eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie konserwacji i eksploatacja instalacji fontanny na Placu Szembeka w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Warszawa: wykonywanie konserwacji i eksploatacja instalacji fontanny na Placu Szembeka w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 145096 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92270 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie konserwacji i eksploatacja instalacji fontanny na Placu Szembeka w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i eksploatacja instalacji fontanny na Placu Szembeka w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy Przedmiotem zamówienia jest: a) bieżąca konserwacja i zapewnienie nieprzerwanej eksploatacji instalacji fontanny w okresie od dnia 15 kwietnia do 15 października 2014 roku i od dnia 15 kwietnia do 15 października 2015 roku. b) bieżąca konserwacja i zapewnienie nieprzerwanej eksploatacji instalacji iluminacji w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku zlokalizowanych na Placu Szembeka w Warszawie. Na Placu Szembeka zlokalizowana jest fontanna sterowana cyfrowo w oparciu o protokół DMX. Efekt wizualny obrazów wodnych tworzony jest poprzez system 62 szt. dysz typu Kometa 10-12T bijących wodą na wysokość do 1,50m. Dysze zintegrowane są z 62 podwodnymi agregatami fontannowymi typu Varionaut 90. Oświetlenie w.w. obrazów wodnych realizowane jest za pomocą 62 reflektorów ze światłem ledowym typu Profi Plane LED 320. Sterowanie agregatami oraz reflektorami odbywa się za pośrednictwem sterownika WECS 1024 poprzez system sygnałów DMX. Maszynownia fontanny zlokalizowana jest w jednym z pomieszczeń budynku usługowego (na poziomie -1), który jest zarządzany przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy. Dostęp do maszynowni w terminach uzgodnionych z przedstawicielem ZGN. Niezbędne jest systematyczne usuwanie nieczystości ( liści, odpadów komunalnych itp.) z powierzchni fontanny wraz z przylegającą powierzchnią granitową , na którą oddziałowuje strumień wody oraz utrzymanie czystości w kanałach pod kratą przykrywającą . W celu zapewnienia należytej jakości wody niezbędne jest dodawanie środków chemicznych , czyszczenie filtrów i dysz. W czasie pracy należy sprawdzać wskazania komputera w zakresie badanych parametrów chloru i pH. Podczas prac konserwacyjnych, rozruchu przed letnim sezonem i konserwacji przed okresem zimowym należy postępować zgodnie z ,Instrukcją eksploatacji fontanny na Placu Szembeka zawartą w załączniku nr 4. Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych zapewniających utrzymanie odpowiedniej jakości wody i wymiana w miarę potrzeb wkładu filtra . Plac Szembeka oświetlony jest przez 24 oprawy typu Boreal, lampiony zawieszone na linkach stalowych rozciągniętych pomiędzy ośmioma metalowymi bramownicami o wysokości 6m. W podłożu placu, na poziomie chodnika jest zainstalowanych 99 opraw doziemnych typu i Guzzini. Zasilenia poszczególnych obwodów wyprowadzone są z tablicy elektrycznej TO zainstalowanej w pomieszczeniu technicznym (na poziomie -1) budynku usługowego. Instalacja prowadzona jest przewodem YKY 3x1,5mm2 w ułożonym na całej trasie w rurach ochronnych typu DVR50. Sygnał do zapalanie i zgaśnięcia opraw oświetlenia placu jest sterowany jest przez podanie napięcia do układu sterowniczego w TO z latarni oświetleniowej ulicy Chłopickiego (nr 32984). Zapewnia to jednoczesność oświetlenia Placu Szembeka z oświetleniem przyległych ulic. Zarówno fontanna jak i oświetlenie objęte są gwarancją Wykonawcy modernizacji placu Szembeka tj. Zakładu Remontów i Konserwacji Dróg Warszawa. Zlecone prace będzie się uważać za wykonane, gdy zapewnione zostaną; codzienna iluminacja placu od zmierzchu do świtu w okresie umownym pkt.b) oraz ciągłe działanie fontanny w okresie - pkt.a). 