eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa instalacji pomiarowej ilości ścieków oczyszczonych na wylocie z reaktora biologicznego oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski w Szczecinie na działce nr 4/8 obręb 1084 Śródmieście 84

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Szczecin: Budowa instalacji pomiarowej ilości ścieków oczyszczonych na wylocie z reaktora biologicznego oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski w Szczecinie na działce nr 4/8 obręb 1084 Śródmieście 84
Numer ogłoszenia: 145105 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna "Międzyodrze" , ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 462 39 65-67, faks 91 462 39 65-67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyodrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji pomiarowej ilości ścieków oczyszczonych na wylocie z reaktora biologicznego oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski w Szczecinie na działce nr 4/8 obręb 1084 Śródmieście 84.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje: a) Wykonanie rozwiązania opomiarowania ilości ścieków oczyszczonych na wylocie z reaktora biologicznego oczyszczalni ścieków: - budowę materaca pod studnie, - montaż studni połączeniowej fi 1500 - 1 szt., - montaż studni pomiarowej fi 1200 - 1 szt, - montaż zasuwy nożowej do ścieków DN200 z trzpieniem wyprowadzonym do poziomu terenu - 1 kpl. - montaż przepływomierza elektromagnetycznego kołnierzowego DN200 o zakresie pomiaru od 30 do 1 100 m3/h - 1 kpl. - montaż szafy przepływomierza - 1 kpl. - wykonanie rurociągów zewnętrznych: rurociąg PE HD 100 SDR 17 630x37,4 mm - 1,4 m, rurociąg PE HD 100 SDR 17 225x13,4 mm - 4,7 m, rurociąg do poboru próbek PP Dn 10 - 5 m, - przygotowanie stanowiska do zainstalowania aparatu do poboru prób - montaż układów zasilania i sterowania wraz z układem przewodów zasilających, sterujących i transmisji danych - 1kpl. b) Rozbudowa systemu sterowania i wizualizacji oczyszczalni ścieków na bazie funkcjonującego systemu, wynikająca z zakresu wykonania układu pomiaru ilości ścieków na odpływie z oczyszczalni oraz przygotowanie stanowiska do zainstalowania aparatu do poboru prób; c) Wykonanie dojścia - chodnika z kostki betonowej (polbruk) na podsypce cementowo-piaskowej - 30 m2. d) Wykonanie zadaszenia w konstrukcji stalowej dł.x szer.x wys: 2,0x1,5x2,5m e) Wykonanie niezbędnych odłączeń i demontaży: - demontaż rurociągu odpływowego fi 630 na odcinku 5,8 mb, - wyłączenie z eksploatacji odcinka rurociągu by-passu poprzez demontaż na odcinku 3 m, jego zaślepienie i pozostawienie w ziemi, f) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie instrukcji obsługi dostarczonych instalacji oraz aktualizacja instrukcji obiektowych będących w posiadaniu Zamawiającego. g) Wykonanie prób dostarczonego opomiarowania oraz szkolenie personelu Zamawiającego w ilości 10 osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2.500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane podobne do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia zamawiający uzna pracę polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 30.000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) minimum jednym specjalistą ds. automatyki - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - udział w budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji, co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 2 000 m3/d. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska kierownika budowy z kierownikiem robót sanitarnych i/lub kierownikiem robót konstrukcyjno-budowlanych. Zamawiający dopuszcza kierowanie robotami w kilku branżach przez jedną osobę posiadającą stosowne, wyżej wymienione uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I siwz; 2) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) - w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za istotne zmiany uważa się: 1) Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 2) Zmianę wynagrodzenia, 3) Zmianę osób przewidzianej do realizacji umowy. Przesunięcie terminu może nastąpić w następujących przypadkach: 1) jeśli wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego którego realizacja ma wpływ na harmonigram i termin wykonania przedmiotu umowy, 2) jeśli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne np. mróz, intensywne opady deszczu, wichury, wzrost poziomu wód, powodujące wstrzymanie robót budowlanych przez okres co najmniej 10 dni roboczych następujących po sobie i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 3) w przypadku nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 4) jeśli wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji tj. warunki gruntowo- wodne, odkrycie nie zinwentaryzowanych, przedmiotów, obiektów i elementów instalacji podziemnej i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 5) w przypadku konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyodrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodna Międzyodrze ul. Przejazd 14 70-607 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Spółka Wodna Międzyodrze ul. Przejazd 14 70-607 Szczecin, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.