eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Termomodernizacja budynków Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakresie przebudowy systemów grzewczych (wraz z wymianą źródła ciepła) oraz wymianą systemów wentylacji i klimatyzacji oraz przebudowa i remont pomieszczeń biurowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Bydgoszcz: Termomodernizacja budynków Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakresie przebudowy systemów grzewczych (wraz z wymianą źródła ciepła) oraz wymianą systemów wentylacji i klimatyzacji oraz przebudowa i remont pomieszczeń biurowych.
Numer ogłoszenia: 145149 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne , ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 34 97 290, faks 52 34 97 292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakresie przebudowy systemów grzewczych (wraz z wymianą źródła ciepła) oraz wymianą systemów wentylacji i klimatyzacji oraz przebudowa i remont pomieszczeń biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 3 zadań: 1) Zadanie 1: Termomodernizacja budynków Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakresie przebudowy systemów grzewczych (wraz z wymianą źródła ciepła) oraz wymianą systemów wentylacji i klimatyzacji. Zadanie dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, realizowane w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW p.t.: System zielonych inwestycji (GIS-Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. Uwaga: Roboty prowadzone będą w pięciu różnych budynkach i zostały podzielone na dwa etapy ze względu na finansowanie zadania w okresie dwuletnim. W roku 2013 w ramach pierwszego etapu wykonywane będą roboty wyłącznie w budynku przy ul. Konarskiego 1 w Bydgoszczy (w ramach I części zamówienia). W drugim etapie w roku 2014 prowadzone będą roboty w budynkach przy ul. Jagiellońskiej 3 i Konarskiego 3 w Bydgoszczy (w ramach I części zamówienia) oraz roboty w budynkach przy ul. Brzeskiej 6 i Brzeskiej 8 we Włocławku (w ramach II części zamówienia). 2) Zadanie 2: Przebudowa pomieszczeń biurowych znajdujących się na VIII i IX piętrze w budynku B Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, przy ul. Konarskiego 1. 3) Zadanie 3: Remont pomieszczeń biurowych znajdujących się na VII piętrze w budynku B Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, przy ul. Konarskiego 1- zadanie prowadzone w imieniu i na rzecz Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy. II.1.4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zakres przedmiotowy I części, na którą można złożyć odrębną ofertę obejmuje zadanie drugie i trzecie w całości oraz roboty w ramach zadania pierwszego przewidziane do wykonania w budynkach zlokalizowanych w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 3, Konarskiego 1 i Konarskiego 3. Zakres przedmiotowy II części, na którą można złożyć odrębną ofertę obejmuje roboty w ramach zadania pierwszego przewidziane do wykonania w budynkach zlokalizowanych we Włocławku przy ul. Brzeskiej 6 i Brzeskiej 8. II.1.4.3. Szczegółowo roboty budowlane, o których mowa w części I i II realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową, opracowaną odrębnie dla każdego z 3 ww. zadań. Projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, opracowane dla Inwestorów: Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy stanowią załączniki do SIWZ. II.1.4.4.Wykonawca winien wypełnić i załączyć do oferty przedmiary robót, określone w załącznikach do SIWZ, obejmujących zestawienie planowanych prac i przewidywanych kosztów, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. II.1.4.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo budowlane oraz posiadać świadectwa jakości, wymagane deklaracje bądź certyfikaty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp., obejmujących: 1) wykonanie instalacji elektrycznych dla zasilania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji, instalowanych w budynkach przy ul. Jagiellońskiej 3 i Konarskiego 3 w Bydgoszczy oraz przy ul. Brzeskiej 6 i Brzeskiej 8 we Włocławku w ramach zadania pn.Termomodernizacja budynków Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakresie przebudowy systemów grzewczych (wraz z modernizacją źródła ciepła) oraz wymianą systemów wentylacji i klimatyzacji. 2) wykonanie remontu I piętra i korytarza zewnętrznego przy VII piętrze oraz wymiana instalacji sygnalizacji pożaru na IV p. w budynku przy ul. Konarskiego 1 w Bydgoszczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część nr 1 - 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) Część nr 2 - 15 000,00 PLNł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (wzór załącznika nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Dla zadania określonego w I części zamówienia Wykonawca przedstawia wykaz sporządzony w oparciu o wzór załącznika nr 5 do SIWZ, a dla zadania określonego w II części zamówienia o wzór załącznika nr 5a do SIWZ. Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania zadania, określonego w: 1) I części zamówienia uznany zostanie Wykonawca, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót obejmujących swym zakresem przebudowę systemów grzewczych, wentylacji i klimatyzacji, przebudowę pomieszczeń (w tym roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne). Roboty prowadzone w budynkach użyteczności publicznej (w tym co najmniej jedno zadanie prowadzone w budynku wpisanym do rejestru zbytków o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 2.500.000,00 zł dla każdej przedstawionej w wykazie roboty. W odniesieniu do budynku wpisanego do rejestru zbytków - roboty winny być odebrane przez konserwatora zabytków lub inspektora nadzoru konserwatorskiego (wzór załącznika nr 5 do SIWZ). Do oferty należy załączyć dokumenty podmiotów, na rzecz których realizowane było zamówienie, potwierdzające wszystkie wyżej wymienione wymagania Zamawiającego oraz, że roboty przedstawione w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) II części zamówienia uznany zostanie Wykonawca, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót obejmujących swym zakresem przebudowę systemów grzewczych, wentylacji i klimatyzacji. Roboty prowadzone w budynkach użyteczności publicznej o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 500.000,00 zł dla każdej przedstawionej w wykazie roboty (wzór załącznika nr 5 a do SIWZ). Do oferty należy załączyć dokumenty podmiotów, na rzecz których realizowane było zamówienie, potwierdzające wszystkie wyżej wymienione wymagania Zamawiającego oraz, że roboty przedstawione w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożony przez Wykonawcę do oferty wykaz wykonanych robót (wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem załącznika nr 5 i/lub 5a do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (wzór załącznika nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach oraz w liczbie niezbędnej do prawidłowego i zgodnego z ustalonym i zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem robót (w tym prowadzenie robót przebudowy pomieszczeń biurowych jednocześnie na dwóch piętrach - dot. I części zamówienia). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże osoby proponowane do pełnienia funkcji kierowników robót w zakresie instalacji elektrycznej, w zakresie instalacji cieplnych, wentylacji i wod.-kan oraz kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej lub odpowiadające im uprawnienia, zdobyte poza granicami Polski, a uznane na podstawie przepisów odrębnych poprzez właściwe odwołanie do aktualnych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394), a także ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. W odniesieniu do I części zamówienia wskazany przez Wykonawcę kierownik budowy musi posiadać minimum 24 miesiące doświadczenia przy kierowaniu robotami budowlanymi w budynkach wpisanych do rejestru zabytków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i wykaz osób ( do oferty należy przedłożyć dokumenty zgodnie z wzorem załącznika nr 6 i 6a do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 PLN - dot. I części zamówienia oraz w wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 PLN - dot. II części zamówienia. 2) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 4.000.000,00 PLN dla I części zamówienia oraz 700.000,00 PLN dla II części zamówienia. 3) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty przedłożone przez Wykonawcę do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c) zmiana numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, d) zmiana przedmiotowa/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach niegorszych od produktu objętego umową. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w terminie realizacji umowy ze względu na: a) powszechną niedostępność surowców lub materiałów, b) zaistnienie innej, niemożliwej w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienie siły wyższej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,, c) wystąpienie ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) zmianę podwykonawcy ze względów losowych lub korzystnych dla Zamawiającego (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), e) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian projektowych, skutkujących wstrzymaniem wykonywania robót mających wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, f) wystąpienie przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 dopuszczalne będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę oraz po akceptacji Zamawiającego. 4. W sytuacjach określonych w ust. 2, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania umowy, Strony określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy; Biuro Finansowo-Inwestycyjne; ul. Jagiellońska 3; 85-950 Bydgoszcz; budynek A, parter, pok. nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Finansowo-Inwestycyjnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, bud. A, parter, pok. nr 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.