eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Świadczenie usługi szkolenia z grafiki komputerowej z warsztatami praktycznymi w projekcie PO TECHNIKUM W PRACĘ realizowanym w ramach Działania 9.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usługi szkolenia z grafiki komputerowej z warsztatami praktycznymi w projekcie PO TECHNIKUM W PRACĘ realizowanym w ramach Działania 9.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 145022 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego , ul. Harcerska 12, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 4717264, faks 32 4717264.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs6sobieski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi szkolenia z grafiki komputerowej z warsztatami praktycznymi w projekcie PO TECHNIKUM W PRACĘ realizowanym w ramach Działania 9.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 25 godzin szkolenia z grafiki komputerowej DTP wraz z warsztatami dla 10 uczniów w projekcie PO TECHNIKUM W PRACĘ realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i umiejętności w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którego Beneficjentem są: Miasto Jastrzębie - Zdrój/ Zespół Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego. Wymagania dotyczące świadczenia usługi: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia z grafiki DTP wraz z warsztatami dla 10 uczniów w projekcie PO TECHNIKUM W PRACĘ realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i umiejętności w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którego Beneficjentem są: Miasto Jastrzębie - Zdrój/ Zespół Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego. 2. Zostanie utworzona jedna grupa 10 osobowa. Zamawiający zastrzega, że liczba osób uczestniczących szkoleniu może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, maksymalnie o dwie osoby. 3. Miejsce szkolenia: Zespół Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego, ul. Harcerska 12, 44-335 Jastrzębie - Zdrój. 4. Szkolenie prowadzone będzie w salach lekcyjnych Zamawiającego. 5. Sprzęt komputerowy dla każdego uczestnika szkolenia z zainstalowanymi programami komputerowymi, z których uczestnicy/czki będą korzystać w trakcie nabywania wiedzy, zapewnia Zamawiający. 6. Maksymalna ilość godzin realizowana w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 4h dla grupy. W przypadku prowadzenia zajęć powyżej tego czasu wykonawca musi zapewnić poczęstunek. 7. W harmonogramie szkolenia należy wykazać przerwy w wymiarze uzasadnionym. 8. Liczba godzin kursu wynosi łącznie 25 godzin lekcyjnych, przy czym występuje podział na dwie części: a. Liczba godzin szkolenia z zakresu grafika komputerowa DTP - 10h. b. Liczba godzin zajęć praktycznych 15h. 9. Godzina lekcyjna wynosić będzie 45 minut. 10. Wykonawca opracuje program nauki z zakresu grafika komputerowa DTP. 11. Zakres tematyczny Grafik DTP musi obejmować co najmniej: projektowanie i skład dokumentów tekstowych z przeznaczeniem do druku i publikacji w Internecie, projektowanie i obróbka grafiki wektorowej i rastrowej w celach użytkowych i artystycznych oraz reklamowych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i nadzorowania warsztatów praktycznych z grafiki. 13. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi niezbędne materiały dydaktyczne w postaci papierowej oraz elektronicznej. 14. Pomoce naukowe Wykonawca przekaże uczestnikom nie później niż w dniu rozpoczęcia kursu. 15. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne dostosowane do zagadnień realizowanych w ramach przedmiotu umowy. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia nowego uczestnika/czki szkolenia w sytuacji gdy dotychczasowy uczestnik/czka szkolenia będzie zmuszony/a zrezygnować z udziału w szkoleniu. 17. Zamawiający w trakcie trwania realizacji umowy zastrzega sobie prawo do wizytacji zajęć z uwzględnieniem wglądu w dokumentację dotyczącą całego procesu nauczania 18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji ze szkolenia tj.: listy obecności uczestników/czek, dziennik zajęć osób prowadzących szkolenie, lista potwierdzająca odbiór materiałów dydaktycznych, lista potwierdzająca otrzymanie poczęstunku, lista potwierdzająca otrzymanie zaświadczenia oraz certyfikatu ukończenia szkolenia. 19. Szkolenie musi się zakończyć: a. Egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę z zakresu Grafika DTP na ostatnich zajęciach. b. Wydaniem stosownego zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie/certyfikat musi być oznaczony logo EFS zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz zawierać tytuł projektu wraz z nazwą działania. 20. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia miejsca oraz wszelkich dokumentów i materiałów dydaktycznych, w którym prowadzone będą zajęcia logotypami Unii Europejskiej, EFS oraz PO KL zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej. 21. Wykonawca po zakończeniu szkolenia przekaże Zamawiającemu: a. Listę obecności z zajęć b. Dziennik zajęć c. Listę potwierdzająca odbiór materiałów dydaktycznych d. Lista potwierdzająca otrzymanie poczęstunku e. Lista potwierdzająca odbiór zaświadczeń/certyfikatu f. Kserokopia zaświadczeń/certyfikatów g. Protokół z egzaminu Grafika DTP h. zdjęcia z realizowanych zajęć, oraz projekty uczestników szkolenia 22. Wykonawca musi posiadać min. jedną licencję komercyjną programu Corel oraz Photoshop CS 5 Master Collection. Zakres szkoleń obejmować będzie: Szkolenie w zakresie tworzenia projektów w oparciu o grafikę wektorową i bitmapową 2D, zapoznania z zagadnieniami dotyczącymi składu oraz publikacji. Zagadnienia związane z przygotowywaniem grafik, ilustracji, tabeli, wykresów a także tworzenia różnego rodzaju projektów plakatów, wizytówek, jak również ulotek, czy też prostych folderów. Ponadto również zagadnienia związane z przygotowaniem prac do druku offsetowego, przygotowywaniem grafik bitmapowych, wektorowych, jak również układaniem tekstu na stronie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który: - w okresie 3 lat, lub jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował min. 4 usługi, gdzie usługi te polegały na przeprowadzeniu szkoleń z grafiki komputerowej każde dla grupy min. 5 osobowej, w tym przynajmniej dwie usługi szkolenia z grafiki komputerowej finansowane były z EFS oraz w tym przynajmniej jedna usługa szkolenia z grafiki komputerowej na poziomie zaawansowanym, - ma doświadczenie w prowadzeniu zajęć z młodzieżą szkolną.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który dysponuje: - co najmniej jedną osobą - trenerem, która posiada udokumentowaną znajomość i doświadczenie w posługiwaniu się programami graficznymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - ksero/kopia - dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokument potwierdzający znajomość i doświadczenie w posługiwaniu się programami graficznymi: Corel i Photoshop - np. oświadczenie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) W zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 2 z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. b) w zakresie innych podmiotów, na zasobach których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca, c) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie poszczególnego zadania zamówienia, d) w zakresie zmiany osoby legitymującej się wymaganymi uprawnieniami w sytuacjach pojawiających się na skutek zdarzeń losowych - osoba zaproponowana na to stanowisko powinna posiadać wymagane w pkt 7.2. SIWZ uprawniania. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs6sobieski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego, ul. Harcerska 12, 44-335 Jastrzębie - Zdrój koszt wydruku: 10zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego, ul. Harcerska 12, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i umiejętności w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO TECHNIKUM W PRACĘ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.