Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Kalisz: Przebudowa ulicy Macedońskiej w Kaliszu wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz usunięciem kolizji elektroenergetycznej
Numer ogłoszenia: 145145 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Macedońskiej w Kaliszu wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz usunięciem kolizji elektroenergetycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności: 1.roboty rozbiórkowe z wywozem materiałów 2.roboty ziemne z wywozem urobku 3.roboty nawierzchniowe - budowę nawierzchni jezdni z MMA - budowa progów zwalniających z kostki brukowej - budowę chodników, wjazdów z kostki betonowej 4. budowę kanalizacji deszczowej 5. usunięcie kolizji elektroenergetycznej sN i nN 6. regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej 7. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie na czas prowadzonych robót 8 obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej w formacie DWG);.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 tys. PLN Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu. Bank Millenium nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912 z dopiskiem Wadium nr sprawy ZDM.341- 48/I/09III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1/ dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do realizacji zadania tj.: wykażą, że dysponują kierownikiem robót w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia 2/ wykażą, że osoby o których mowa w pkt 9.1.2.1/ posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania Przedmiotu zamówienia oraz należą (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, 3/ złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami o których mowa w pkt 8.1.2. ppkt.1/. 4/ wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub przebudowie drogi o długości min. 100 mb oraz budowie kanalizacji deszczowej o długości min 50 mb, każde z zadań. Warunki te mogą być spełnione łącznie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:,wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5.udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego, 6.zaakceptują termin realizacji określony w pkt. 5 SIWZ, 7.zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt. 9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa w pkt. 1. oraz pkt. 4. SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 9.1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia n/w dokumentów: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 3.dowód wniesienia wadium, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*, 7.dla osoby/osób wskazanej/wskazanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8.wykaz robót budowlanych spełniających warunki określone w pkt. 9.1.2.4/ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe). 9.Dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.8. zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.8.,a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.2, 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, 10.9, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.). 10. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: -Termin rozpoczęcia robót: nie później niż po upływie 7 dni od daty przekazania placu budowy. -Termin zakończenia robót: do dnia 10 listopada 2009r. -Termin rozliczenia robót: do dnia 20 listopada 2009r. -Termin, o którym mowa w pkt-cie 5.2, może ulec zmianie w przypadku: 1.wystąpienia robót dodatkowych, 2.na skutek wystąpienia niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji zamówienia, między innymi w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, 3.na skutek wystąpienia w trakcie realizacji robót innych, nie możliwych wcześniej do przewidzenia zdarzeń mających wpływ na realizację zamówienia..
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Przebudowa ul. Podmiejskiej w Kaliszu na odc. od ul. Górnośląskiej do Ronda Westerplatte - etap I
- Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na cztery części.
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK-2012 przy Zespole Szkół Techniczno - Elektronicznych w Kaliszu dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK-2012 przy ul. Granicznej 56-58 w Kaliszu dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Naprawa i konserwacja bramy oraz ogrodzenia cmentarza w Kaliszu Szczypiornie przy ul. 29 Pułku Piechoty w ramach realizacji zadania "Upamiętnienie Wojskowego Cmentarza Ukraińskiego w Kaliszu - etap II
- Remont i zabezpieczenie budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy ul. Wał Staromiejski 8a
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi Budy Mdzewskie - Józefowo
- Modernizacja dróg gminnych wiejskich - nawierzchnie bitumiczne
- Rozbudowa wraz z przebudową ulicy Małej w Nekli
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Osiedle pod Lipami do miejscowości Stobno
- Remont drogi gminnej ul. Mickiewicza w Kałuszynie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.