eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Leszczyny, Turnica, Trzcianiec, Jureczkowa, Malawa i Wojtkówka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Bircza: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Leszczyny, Turnica, Trzcianiec, Jureczkowa, Malawa i Wojtkówka
Numer ogłoszenia: 145017 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 16 65 22 280, faks 16 65 22 281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Leszczyny, Turnica, Trzcianiec, Jureczkowa, Malawa i Wojtkówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz usługi leśne polegające na naprawach zjazdów na szlaki zrywkowe i na składy drewna oraz szlaków zrywkowych. Zakres prac obejmuje m.in.:Część zamówienia nr 1: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Leszczyny oddz.122i, 123c, leśnictwie Turnica oddz.161a. Zadanie I: Naprawa szlaku zrywkowego w Leśnictwie Leszczyny oddz. 122i : 1. .Rozbiórka przepustów 2. Wykonanie wykopów rowów, pod przepust i koryta 3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża 4. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe 5. Ułożenie płyt drogowych 6. Wykonanie utwardzenia obrzeży i uskoków płyt kruszywem.7. Wykonanie ławy z kruszywa pod przepust i obudowę wlotu i wylotu. 8. Ułożenie przepustu z rury PEHD 9.Wykonanie zasypki przepustu kruszywem. 10.Wykonanie obudowy wlotu i wylotu przepustu z elementów prefabrykowanych. 11.Rozplantowanie urobku na powierzchni składu z zagęszczeniem, oraz humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu. 12.Uporządkowanie terenu robót. Zadanie II: Naprawa szlaku zrywkowego w Leśnictwie Leszczyny oddz. 123c : 1. .Rozbiórka przepustów.2. Wykonanie wykopów rowów, pod przepust i koryta.. 3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.4. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe. 5. Ułożenie płyt drogowych.6. Wykonanie utwardzenia obrzeży i uskoków płyt kruszywem.7. Wykonanie ławy z kruszywa pod przepust i obudowę wlotu i wylotu. 8. Ułożenie przepustu z rury PEHD.9.Wykonanie zasypki przepustu kruszywem. 10.Wykonanie obudowy wlotu i wylotu przepustu z elementów prefabrykowanych. 11.Rozplantowanie urobku na powierzchni składu z zagęszczeniem, oraz humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu. 12.Uporządkowanie terenu robót. Zadanie III: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w Leśnictwie Turnica oddz. 161a : 1.Wykonanie koryta 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża 3.Wykonanie podsypki pod płyty drogowe 4. Ułożenie płyt drogowych 5. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu 6. Profilowanie powierzchni szlaku spycharką i zagęszczenie walcem 7.Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu8.Uporządkowanie terenu robót. Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze. Częśćzamówienia nr 2: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Trzcianiec oddz. 222,223,243 Zadanie I: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Trzcianiec oddz. 222: 1. Wykonanie wykopów rowów, pod przepust i koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe.4. Ułożenie płyt drogowych 5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem 6. Wykonanie ławy z kruszywa pod przepust i obudowę wlotu i wylotu.7. Ułożenie przepustu z rury PEHD.8. Wykonanie zasypki przepustu kruszywem.9. Wykonanie obudowy wlotu i wylotu przepustu z elementów prefabrykowanych.10. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu 11. Profilowanie powierzchni składu spycharką i zagęszczenie walcem.12. Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.13. Uporządkowanie terenu robót.Zadanie II: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Trzcianiec oddz. 223: 1. Wykonanie wykopów rowów, pod przepust i koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe.4. Ułożenie płyt drogowych.5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem.6. Wykonanie ławy z kruszywa pod przepust i obudowę wlotu i wylotu.7. Ułożenie przepustu z rury PEHD. 8. Wykonanie zasypki przepustu kruszywem.9. Wykonanie obudowy wlotu i wylotu przepustu z elementów prefabrykowanych.10. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu.11. Profilowanie powierzchni składu spycharką i zagęszczenie walcem.12. Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.13. Uporządkowanie terenu robót.Zadanie III: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Trzcianiec oddz. 243: 1. Wykonanie profilowania spycharką.2. Wykonanie rowów koparką. 3. Usunięcie warstwy humusu koparką4. Wykonanie dylowanki z drewna odpadowego-leżaniny.5. Wykonanie sączka z drewna odpadowego - leżaniny.6. Karczowanie pni drzew.7. Odkrzaczenie powierzchni szlaku.8. Zagęszczenie powierzchni szlaku walcem.9. Uporządkowanie terenu robót.Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze. Część zamówienia nr 3: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w leśnictwie Jureczkowa oddz.195c, 182aZadanie I: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Jureczkowa oddz. 195c: 1. Wykonanie wykopów koryta. 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe. 4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych.5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem.6. Wykonanie podbudowy i nawierzchni tłuczniowej.7. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu8. Profilowanie powierzchni składu spycharką i zagęszczenie walcem.9. Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.10. Uporządkowanie terenu robót Zadanie II: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Jureczkowa oddz. 182a: 1. Wykonanie wykopów koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża. 3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe.4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych. 5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem.6. Wykonanie podbudowy i nawierzchni tłuczniowej.7. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu 8. Profilowanie powierzchni składu spycharką i zagęszczenie walcem.9.Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.10. Uporządkowanie terenu robótSzczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.Część zamówienia nr IV: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w leśnictwie Malawa oddz. 114a,129a i Wojtkówka oddz. 98g. Zadanie I: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych składów w Leśnictwie Malawa oddz. 114a1. Wykonanie wykopów koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża. 3. Wykonanie warstwy dolnej z kruszywa łamanego 0-63mm.4. Wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego 0-31,5mm. 6. Uporządkowanie terenurobót.Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych składów w Leśnictwie Malawa oddz. 129a 1. Wykonanie wykopów koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie warstwy dolnej z kruszywa łamanego 0-63mm.4. Wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego 0-31,5mm. 6. Uporządkowanie terenu robót.Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1b do SIWZ.Zadanie III: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych składów w Leśnictwie Wojtkówka oddz. 98g:1. Wykonanie wykopów koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe4. Ułożenie płyt drogowych.5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem.6.Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.7.Uporządkowanie terenu robót.Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki Załącznik nr 1 a - Opis przedmiotu zamówienia część zamówienia nr 1Załącznik nr 1 b - Opis przedmiotu zamówienia część zamówienia nr 2Załącznik nr 1 c - Opis przedmiotu zamówienia część zamówienia nr 3Załącznik nr 1 d - Opis przedmiotu zamówienia część zamówienia nr 4.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej niżej dla poszczególnych części zamówienia:dla części I w wysokości 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych)dla części II w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych)dla części III w wysokości 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych)dla części IV w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia na kwotę będącą sumą poszczególnych kwot wadium na każdą z części zamówienia. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami).9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ o Przemyśl nr rachunku: 11 2030 0045 1110 0000 0090 8700 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Leszczyny, Turnica, Trzcianiec, Jureczkowa, Malawa i Wojtkówka, części 1,2,3,4 Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty - w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia po otwarciu oferty i zdeponowania w kasie9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej wymagane jest aby termin ważności gwarancji (poręczenia) zapłaty wadium nie był krótszy niż termin związania ofertą.9.6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 04.08.2016 r., do godz. 1200.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 6. c Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.9.8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9.9. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.c)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę dla części zamówienia nr 1 - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) dla części zamówienia nr 2 - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) dla części zamówienia nr 3 - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) dla części zamówienia nr 4 - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia na minimalną kwotę ubezpieczenia będącą sumą poszczególnych kwot polisy na każdą z części zamówienia. oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. W przypadku braku polisy, Wykonawca przedstawi inny dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty złożone przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zawierają dane określone w innych walutach niż określone w SIWZ, Zamawiający dokona ich przeliczenia wg średniego kursu NBP obowiązującego (publikowanego) na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. Tabela kursów walut na stronie internetowej http://www.nbp.pl/kursy/kursy.html Wykonawcy występujący jako konsorcjum składają wspólną polisę na wymaganą kwotę albo oddzielne polisy dla każdego z członków konsorcjum, z zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia członków konsorcjum wynosi nie mniej niż 50 000,00 złotych na jedną część zamówienia, w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia na minimalną kwotę będącą sumą poszczególnych kwot polisy na każdą z części zamówienia. Ocena warunku na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach, o których mowa w pkt. IX. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a)Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy.b)Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 2a do SIWZ.UWAGA: Zamawiający żąda podania w formularzu ofertowym informacji o przynależności (lub jej braku) Wykonawców do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy. Wykonawcanależący do grupy kapitałowej, dołącza do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z dołączonym do formularza wzorem.c)Wypełnionykosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym. d)Wykaz robót, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Brak ww dokumentu nie wpływa na ocenę oferty i potraktowany zostanie jako oświadczenie, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty. 3.1. Zmiana terminu wykonania umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli wystąpią następujące czynniki uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w terminie: a)w przypadku przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego (wynikające z obiektywnych przyczyn i podyktowanych przepisami Ustawy).b)udzielenia zamówień dodatkowych, uzupełniających, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego,c)wystąpienia siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Poprzez okoliczności uzasadniające zmianę terminu umowy rozumie się: osunięcia gruntów, długotrwałe intensywne opady, powódź, kolizje transportowe lub komunikacyjne, odkrycia w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania takich jak: głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec. W szczególności Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia w okresie jego realizacji długotrwałych i intensywnych odpadów atmosferycznych jeżeli uniemożliwi to jego realizację.d)czasowego wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego z przyczyn wynikających z działań Zamawiającego, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,e)konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury, działań organów administracji publicznej, bądź działań osób trzecich wymagających wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, które wymuszą przerwanie prac lub zmianę uzyskanych pozwoleń.W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót określonego w ofercie. Przedłużenie terminu zakończenia robót nastąpi w formie aneksu do umowy i wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu zakończenia prac nastąpi o okres niezbędny dla zakończenia robót uwzględniający okres wystąpienia czynników uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy.3.2. Zmiana zakresu przedmiotu umowy w sprawie niniejszego zamówienia lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy (zaistnienie warunków wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy):a)wydanie przez właściwy organ decyzji administracyjnej wyłączającej lub ograniczającej przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.b)ograniczenie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wynikające z obiektywnych i uzasadnionych przyczyn, np. brak możliwości zrealizowania zakładanych robót budowlanych lub niewspółmiernie wysokie koszty osiągnięcia zamierzonego celu w stosunku do planowanych.W przypadku zmian zakresu umowy ustala się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (obniżenia) w stopniu proporcjonalnym do zmiany zakresu przedmiotu umowy.3.3. Zmiana wynagrodzenia umownegoZamawiający ustala zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto za wykonanie przedmiotu umowy (części umowy) nie ulega zmianie, a wartość wynagrodzenia zostanie obliczona w oparciu o stawkę podatku VAT obowiązującą na dzień powstania obowiązku podatkowego. Nie dotyczy to przypadku objęcia obowiązkiem podatkowym Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy. Uwaga: W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy:a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bircza, adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza(sekretariat) adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Leszczyny, Turnica, Trzcianiec, Jureczkowa, Malawa i Wojtkówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 1: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Leszczyny oddz.122i, 123c, leśnictwie Turnica oddz.161a. Zadanie I: Naprawa szlaku zrywkowego w Leśnictwie Leszczyny oddz. 122i : 1. Rozbiórka przepustów 2. Wykonanie wykopów rowów, pod przepust i koryta 3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża 4. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe 5. Ułożenie płyt drogowych 6. Wykonanie utwardzenia obrzeży i uskoków płyt kruszywem. 7. Wykonanie ławy z kruszywa pod przepust i obudowę wlotu i wylotu.8. Ułożenie przepustu z rury PEHD 9.Wykonanie zasypki przepustu kruszywem. 10.Wykonanie obudowy wlotu i wylotu przepustu z elementów prefabrykowanych.11.Rozplantowanie urobku na powierzchni składu z zagęszczeniem, oraz humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu. 12.Uporządkowanie terenu robót.Zadanie II: Naprawa szlaku zrywkowego w Leśnictwie Leszczyny oddz. 123c : 1.Rozbiórka przepustów.2. Wykonanie wykopów rowów, pod przepust i koryta..3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.4. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe.5. Ułożenie płyt drogowych.6. Wykonanie utwardzenia obrzeży i uskoków płyt kruszywem.7. Wykonanie ławy z kruszywa pod przepust i obudowę wlotu i wylotu.8. Ułożenie przepustu z rury PEHD.9.Wykonanie zasypki przepustu kruszywem. 10.Wykonanie obudowy wlotu i wylotu przepustu z elementów prefabrykowanych.11.Rozplantowanie urobku na powierzchni składu z zagęszczeniem, oraz humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu. 12.Uporządkowanie terenu robót.Zadanie III: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w Leśnictwie Turnica oddz. 161a : 1.Wykonanie koryta 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża 3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe 4. Ułożenie płyt drogowych 5. