eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › ZAKUP I DOSTAWA MYJNI - DEZYNFEKTORA DO BASENÓW I KACZEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-05

Tarnowskie Góry: ZAKUP I DOSTAWA MYJNI - DEZYNFEKTORA DO BASENÓW I KACZEK
Numer ogłoszenia: 1450 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219069 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MYJNI - DEZYNFEKTORA DO BASENÓW I KACZEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa myjni dezynfektora do basenów i kaczek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr D.1 do niniejszej SIWZ. 1.Rok produkcji 2014, urządzenie fabrycznie nowe, nie powystawowe. TAK 2.Zgodność z dyrektywą 93 42 EEC potwierdzona certyfikatem CE TAK (dołączyć kopie dokumentów) 3.Konstrukcja i praca urządzenia zgodne z normą PN-EN ISO 15883 3 i PN EN ISO 15883 1 potwierdzona certyfikatami instytucji zewnętrznych.TAK (dołączyć kopie dokumentów) 4.Model stojący na posadzce wykonany ze stali nierdzewnej. TAK 5.Maksymalne wymiary zewnętrzne: Szerokość : 500 (+ 50) mm Głębokość : 450 (+ 50) mm Wysokość : 1700 (+100) mm Podać 6.Drzwi uchylne, na przedniej ścianie urządzenia, gwarantujące paroszczelność podczas całego procesu. TAK 7.Blokada drzwi w trakcie trwania procesu. TAK 8.Uchwyt do naczyń szpitalnych mocowany do drzwi komory. Opróżnianie naczyń przy zamykaniu drzwi. TAK 9.Komora mycia ze stali nierdzewnej, głęboko tłoczona, bez spoin z nachyleniem sufitu. TAK 10. Pojemność komory dla uchwytu standardowego: 1 basen z pokrywką i 1 kaczka lub 3 kaczki. Możliwość szybkiej wymiany i stosowania uchwytów specjalistycznych. TAK 11.Wbudowana wytwornica pary. Dezynfekcja termiczna zgodnie z normą PN EN ISO 15883 3 TAK 12. Temperatura dezynfekcji kontrolowana przez dwa niezależne czujniki temperatury umieszczone na spodzie komory myjąco dezynfekującej. TAK 13. Wewnętrzna automatyczna dezynfekcja termiczna wszystkich rur doprowadzających wodę oraz dysz strumieniowych TAK 14. System min 11 dysz strumieniowych i rotacyjnych zapewniający dużą efektywność czyszczenia, niezależnie od zmian ciśnienia wody zasilającej w tym główna dysza rotacyjna oraz dodatkowa dysza do dystrybucji pary. TAK 15. Schładzanie naczyń po dezynfekcji wodą zdezynfekowaną przez wytwornicę pary w urządzeniu lub przez strumień powietrza. TAK 16. Urządzenie wyposażone w automatyczne, mechaniczne suszenie naczyń strumieniem powietrza, zgodne z definicją suszenia określoną normą PN EN ISO 15883 1, tzn. po zakończonym cyklu pracy naczynia sanitarne poddawane temu procesowi mają być schłodzone, suche, bez skroplin wody na powierzchni i wewnątrz naczyń, gotowe do podania pacjentowi. TAK 17. Mikrokomputerowe sterowanie, pracą urządzenia z możliwością rejestracji wyników na PC oraz przeprowadzenia walidacji. TAK 18. Programy dla mniej i bardziej zabrudzonych przedmiotów, poddawanych procesowi mycia i dezynfekcji. Minimum 3 programy standardowe. TAK 19. Urządzenie wyposażone w opcję przechodzenia na stan czuwania umożliwiający zmniejszenie zużycia energii. TAK 20. Sterowanie przyciskami membranowymi lub dotykowymi na panelu kontrolnym umiejscowionym na frontowej ścianie urządzenia. TAK 21.Ergonomiczny ekran wyświetlający wartość Ao podczas procesu dezynfekcji oraz informacje niezbędne do obsługi i kontroli urządzenia w języku polskim. TAK 22.Optyczne i akustyczne informacje o usterkach. TAK 23.Kontrola poziomu środków chemicznych w zbiornikach. TAK 24.Otwór pomiarowy w komorze myjąco dezynfekującej umożliwiający dokonanie dodatkowego, niezależnego od systemu kontroli urządzenia pomiaru wskaźnika Ao w trakcie procesu dezynfekcji zgodnie z ISO PN EN 15 883 1 TAK 25. Możliwość modyfikacji wartości współczynnika A0 od minimum 3000 TAK 26. Dwie pompy dozujące detergent. TAK 27. Ilość pojemników na detergenty do umieszczenia wewnątrz urządzenia minimum 2 pojemniki po 4 6 l każdy. TAK 28. Zużycie środka odkamieniająco nabłyszczającego rekomendowanego do myjni nie więcej niż 5ml na cykl. Podać 29. Możliwość stosowania środka odkamieniająco nabłyszczającego różnych producentów. TAK 30. Maksymalne zużycie wody na cykl: program oszczędny do 13 (+2) litrów program normalny do 20 (+3) litrów program intensywny do 25 (+3) litrów Podać 31.Poziom hałasu zgodnie z normą EN ISO 3747:2000 ( 53dB). Podać 32. Pakiet startowy dla urządzenia: 5 szt. basenów szpitalnych plastikowych 5 sztuk kaczek szpitalnych plastikowych 1 pojemnik 5l środka odkamieniajaco nabłyszczajacego. TAK 33.Zasilanie z 1 fazowej sieci 230V 50 Hz. TAK 34.Podłączenie zimnej i ciepłej wody ? lub ? cala. TAK 35.Odpływ kanalizacyjny o 100 mm, ścienny. TAK 36.W dostawie komplet węży zasilających i rur odpływowych. TAK 37.Instrukcja obsługi w języku polskim (wraz z dostawą urządzenia). TAK 38.Przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania sprzętu TAK..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unitechnika S.A., ul. Szamotulska 59B, 60-566 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21362,40

  • Oferta z najniższą ceną: 21362,40 / Oferta z najwyższą ceną: 22572,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.