eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Starogard Gdański: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 14500 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana , ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 5620600, faks (058) 5623650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocborowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych opisanych w Formularzach cenowych na dostawę materiałów opatrunkowych. będących załącznikami nr 2 od a do e do SIWZ (Zamówienie podzielone na 5 pakietów ) (ligniny, gazy, wata, opaski, przylepce, plastry, kompresy, taśmy chirurgiczne, siatki opatrunkowe, różnego rodzaju opatrunki, pieluchomajtki, podkłady higieniczne, podpaski, kremy ochronne, itp.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.12 - Plastry 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp - Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia zał. nr 3b do SIWZ b) aktualny odpis z rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp- zał. nr 5 (jeżeli Wykonawca nie jest wpisany do KRS) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia zał. nr 3a do SIWZ b) koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , Zamawiający żąda: a) dokumentów potwierdzających przeprowadzenie oceny zgodności z określonymi dla tego wyrobu wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja zgodności EC lub certyfikat CE w zależności od klasy wyrobu), b) wpisu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (o ile wpis/zgłoszenie jest wymagany przepisami prawa - wyroby medyczne klasy I i II a których wytwórca ma siedzibę poza Polską, i które już zostały wprowadzone do obrotu w krajach członkowskich WE lub EFT - nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia do Rejestru). W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzenie spełniania w/w warunków zamawiający będzie żądał dołączenia do oferty: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3a do SIWZ 2/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia zał. nr 3b do SIWZ 3/ aktualny odpis z rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp - zał. nr 5 do SIWZ (oświadczenie jeżeli Wykonawca - osoba fizyczna -nie jest wpisany do KRS) 4/ dokumenty potwierdzające przeprowadzenie oceny zgodności z określonymi dla tego wyrobu wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja zgodności EC lub certyfikat CE w zależności od klasy wyrobu), 5/ wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (o ile wpis/zgłoszenie jest wymagany przepisami prawa - wyroby medyczne klasy I i II a których wytwórca ma siedzibę poza Polską, i które już zostały wprowadzone do obrotu w krajach członkowskich WE lub EFT - nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia do Rejestru). 6. koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocborowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 osobiście-siedziba Szpitala-adres j.w. pokój nr 7 bud. adm. 2 za pomocą poczty-adres j.w. 3 faxem 0-58 56-236-50 4 pocztą intern. k.narloch@kocborowo.pl 5 ze strony intern. www.kocborowo.pl,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 10:00, miejsce: budynek administracyjny Szpitala, sekretariat pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.11-1, 33.13.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.77.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.