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu 6. Profilowanie powierzchni szlaku spycharką i zagęszczenie walcem 7.Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu8.Uporządkowanie terenu robót.Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Leszczyny, Turnica, Trzcianiec, Jureczkowa, Malawa i Wojtkówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 2: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Trzcianiec oddz. 222,223,243 Zadanie I: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Trzcianiec oddz. 222: 1. Wykonanie wykopów rowów, pod przepust i koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe.4. Ułożenie płyt drogowych 5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem 6. Wykonanie ławy z kruszywa pod przepust i obudowę wlotu i wylotu.7. Ułożenie przepustu z rury PEHD.8. Wykonanie zasypki przepustu kruszywem.9. Wykonanie obudowy wlotu i wylotu przepustu z elementów prefabrykowanych. 10. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu 11. Profilowanie powierzchni składu spycharką i zagęszczenie walcem.12. Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.13. Uporządkowanie terenu robót.Zadanie II: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Trzcianiec oddz. 223: 1. Wykonanie wykopów rowów, pod przepust i koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe.4. Ułożenie płyt drogowych.5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem.6. Wykonanie ławy z kruszywa pod przepust i obudowę wlotu i wylotu.7. Ułożenie przepustu z rury PEHD.8. Wykonanie zasypki przepustu kruszywem.9. Wykonanie obudowy wlotu i wylotu przepustu z elementów prefabrykowanych.10. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu.11. Profilowanie powierzchni składu spycharką i zagęszczenie walcem.12. Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.13. Uporządkowanie terenu robót.Zadanie III: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Trzcianiec oddz. 243: 1. Wykonanie profilowania spycharką.2. Wykonanie rowów koparką. 3. Usunięcie warstwy humusu koparką4. Wykonanie dylowanki z drewna odpadowego-leżaniny.5. Wykonanie sączka z drewna odpadowego - leżaniny.6. Karczowanie pni drzew.7. Odkrzaczenie powierzchni szlaku. 8. Zagęszczenie powierzchni szlaku walcem.9. Uporządkowanie terenu robót.Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Leszczyny, Turnica, Trzcianiec, Jureczkowa, Malawa i Wojtkówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 3: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w leśnictwie Jureczkowa oddz.195c, 182aZadanie I: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Jureczkowa oddz. 195c: 1. Wykonanie wykopów koryta. 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe. 4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych.5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem.6. Wykonanie podbudowy i nawierzchni tłuczniowej.7. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu8. Profilowanie powierzchni składu spycharką i zagęszczenie walcem.9. Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.10. Uporządkowanie terenu robót Zadanie II: Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w leśnictwie Jureczkowa oddz. 182a: 1. Wykonanie wykopów koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża. 3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe.4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych. 5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem.6. Wykonanie podbudowy i nawierzchni tłuczniowej.7. Karczowanie pni z przemieszczeniem poza obręb składu 8. Profilowanie powierzchni składu spycharką i zagęszczenie walcem.9. Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.10. Uporządkowanie terenu robót Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Leszczyny, Turnica, Trzcianiec, Jureczkowa, Malawa i Wojtkówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr IV: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i składów w leśnictwie Malawa oddz. 114a,129a i Wojtkówka oddz. 98g.Zadanie I: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych składów w Leśnictwie Malawa oddz. 114a 1. Wykonanie wykopów koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie warstwy dolnej z kruszywa łamanego 0-63mm.4. Wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego 0-31,5mm. 6. Uporządkowanie terenu robót.Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych składów w Leśnictwie Malawa oddz. 129a 1. Wykonanie wykopów koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie warstwy dolnej z kruszywa łamanego 0-63mm.4. Wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego 0-31,5mm. 6. Uporządkowanie terenu robót.Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1b do SIWZ.Zadanie III: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych składów w Leśnictwie Wojtkówka oddz. 98g:1. Wykonanie wykopów koryta.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.3. Wykonanie podsypki pod płyty drogowe4. Ułożenie płyt drogowych.5. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem.6.Rozplantowanie nadmiaru urobku, humusu i gruntu nie nadającego się do użytku poza terenem składu.7.Uporządkowanie terenu robót.Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.