Kraków: Dostawa sprzętu agrotechnicznego do utrzymania lotnisk
Numer ogłoszenia: 145025 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu agrotechnicznego do utrzymania lotnisk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu agrotechnicznego do utrzymania lotnisk z wyodrębnionymi 8 zadaniami: Zadanie 1 - Frez do pni - sztuk 1 Zadanie 2 - Kosiarka płozowa - sztuk 3 Zadanie 3 - Kosiarka dyskowa - sztuk 1 Zadanie 4 - Brona talerzowa zawieszana - sztuk 1 Zadanie 5 - Rozsypywacz nawozów i wapna o ładowności 3000 kg - sztuk 1 Zadanie 6 - Rozsypywacz nawozów i wapna o ładowności 5000 kg - sztuk 2 Zadanie 7 - Siewnik - sztuk 1 Zadanie 8 - Rębak do gałęzi i pni drzew - sztuk 2.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 16.13.00.00-5, 16.11.00.00-9, 16.14.10.00-5, 16.31.10.00-8, 43.31.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.08.2016 r. do godz.1100, w wysokości: Zadanie 1 - 4.550,00 zł Zadanie 2 - 585,00 zł Zadanie 3 - 406,00 zł Zadanie 4 - 150,00 zł Zadanie 5 - 325,00 zł Zadanie 6 - 975,00 zł Zadanie 7 - 1.464,00 zł Zadanie 8 - 1.952,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w niniejszym postępowa-niu zamawiający nie stawia wykonawcom szczególnych wymagań w zakresie powyż-szego warunku. Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w niniejszym postępowa-niu zamawiający nie stawia wykonawcom szczególnych wymagań w zakresie powyż-szego warunku. Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w niniejszym postępowa-niu zamawiający nie stawia wykonawcom szczególnych wymagań w zakresie powyż-szego warunku. Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w niniejszym postępowa-niu zamawiający nie stawia wykonawcom szczególnych wymagań w zakresie powyż-szego warunku. Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w niniejszym postępowa-niu zamawiający nie stawia wykonawcom szczególnych wymagań w zakresie powyż-szego warunku. Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Prawidłowo wypełniony druk oferta - załącznik nr 1 do SIWZ Prawidłowo wypełnione karty katalogowe oferowanego sprzętu - załącznik 6A-6H Prawidłowo wypełniony formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Termin dostawy - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 RBLog Kraków ul. Montelupich 3
Sekcja Zamówień Publicznych
bud. 28 pok. 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 11:00, miejsce: 3 RBLog Kraków ul. Montelupich 3 kancelaria jawna bud. 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Frez do pni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Frez do pni - sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kosiarka płozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosiarka płozowa - sztuk 3 zamawiający zastrzega sobie kupno dodatkowych 2 szt. w ramach prawa opcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kosiarka dyskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosiarka dyskowa - sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kosiarka dyskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosiarka dyskowa - sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozsypywacz nawozów i wapna o ładowności 3000 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozsypywacz nawozów i wapna o ładowności 3000 kg - sztuk 1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna dodatkowej 1 sztuki w ram ach prawa opcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.14.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozsypywacz nawozów i wapna o ładowności 5000 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozsypywacz nawozów i wapna o ładowności 5000 kg - sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.14.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Siewnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siewnik - sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.13.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rębak do gałęzi i pni drzew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rębak do gałęzi i pni drzew - sztuk 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.