eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup wieczystej licencji platformy e-learningowej z wdrożeniem oraz usługami szkoleniowymi polegającymi na kształceniu zawodowym i podwyższającymi kwalifikacje zawodowe pracowników Ośrodka Kształcenia na Odległość - OKNO Politechniki Warszawskiej, które to usługi szkoleniowe w co najmniej 70% zostaną sfinansowane ze środków publicznych w ramach projektu [Wsparcie inicjatyw Politechniki Warszawskiej w kształceniu i doskonaleniu kadr w zakresie innowacyjnych technik teleinformatycznych]; znak sprawy ZP/D/AP/7/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Warszawa: zakup wieczystej licencji platformy e-learningowej z wdrożeniem oraz usługami szkoleniowymi polegającymi na kształceniu zawodowym i podwyższającymi kwalifikacje zawodowe pracowników Ośrodka Kształcenia na Odległość - OKNO Politechniki Warszawskiej, które to usługi szkoleniowe w co najmniej 70% zostaną sfinansowane ze środków publicznych w ramach projektu [Wsparcie inicjatyw Politechniki Warszawskiej w kształceniu i doskonaleniu kadr w zakresie innowacyjnych technik teleinformatycznych]; znak sprawy ZP/D/AP/7/2014
Numer ogłoszenia: 145043 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wieczystej licencji platformy e-learningowej z wdrożeniem oraz usługami szkoleniowymi polegającymi na kształceniu zawodowym i podwyższającymi kwalifikacje zawodowe pracowników Ośrodka Kształcenia na Odległość - OKNO Politechniki Warszawskiej, które to usługi szkoleniowe w co najmniej 70% zostaną sfinansowane ze środków publicznych w ramach projektu [Wsparcie inicjatyw Politechniki Warszawskiej w kształceniu i doskonaleniu kadr w zakresie innowacyjnych technik teleinformatycznych]; znak sprawy ZP/D/AP/7/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy e-learningowej i usług kształcenia zawodowego podwyższających kwalifikacje zawodowe pracowników Ośrodka Kształcenia na Odległość - OKNO Politechniki Warszawskiej, które to usługi kształcenia zawodowego będą w całości finansowane ze środków publicznych. W skład platformy e-learningowej (zwanej również platformą do e-learningu lub platformą do e-nauczania lub platformą edukacyjną) wchodzą: 1) system e-learningowy (lub system e-learning), którego podstawowym przeznaczaniem jest umożliwienie prowadzenia nauczania z użyciem technik i narzędzi e-learning w trybie asynchronicznym i synchronicznym; 2) dodatkowe oprogramowanie - oprogramowanie niezbędne do wdrożenia i użytkowania systemu e-learningowego w postaci np. baz danych, systemów operacyjnych, oprogramowania serwerów aplikacyjnych lub kontenerów aplikacyjnych. Dostawa platformy e-learningowej obejmuje również jej wdrożenie w Ośrodku Kształcenia na Odległość - OKNO Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnym pliku, oznaczonym - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Miejsce realizacji zamówienia: Politechnika Warszawska Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO, Plac Politechniki 1, pomieszczenie nr 324a, 00-661 Warszawa.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy. Udzielenie zamówień może nastąpić jednokrotnie lub wielokrotnie, po spełnieniu przesłanek ustawowych. Wartość przewidywanych zamówień uzupełniających wynosi 8,53 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.93.10.00 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 (słownie: siedem tysięcy) złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w banku PEKAO S.A. IV O-Warszawa nr PL 81124010531111000005005664, kod SWIFT: PKOPPLPW, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Przez wniesienie wadium: 3.1. w pieniądzu - rozumie się uznanie środków na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert; Wykonawca dołączy do oferty potwierdzenie dokonania przelewu, na którym winien być zapis [wadium do postępowania ZP/D/AP/7/2014]; 3.2. w innej formie niż pieniądz - załączenie do oferty oryginału dokumentu gwarancji lub poręczenia; zobowiązanie z gwarancji lub poręczenia musi zapewniać zaspokojenie roszczeń Zamawiającego w sposób bezsporny. