eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Województwa Lubelskiego w Lublinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Lublin: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Województwa Lubelskiego w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 145122 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, fax 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Województwa Lubelskiego w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Województwa Lubelskiego w Lublinie. 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Województwa Lubelskiego w Lublinie w zakresie: a) otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego, b) otwarcia i prowadzenia rachunków pomocniczych(subkont) złotowych i walutowych, c) realizacji poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę i na rachunki w innych bankach, d) przyjmowania wpłat od osób trzecich z tytułu dochodów Województwa Lubelskiego, e) potwierdzania salda na każdy dzień roboczy, f) udostępnienia międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków ELIKSIR i przekazywanie tą drogą środków finansowych, g) świadczenia usługi typu home-banking, 2. Zamawiający dopuszcza ponoszenie opłat z tytułu obsługi bankowej wyłącznie za: -założenie i prowadzenie rachunku bieżącego, -założenie i prowadzenie subkont złotowych i walutowych prowadzonych w ramach rachunku bieżącego, -za aktywację (instalację) oraz korzystanie z elektronicznej obsługi typu home-banking. Opłata dotyczy tylko ilości systemów home-banking. 3. Pozostałe czynności przy prowadzeniu kompleksowej obsługi bankowej są bezpłatne dla Zamawiającego w szczególności za; -podłączenie i funkcjonowanie stanowisk w systemie home-banking -dokonywanie przewalutowań zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, -dokonywanie przelewów zagranicznych (przychodzących jak i wychodzących), -realizację poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę i na rachunki w innych bankach, -potwierdzanie salda na każdy dzień roboczy, -udostępnianie międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków ELIKSIR i przekazywanie tą drogą środków finansowych, -realizację wpłat i wypłat gotówkowych, -realizację przelewów w formie papierowej (Zamawiający planuje korzystanie z tej formy tylko w przypadku awarii systemu home-banking), -przeprowadzenie niezbędnego szkolenia w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi systemu w ramach usługi home-banking, -przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich stanowiących dochód Województwa Lubelskiego dokonywanych w oddziale Wykonawcy prowadzącym rachunek, -zamknięcie rachunku, subkont, -wydanie książeczki czekowej, -sporządzenie i przekazanie na zlecenie Zamawiającego opinii w zakresie współpracy oraz sytuacji finansowej Zamawiającego, -prowadzenie na rzecz Zamawiającego depozytu lub skrytki bankowej, -inne czynności występujące przy prowadzeniu kompleksowej obsługi bankowej w zakresie: obsługi rachunków bankowych, operacji gotówkowych, bezgotówkowych, czekowych, bankowości elektronicznej oraz podpisów elektronicznych, które są wymienione w standardowej taryfie opłat i prowizji dla klientów instytucjonalnych/korporacyjnych obowiązującej u Wykonawcy aktualnej na dzień ogłoszenia o przetargu stanowiącej załącznik do Umowy. 4. Okres prowadzenia obsługi bankowej Województwa Lubelskiego - 3 lata. 5. Wysokość oprocentowania środków na rachunku bieżącym i subkontach złotowych w ramach rachunku bieżącego będzie liczona na podstawie iloczynu bieżącej stawki bazowej WIBID 1M oraz wskaźnika określonego przez Wykonawcę (przy kapitalizacji dziennej). Przy czym wskaźnik nie może być niższy niż 0,725. 6. Miejsce wykonania zamówienia - miasto Lublin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się kwotę wadium dla zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto zamawiającego: 83 1500 1520 1215 2003 8310 0000 z dopiskiem wadium na prowadzenie obsługi bankowej budżetu Województwa Lubelskiego w Lublinie. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. Dowód wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty (w formie oryginału lub potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii). 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt b-e do oferty należy dołączyć oryginał. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8 pkt b) i c) jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń zamawiającego wykonawca zostanie wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1)posiadający uprawnienia do wykonywania działalności tj. będący bankami działającymi na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz.665 z późn. zm.). 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 5)posiadający oddział lub filię oddziału w granicach administracyjnych miasta Lublina lub który złoży pisemne zobowiązanie, że do dnia podpisania umowy będzie posiadać oddział lub filię oddziału w granicach administracyjnych miasta Lublina. 6)posiadający na dzień 31.12.2006r. kapitały własne nie mniejsze niż 200 000 000 zł. 7)posiadający współczynnik wypłacalności powyżej 8% w ciągu ostatnich 6 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia oferty. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z wymaganiami specyfikacji i ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); 2) oświadczenie wykonawcy o prowadzeniu działalności na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 4) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 5)oświadczenie dotyczące posiadania oddziału lub filii oddziału w granicach administracyjnych miasta Lublina lub pisemne zobowiązanie, że do dnia podpisania umowy będzie posiadał oddział lub filię oddziału w granicach administracyjnych miasta Lublina - zgodnie załącznikiem nr 6 do SIWZ; 6) oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadanego przez wykonawcę współczynnika wypłacalności w ciągu ostatnich 6 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia oferty na poziomie nie niższym niż 8% - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 7) oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadanego przez wykonawcę kapitału własnego o wartości nie mniejszej niż 200 000 000 PLN - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ; 8) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 9) podpisane istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 10) podpisana informacja czy wykonawca zamierza korzystać z podwykonawców, a jeśli tak należy wskazać czynności które wykonawca powierzy podwykonawcom; 11) dokument wadium z zastrzeżeniem rozdz. VIII ogłoszenia;. 12) w przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e; 2. Dokumenty dodatkowe: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w ust 1 pkt 1 - 4 i 12 ogłoszenia; 2) Dokumenty wymienione ust 1 pkt 5-11 są składane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 1) i 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców; - wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio. 4) W razie wyboru oferty wspólnej zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę podmiotów, a określającą w szczególności następujące postanowienia: wskazanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podmiotów tworzących konsorcjum, określenie celu wspólnych działań i zakresu działalności odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum, wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum, określenie sposobu reprezentacji i prowadzenia spraw konsorcjum; 5) Termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Wartość składnika w oparciu o który jest ustalana wys. oprocentowania środków na rach. bieżącym i rach. pomocniczych/subkontach zl. w st. rocznym .... - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl; www.bip.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament Organizacji i Kontroli ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 107 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament Organizacji i Kontroli ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 107 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.