2. Zakres bieżącej konserwacji i eksploatacji: A. Czynności codziennej konserwacji przez 7 dni w tygodniu w okresie letnim tj. w kwietniu, maju, czerwcu, lipcu, sierpniu, wrześniu i październiku. 1) Utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń tj. pompy, filtry, urządzenia kontrolno - pomiarowe do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi wody (pH, chlor), dysze, agregaty wodne i rurociągi fontanny, system wentylacji maszynowni, urządzenia sterujące i zasilania elektrycznego, spusty i wpusty wody niecki fontanny. 2) Kontrola działania fontanny 2x dziennie w godzinach rannych i popołudniowych. 3) Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń towarzyszących takich jak instalacje zasilania fontanny, zrzut wód , zasilania elektrycznego w obrębie maszynowni. 4) Dbanie o czystość samej niecki fontannowej, dysz i zaworów oraz utrzymanie czystości wokół fontanny 5) Oczyszczanie odpływów ,filtrów i dysz. 6) Uruchomienie fontanny 15 kwietnia 2014 roku - rozpoczęcie sezonu. 7) Zabezpieczenie urządzeń i wszystkich systemów fontanny, na okres zimowy . 8) Demontaż dysz 15 października (dysze przechowuje wykonawca we własnym pomieszczeniu do 15 grudnia 2015 r.) i spuszczenie wody z zaworu ogrodowego zlokalizowanego przy budynku szaletu - zakończenie sezonu. 9) Kontrola i dozowanie środków chemicznych w zakresie utrzymania odpowiedniej wartości pH wody i zawartości chloru w wodzie. 10) Przestrzeganie zachowania prawidłowych parametrów wody: 1. wartość pH wody powinna wynosić 7,2, 2. zawartość wolnego chloru 0,5 - 0,8 mg/l, 3. poziom zanieczyszczeń nie powinien, a zawartość piasku nie powinna przekraczać 50g/m3. 11) Zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie. 12) Zapewnienie sprzętu, urządzeń i materiałów niezbędnych do eksploatacji i konserwacji fontanny oraz środków chemicznych do utrzymania komory technologicznej w czystości. 13) Utrzymanie w należytym stanie technicznym odwodnienia liniowego przy fontannie i kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z niecki fontanny łącznie ze zbiornikiem retencyjnym do 1 studzienki rewizyjnej od strony kanału ogólnospławnego w ulicy Chłopickiego ( czyszczenie koryt i rusztów, czyszczenie kanałów deszczowych i studzienek rewizyjnych). 14) Zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontanny. 15) Prowadzenie odpowiednich dokumentów wymaganych instrukcjami eksploatacyjnymi m.in. książki eksploatacyjnej. 16) Prowadzenie zgodnie z przepisami BHP prac związanych z bieżącą eksploatacją ze szczególnym zwróceniem uwagi na osoby zatrudnione przy środkach chemicznych dozowanych do układu technologicznego fontanny. Wszystkie prace prowadzone w wodzie powinny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. 17) Informowanie na bieżąco Zamawiającego o zauważonych zmianach i uszkodzeniach, zainstalowanych urządzeń technologicznych fontanny oraz konstrukcji niecki fontanny. 18) Prowadzenie eksploatacji zgodnie z instrukcją eksploatacji fontanny oraz instrukcjami obsługi urządzeń dostarczonych przez producentów. 19) Zapoznanie się z instrukcjami obsługi producentów poszczególnych urządzeń i oraz DTR (Dokumentacją Techniczno Ruchową) szafy zasilająco sterującej. B. Wykonawca ma obowiązek dokonywania odczytów z liczników energii elektrycznej i wodomierza oraz przekazania informacji Zamawiającemu na piśmie do 25 -go dnia każdego miesiąca. C. Wykonawca ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach organów nadzorujących oraz ponosi merytoryczną odpowiedzialność za stan instalacji przyjętych do konserwacji. Do jego obowiązków należy realizacja zarządzeń pokontrolnych. D. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego kontaktu telefonicznego, także w soboty niedziele i święta. Ponadto zobowiązuje się Wykonawcę do: a. Informowania Zamawiającego i Wykonawcy fontanny, który jest gwarantem wykonania fontanny, o wszelkich powstałych uszkodzeniach fontanny i nieprawidłowościach w jej funkcjonowaniu. b. Przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. c. