eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie robót budowlanych przy zabytku budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie wpisanym do rejestru zabytków pod nr L-106/A obejmujący remont holu oraz jadalni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Zielona Góra: Wykonanie robót budowlanych przy zabytku budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie wpisanym do rejestru zabytków pod nr L-106/A obejmujący remont holu oraz jadalni
Numer ogłoszenia: 145054 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zielonogórski, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527575, fax 068 4527500.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: bip.powiat.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych przy zabytku budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie wpisanym do rejestru zabytków pod nr L-106/A obejmujący remont holu oraz jadalni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe powinny obejmować: usunięcie wierzchnich warstw olejnych, wykonanie napraw tynków z gruntowaniem, gipsowaniem oraz pomalowanie ścian i sufitów w kolorze zgodnym z oryginałem oraz w charakterze oryginalnej techniki. Szczegółowe warunki robót określają: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2) Wytyczne konserwatorskie 3) Dokumentacja projektowa - program prac opracowany przez MGR Sławomira A. Kamińskiego 4) Przedmiar robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.21.00 - 45.41.21.00 Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 z.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust 1 pkt 1-4 w/w ustawy 1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, co oznacza że prowadzą działalność w branży budowlanej od co najmniej dwóch lat, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: - w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej 2 zadania o porównywalnym charakterze i zakresie zadania będącego przedmiotem zamówienia prowadzone na zabytku. Za porównywalne prace zamawiający uważał będzie roboty budowlane o wartości co najmniej 50 000,- zł Do prac budowlanych - kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie, a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001 r., poz. 42). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,- zł, przedstawią polisę od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 80 000 zł . 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przedstawią ofertę zgodną ze wszystkimi wymogami siwz oraz ustawy pzp. 3. Wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej siwz 4. Przedłożą kosztorys ofertowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty są składane formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do siwz 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z ZAŁĄCZNIK NR 2 do siwz oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie jako kierownicy budowy z uprawnieniami do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie kierowania budowy , a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001 r., poz. 42). wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 5) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności zgodnie z siwz . Niniejszy wykaz są zobowiązani przedłożyć tylko ci Wykonawcy, którzy zatrudnią podwykonawców. 6) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 50 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót z uwzględnieniem nr poz. podstawy wyceny, opisu robót, cen jednostkowych materiałów, robocizny i pracy sprzętu, i inne które będą się składać na wartość oferty, zgodnie z siwz W wartości całkowitej należy uwzględnić PKOB 1130. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum) dokumenty wymienione w pkt 6 ppkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców oddzielnie pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego z wykonawców. Ponadto od wykonawców występujących wspólnie wymagana jest prawidłowo sporządzona umowa ( np. umowa konsorcjum, czy spółki cywilnej) . 8) Podpisany wzór umowy Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcą będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, jego oferta zostanie odrzucona.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Ul. Sulechowska 1 66-132 Trzebiechów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Ul. Sulechowska 1 66-132 Trzebiechów biuro kadr.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.