eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica Kujawska › Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego-kostka i miału węglowego do Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej oraz do jednostek organizacyjnych urzędu w sezonie zimowym 2007/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Izbica Kujawska: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego-kostka i miału węglowego do Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej oraz do jednostek organizacyjnych urzędu w sezonie zimowym 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 145103 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2865009, fax 054 2865009 wew. 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugim-izbicakuj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego-kostka i miału węglowego do Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej oraz do jednostek organizacyjnych urzędu w sezonie zimowym 2007/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Opis przedmiotu zamówienia. 2.1.Dostawa węgla kamiennego-kostka odbywać się będzie do: a/ Szkoły Podstawowej nr 1 w Izbicy Kujawskiej,ul.Tymieniecka 1, 87-865 Izbica Kujawska, b/ Szkoły Podstawowej w Błennej, 87 - 865 Izbica Kujawska c/ Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Świszewach, 87 - 865 Izbica Kujawska d/ Szkoły Podstawowej w Szczkowie, 87 - 865 Izbica Kujawska e/ Gimnazjum w Izbicy Kujawskiej, ul. Nowomiejska 3, 87 - 865 Izbica Kujawska f/ Przedszkola Samorządowego, ul. Narutowicza 63, 87-865 Izbica Kujawska g/ Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej,ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska 2.2.Dostawa miału węglowego odbywać się będzie do: a/ Szkoły Podstawowej w Błennej, 87 - 865 Izbica Kujawska b/ Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Świszewach, 87 - 865 Izbica Kujawska c/ Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Narutowicza 31, 87 - 865 Izbica Kujawska d/ Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej,ul.Piłsudskiego 32, 87 - 865 Izbica Kujawska 3.Wymogi jakościowe węgla kamiennego-kostka. a/ zawartość opałowa powyżej 27.000 KJ/kg b/ zawartość popiołu do 6 % c/ zawartość siarki do 0,7 % d/ zawartość miału do 10 % 4.Wymogi jakościowe miału węglowego. a/ zawartość opałowa powyżej 21.000 KJ/kg b/ zawartość popiołu do 20 % c/ zawartość siarki do 0,8 % 5.Wielkość zamówienia i realizacja. a/Zamawiający ustala wielkość na całość przedmiotu zamówienia węgla kamiennego kostka w ilości 110 ton oraz miału węglowego w ilości 90 ton. b/Dostawa realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie sezonu grzewczego 2007/2008. c/Poszczególne dostawy Wykonawca będzie uzgadniał z odbiorcami, tj. Dyrektorami Szkół oraz Zamawiającym. d/Opał dostarczany będzie transportem drogowym Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. e/Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. f/ Wykonawca całość zamówienia wykona bez udziału podwykonawców. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,tj: I część: węgiel kamienny kostka, II część: miał węglowy. 2.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia,tj.: a/na węgiel i na miał jako jedną ofertę z wyszczególnieniem na formularzu ofertowym ceny za 1 tonę węgla kamiennego kostka i ceny za 1 tonę miału węglowego. W takim przypadku wykonawca składa wymagane dokumenty w jednej ofercie, w jednym egzemplarzu na węgiel i miał, b/na węgiel lub na miał, z dokumentami dotyczącymi danej części przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem na formularzu ofertowym ceny za 1 tonę węgla kamiennego kostka albo ceny za 1 tonę miału węglowego, w zależności na jaką część zamówienia składa Wykonawca. W przypadku, gdy jakaś część formularza ofertowego nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny Oryginalny kod CPV: 10.30.00.00 - Produkty pochodne węgla Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.20.00 - Produkty pochodne węgla .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ubiegania się o zamówienie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1. Wykluczenie Wykonawcy. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 2.Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3.Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego ogranu, 4.Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestepstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 5.Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestepstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 6.Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 7.Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 8.Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9.Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10.Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy. 11.Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art.62 ust.1 pkt 2 lub art.67 ust.1 pkt 1 i 2, 12.Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 13.Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastosowaniem art.26 ust.3. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Odrzucenie oferty. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1.Jest niezgodna z ustawą, 2.Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5.Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6.Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Spełnienie wymaganych warunków opisanych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ będzie dokonywane na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale IX SIWZ, metodą spełnia nie spełnia wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.Wykonawca złoży do oferty wypełniony i podpisany formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2.Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone przepisami art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2, 3.Wykonawca złoży do oferty projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3, na którym złoży parafkę na ostatniej stronie projektu umowy, co pozwoli uznać zamawiającemu, iż tym samym akceptuje projekt umowy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Certyfikat jakości na węgiel kamienny-kostka, potwierdzony za zgodność z oryginałem. 3.Certyfikat jakości na miał węglowy, potwierdzony za zgodność z oryginałem. 3. 1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.W rozdziale IX pkt.2 ust.1 niniejszej specyfiakcji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1. ust. 1 lit. a i c SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1. ust.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.3.1. ust.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Forma dokumentów. Wykonawca może złożyć dokumenty według swojego wyboru, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja). 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Pełnomocnictwo, upoważnienie wystawione zgodnie z wymogami prawa polskiego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. 4.Jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider). 5.Pełnomocnictwo dla swej ważności winno być złożone w formie pisemnej wraz z zakresem zadań, do których pełnomocnik został upoważniony przez Wykonawcę. 6.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może zażądać od tych wykonawców złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zgodnie z określoną w art. 9 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa lub porozumienie, które regulują zasady współpracy podmiotów wchodzących w skład konsorcjum, dla swej ważności winno być złożone w formie pisemnej. 7.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, chyba, że konsorcjum ma opierać się na umowie spółki cywilnej, wówczas odpowiedzialność ta wynika z art.864 Kodeksu Cywilnego. 8.W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów, wystarczy, by oferta tych Wykonawców została podpisana przez upoważnionego przedstawiciela lub przez wszystkich partnerów. 5.1. Dokumenty składane przez każdego partnera z osobna: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Certyfikat jakości na węgiel kamienny-kostka, potwierdzony za zgodność z oryginałem. 3.Certyfikat jakości na miał węglowy, potwierdzony za zgodność z oryginałem. 4.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art.22 ust.1 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2. 5.2. Dokumenty składane wspólnie przez wszystkich partnerów: 1.Pełnomocnictwo, upoważnienie identyfikujące wykonawców wchodzących w skład oferty wspólnej, podpisane przez wszystkich z partnerów, 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przez upoważnionego przedstawiciela lub wszystkich z partnerów, z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1, 3.Projekt umowy załącznik nr 3, podpisany na ostatniej strony przez upoważnionego przedstawiciela lub wszyskich z partnerów,co pozwoli uznać zamawiającemu, iż wykonawca akceptuje projekt umowy. 6.Uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wzywając do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów lub braków, wyznaczy stosowny termin na uzupełnienie. Nieuzupełnienie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie skutkowało koniecznością wykluczenia go z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne, dotyczy to również jawności dokumentów, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.Wykonawca składając ofertę, winien zaznaczyć na formularzu ofertowym informacje, które dokumenty zastrzega i oznaczyć je klauzulą: Nie udostępniać - informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. z 2003 roku, Nr 153, poz. 1503 z późń. zm.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust.4 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugim-izbicakuj.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej Ulica: Piłsudskiego 32 87 - 865 Izbica Kujawska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, Ulica: Piłsudskiego 32 87 - 865 Izbica Kujawska Pokój: 15 /sekretariat/ - I piętro, godziny urzędowania: pn - pt 7:30 - 15:30, wt.8:00 - 16:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Węgiel kamienny kostka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa węgla kamiennego-kostka odbywać się będzie do: a/ Szkoły Podstawowej nr 1 w Izbicy Kujawskiej,ul.Tymieniecka 1, 87-865 Izbica Kujawska, b/ Szkoły Podstawowej w Błennej, 87 - 865 Izbica Kujawska c/ Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Świszewach, 87 - 865 Izbica Kujawska d/ Szkoły Podstawowej w Szczkowie, 87 - 865 Izbica Kujawska e/ Gimnazjum w Izbicy Kujawskiej, ul. Nowomiejska 3, 87 - 865 Izbica Kujawska f/ Przedszkola Samorządowego, ul. Narutowicza 63, 87-865 Izbica Kujawska g/ Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej,ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska 2.Wymogi jakościowe węgla kamiennego-kostka. a/ zawartość opałowa powyżej 27.000 KJ/kg b/ zawartość popiołu do 6 % c/ zawartość siarki do 0,7 % d/ zawartość miału do 10 % Zamawiający ustala wielkość na całość przedmiotu zamówienia węgla kamiennego kostka w ilości 110 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Miał węglowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa miału węglowego odbywać się będzie do: a/ Szkoły Podstawowej w Błennej, 87 - 865 Izbica Kujawska b/ Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Świszewach, 87 - 865 Izbica Kujawska c/ Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Narutowicza 31, 87 - 865 Izbica Kujawska d/ Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej,ul.Piłsudskiego 32, 87 - 865 Izbica Kujawska 2.Wymogi jakościowe miału węglowego. a/ zawartość opałowa powyżej 21.000 KJ/kg b/ zawartość popiołu do 20 % c/ zawartość siarki do 0,8 % Zamawiający ustala wielkość na całość przedmiotu zamówienia miału węglowego w ilości 90 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.