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. 2013 r. poz.21 ze zm.). d. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe z winy Wykonawcy w trakcie wykonywania umowy. GOTOWOŚĆ 7 DNI W TYGODNIU W OKRESIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY. 3. ZAKRES KONSERWACJI INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH 1. Wymiana lub naprawa uszkodzonych: - zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych (do 24 godzin od chwili powiadomienia), - opraw w części elektrycznej (do 24 godzin od momentu powiadomienia; liczba niesprawnych źródeł światła nie może przekroczyć 5% ilości punktów świetlnych na całym terenie), - elementów bramownic i konstrukcji mocujących. 2. Bieżąca konserwacja szaf elektryczno-pomiarowych polegająca m. in. na: kontroli zacisków prądowych, właściwym oznakowaniu, zabezpieczeniu przed dostępem osób postronnych. 3. Konserwacja urządzeń sterowniczych. 4. Utrzymania we właściwym stanie technicznym opraw oświetleniowych (tj. czyste klosze i odbłyśniki) tak, aby nie powodowały olśnienia, a zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia sprawności oświetlenia. 5. Wykonania co najmniej raz w roku pomiarów instalacji elektrycznej wymaganych przepisami. 6. Wymiana uszkodzonych podzespołów opraw. 7. Doraźna naprawa lub wymiana elementów oświetleniowych, takich jak: styczniki, tabliczki bezpiecznikowe, inne drobne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia. 8. Prawidłowe i czytelne oznakowania wg obowiązujących przepisów prawnych: obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych bramownic oświetleniowych. 9. Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa elektryczna) w czasie max. 3 godzin od otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu lub stwierdzenia takiego zagrożenia. 10. Wymiana źródeł światła. 11. Utrzymanie służb w całodobowej gotowości do przyjmowania i rejestrowania zgłoszeń oraz dysponowania brygadami interwencyjnymi całodobowo kontrolującymi stan oświetlenia, wyposażonymi w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiający natychmiastową reakcję na zgłoszone awarie. 12. Wykonanie usługi zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektroenergetycznych. 13. Prowadzenie ewidencji awarii i napraw. 14. Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji oświetlenia placu. 15. Dostarczanie Zamawiającemu comiesięcznego raportu z wykonanych przeglądów, konserwacji i napraw. 16. Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji. 17. Dokonywanie napraw bieżących w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia. Nie dotyczy to wypadków losowych i klęsk żywiołowych oraz przypadków wandalizmu. 18. Obowiązek uczestnictwa w odbiorach wyremontowanych i zamontowanych nowych urządzeń. 19. Współpraca z RWE STOEN Operator oraz RWE STOEN Polska. 20. Zapewnienia dostępu do szaf pomiarowych dla odczytu wskazań układów pomiarowych energii elektrycznej dla uprawnionych osób. 21.W przypadku awarii zasilania szafy głównej administracyjnej, należy niezwłocznie powiadomić RWE STOEN Operator oraz przedstawiciela Zamawiającego. 22. Kontrola co najmniej raz w miesiącu funkcjonowania całości oświetlenia, podczas której Wykonawca zobowiązany jest dokonać oceny technicznego stanu urządzeń i sprawdzić: - stan widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu, - stan czystości opraw i źródeł światła, - stan urządzeń zabezpieczających i sterowania, - stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTYW Zakład Budowlano-Instalacyjny Piotr Mamenas, ul. Iglasta 38, 92-736 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 261219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 231363,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.