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości wymaganej, w formie lub formach, o których mowa w pkt. 2, zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub należycie wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia: a) co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i wdrożeniu platformy e-learningowej obsługującej jednocześnie ponad 1 800 studentów dla uczelni wyższej na kwotę zamówienia powyżej 300 000,00 PLN brutto, b) co najmniej trzech zamówień na kwotę co najmniej 250 000,00 PLN brutto każde, polegających na wdrożeniu platformy e-learningowej, zaprojektowaniu i dostarczeniu kursów e-learningowych oraz świadczeniu usług serwisowych, administracyjnych i wsparcia dla użytkowników, przy czym jedno z wymienionych trzech zamówień było świadczone dla uczelni wyższej, c) co najmniej dwóch zamówień polegających na wdrożeniu i dostosowaniu do wyświetlania na urządzeniach mobilnych platform e-learningowych z kursami e-learningowymi wykonanymi w technologii HTML5. Każde z zamówień winno być świadczone dla jednego podmiotu, w ramach jednej umowy. W przypadku zamówień wykonywanych (świadczenia okresowe lub ciągłe) - doświadczeniem Wykonawcy są zamówienia wykonane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość i zakres wykonanego zamówienia w ramach wykonywanej umowy, a nie całkowitą wartość i zakres umowy. Zamawiający przez wartość zrealizowanego zamówienia rozumie wartość zamówienia lub jego części, która zawarta jest w 3-letnim, wymaganym okresie. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował lub realizuje zamówienie, którego zakres pokrywał się z zawartością więcej niż jednego z lit. a), b), c) zamówienie to będzie mogło być wykazane w celu udokumentowania więcej niż jednego typu powyżej wymienionych zamówień, a w niniejszym przypadku należy wskazać przypisanie zakresów funkcjonalnych zrealizowanego zamówienia do powyżej wymienionych typów a), b) lub c). W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie określonych warunków, jeżeli zostanie wykazane wykonanie lub wykonywanie zamówień w wymaganym czasie, przez co najmniej jeden z połączonych podmiotów. Wykonawca, który realizował lub realizuje zamówienia obejmujące zakres szerszy niż przedmiot zamówienia określony w wymaganiach, winien podać tylko wartość części zamówienia odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w trakcie wykonywania zamówienia zespołem osób składającym się przynajmniej z: a) kierownika projektu, który: i. posiada wyższe wykształcenie, ii. kierował lub kieruje wykonaniem co najmniej 3 należycie wykonanych lub wykonywanych usług informatycznych o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto każda (bez dostaw), iii. posiada certyfikat PRINCE2 w zakresie zarządzania projektami, iv. w okresie minimum 3 lat zarządzał projektami informatycznymi; b) jednego specjalisty ds. wdrożeń systemów informatycznych, który: i. posiada wyższe wykształcenie techniczne lub z zakresu nauk ścisłych, ii. w okresie minimum 3 lat wykonywał wdrożenia systemów informatycznych, w tym w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w roli architekta systemu lub specjalisty ds. wdrożeń systemów informatycznych w przynajmniej dwóch projektach z elementami e-learningowymi o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto każdy, iii. projektował lub wdrażał systemy wyposażone w mechanizmy zapewnienia ciągłości funkcjonowania (systemy backupu, systemy do odtwarzania po awarii, rozwiązania o wysokiej niezawodności i dostępności); c) minimum trzech specjalistów ds. metodyki lub dydaktyki szkoleń e-learning, z których każdy: i. posiada wyższe wykształcenie, ii. przepracował minimum 3 lata w branży szkoleń e-learning, jako metodyk lub dydaktyk szkoleń e-learning, iii. zrealizował co najmniej 10 szkoleń e-learning w ciągu ostatnich 3 lat, w ramach co najmniej 1 należycie wykonanej usługi, której przedmiotem było opracowanie i wdrożenie szkoleń on-line na platformie typu Learning Management System (LMS), a wartość zamówienia wyniosła minimum 50 000,00 PLN brutto, Dopuszcza się - za wyjątkiem kierownika projektu - pełnienie jednocześnie dwóch różnych ról przez jedną osobę; Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 8.2., 8.3. Rozdziału 11. 2. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do formularza oferty. 4. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do formularza oferty. 5. Wypełniony i podpisany Szczegółowy opis oferowanych produktów i usług - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do formularza oferty. 