eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałówPanoramy Racławickiej i Muzeum Etnograficznego w okresie 24 m-cy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Wrocław: Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów: Panoramy Racławickiej i Muzeum Etnograficznego w okresie 24 m-cy
Numer ogłoszenia: 145124 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów: Panoramy Racławickiej i Muzeum Etnograficznego w okresie 24 m-cy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na całorocznej, bieżącej konserwacji i pielęgnacji terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów: Panoramy Racławickiej i Muzeum Etnograficznego w okresie 24 m-cy od dni podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiający jest związany umową z dotychczasowym wykonawcą usługi konserwacji i pielęgnacji terenów zieleni do dnia 30.04.2013r. 3. Umożliwia się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej wszystkich terenów zieleni objętych zakresem zamówienia w celu pozyskania wszelkich danych, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest możliwa, po telefonicznym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, osobą wskazaną w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 4. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom będzie rozumiane, że zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi wykonawcy. 5. Warunki płatności: przelewem bankowym w terminie 21 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury. 6. Pozostałe warunki podano we wzorze umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 8 SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi, które odpowiadają przedmiotowi zamówienia, w tym: a) 2 usługi polegające na konserwacji i utrzymaniu zieleni każda o wartości min. 50 000,00 zł. brutto, w tym jedna /1/ usługa polegającą na konserwacji i utrzymaniu zieleni na terenach zabytkowych, oraz b) 1 usługę w zakresie cięć formujących i pielęgnacyjnych pnączy na elewacjach budynków o pow. przynajmniej 2000 m2 o wartości minimum 20 000,00 zł. brutto. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu usług konserwacji i utrzymania zieleni /załącznik nr 5 do SIWZ/ oraz dowodów wskazujących, że usługi wskazane zostały wykonane lub są wykonywane należycie /protokołów odbioru, referencji/ wg formuły: spełnia-nie spełnia. UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia: a) ciągnik kołowy - 1 szt., b) przyczepa ciągnikowa - 1 szt., c) kosiarka spalinowa - 2 szt., d) kosa spalinowa - 2 szt., e) spalinowe nożyce do żywopłotów - 1 szt., f) spalinowa piła łańcuchowa - 1 szt., g) dmuchawa spalinowa - 1 szt., h) aerator - 1 szt. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu sprzętu /załącznik nr 6 do SIWZ/ wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami pełniącymi następujące funkcje i spełniającymi poniższe wymogi: a) 1 osoba pełniąca funkcję kierownika odpowiedzialnego za nadzór nad pracami konserwacji i utrzymania zieleni będącymi przedmiotem zamówienia z minimum trzyletnim doświadczeniem w zakresie prac o podobnym charakterze oraz ukończoną minimum szkołą średnią o profilu adekwatnym do przedmiotu zamówienia (ogrodniczy, architektury krajobrazu, zagospodarowania terenów zieleni, dendrologii itp.). b) 1 osoba pełniąca funkcję brygadzisty odpowiedzialnego bezpośrednio za wykonywanie prac będących przedmiotem zamówienia z minimum trzyletnim doświadczeniem w zakresie prac o podobnym charakterze lub ukończoną minimum szkołą średnią o profilu adekwatnym do przedmiotu zamówienia /ogrodniczy, architektury krajobrazu, zagospodarowania terenów zieleni, itp./. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu osób /załącznik nr 7 do SIWZ/ i oświadczenia /załącznik nr 7 SIWZ/ wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 100 000,00 zł. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ /ust.1 pkt. 6/ tzn. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł. wg formuły: spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zakazuje się pod rygorem nieważności istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany oraz określił jej warunki w treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zmiany postanowień umowy, mogą nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia i zakresu: 1) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian. 2) konieczności wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie do nadzoru z powodów losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. c) przerw w realizacji zamówienia powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, tj. w razie wystąpienia konieczności wykonania prac niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidzianych, których brak wykonania uniemożliwia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Termin wykonania umowy w tych przypadkach zostanie zawieszony na okres niezbędny do usunięcia lub ustąpienia przeszkody w wykonaniu zamówienia, po czym bieg terminu realizacji umowy będzie kontynuowany. d) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, /co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji/ i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej. 4) Zmiany podwykonawców, zakresu podwykonawstwa i zmiany części zamówienia, której wykonanie na etapie składania oferty Wykonawca powierzył podwykonawcy /zapis dot. wykonawców, którzy wykonają zamówienie przy pomocy podwykonawcy/ 4. Wszelkie zmiany umowy określone w niniejszym paragrafie nie będą wywoływały zmian wartości przedmiotu umowy tj. nie wpływają na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy. Zamawiający zastrzega, iż zmiana umowy w zakresie finansowym jest niedopuszczalna, z zastrzeżeniem okoliczności, o której mowa w ust.3 pkt.1) powyżej. 5. Wszystkie powyższe okoliczności i postanowienia opisane w ust. 3 powyzej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław sekretariat (pokój nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.