, przy czym zmiana ta nie będzie większa niż 30 dni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.