6. Dokumentem zgodności z normą ISO/IEC 40500:2012, znaną również jako Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0, na poziomie AA. 7. Wypełnione i podpisane Dane umożliwiające dostęp do testowej instancji oferowanej platformy e-learningowej - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do formularza oferty. 8. Podpisana Koncepcja organizacji realizacji zamówienia. 9. Podpisana Koncepcja realizacji testów funkcjonalnych i wydajnościowych. 10. Podpisana Koncepcja realizacji usług szkoleniowych. 11. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, zgodnie z pkt 3 Rozdziału 9. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. i III.4.3.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów. 2. W przypadku złożenia dokumentu lub oświadczenia, w którym wskazano kwoty w innej walucie niż złoty (PLN) - z wyłączeniem ceny, wadium wnoszonego w pieniądzu - Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikował średnich kursów walut, zostanie przyjęty pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Wartość merytoryczna oferty - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana zawartej umowy: 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. 2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach: 1) zmiana jest nieistotna; 2) zmiana terminów umownych: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego wydłużenia terminu dostawy i wdrożenia, do maksymalnie 25 dni roboczych od dnia udostępnienia sprzętu i oprogramowania przez Zamawiającego oraz terminu realizacji usług. maksymalnie do 4 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia platformy e-learning, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego skrócenia terminu dostawy i wdrożenia. do maksymalnie 4 dni roboczych od dnia udostępnienia sprzętu i oprogramowania przez Zamawiającego oraz terminu realizacji usług do maksymalnie 1 miesiąca od dnia zakończenia wdrożenia platformy e-learning, przy czym Zamawiający zapewni warunki techniczne i organizacyjne konieczne do spełnienia po stronie Zamawiającego w celu wykonania w/w dostaw i w/w usług w miejscu dostawy i świadczenia usług; 3) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia; 4) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 5) wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Noakowskiego 18/20 (pomieszczenie 204, II p., klatka A), 00-668 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie dotyczy realizacji projektu [Wsparcie inicjatyw Politechniki Warszawskiej w kształceniu i doskonaleniu kadr w zakresie innowacyjnych technik teleinformatycznych] (POKL.04.01.01-00-086/13, Priorytet IV, Działanie 4.1). 2. Zamawiający uzupełnia treść pkt II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: [1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach: 1.1. dostawa platformy i wdrożenie: do 7 dni roboczych od dnia udostępnienia sprzętu i oprogramowania przez Zamawiającego, 1.2. przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego: do 2 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia platformy e-learning, 1.3. gwarancja i wsparcie techniczne: co najmniej 2 lata od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego wydłużenia terminu dostawy i wdrożenia, o którym mowa pkt 1.1. do maksymalnie 25 dni roboczych od dnia udostępnienia sprzętu i oprogramowania przez Zamawiającego oraz terminu realizacji usług, o którym mowa w pkt. 1.2. maksymalnie do 4 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia platformy e-learning. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego skrócenia terminu dostawy i wdrożenia, o którym mowa w pkt. 1.1. do maksymalnie 4 dni roboczych od dnia udostępnienia sprzętu i oprogramowania przez Zamawiającego oraz terminu realizacji usług, o którym mowa w pkt. 1.2. do maksymalnie 1 miesiąca od dnia zakończenia wdrożenia platformy e-learning, przy czym Zamawiający zapewni warunki techniczne i organizacyjne konieczne do spełnienia po stronie Zamawiającego w celu wykonania w/w dostaw i w/w usług w miejscu dostawy i świadczenia usług.]. 3. Zamawiający uzupełnia treść pkt IV.2.1) Kryteria oceny ofert: [Wartość merytoryczna oferty - podkryterium: A. Koncepcja organizacji realizacji zamówienia 6%, B. Koncepcja realizacji testów funkcjonalnych i wydajnościowych 22%, C. Koncepcja realizacji usług szkoleniowych 22%. Próg minimalnej liczby punktów w kryterium Wartość merytoryczna oferty kwalifikujących do dalszej oceny 25.].

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.