eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanka › Przebudowa drogi gminnej Szawły wieś.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Olszanka: Przebudowa drogi gminnej Szawły wieś.
Numer ogłoszenia: 144994 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Olszance, Olszanka 37, 08-207 Olszanka, woj. mazowieckie, tel. 083 3575123 w. 31, fax 083 3575183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wojt.olszanka.wls@gminypolskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Szawły wieś..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odtworzenie trasy drogi w terenie równinnym - 0, 391 km - odmulenie istniejących rowów grunt kl. III - 260, 00 mb - roboty ziemne wykonywane ręcznie w gr. kat. III z transportem urobku na odl. 20 m - 130, 00 m3 - profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1 795, 00 m2 - wykonanie nasypu z pospółki koparkami przedsiębiernymi pojemności łyżki 0, 25 m3 w gr. kat. III z transportem urobku na odległość do 5 km samochodem samowyładowczym o śred. grub. 35 cm - 107, 00 m3 - zakup pospółki do wykonania robót ziemnych- 107, 00m3 - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grub. 15 cm przy ilości cementu 30 kg/m2 - 1 795, 00 m2 - wykonanie nawierzchni przez powierzchniowe podwójne utrwalenie grysem bazaltowym 0-5 mm i emulsją asfaltową K-17 - 1727, 00m3 - plantowanie powierzchni korony i skarp nasypów - 850, 00 m2 - ustawienie znaków drogowych pionowych - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWIZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2. 000 zł.- (słownie: dwa tysiące złotych) Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, Sposób przekazania: na konto zamawiającego, nr 78 8038 0007 0020 0367 2000 0120 w Banku Spółdzielczym w Łosicach O/Olszanka lub w innej podanych formach: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź zm.). Sposób przekazania: dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa drogowego, a/ wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a/ wymagana co najmniej jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogi kołowe wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną brygadę do prac drogowych, b/ wykażą się doświadczeniem w budowie i remontach dróg, Wymagane wykonanie co najmniej jednego zamówienia z zakresu remontu i budowy dróg, c/ dysponują w formie własności lub wynajmu sprzętem do zakresu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. b/ udzielą gwarancji na wykonane roboty i funkcjonowanie urządzeń na okres nie krótszy niż 24 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego robót, c/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy /Prawo zamówień publicznych/. 5. Wykonawcy składający ofertę wspólną , warunki określone w pkt. 1 i 4 specyfikacji spełniają każdy partner z osobna, natomiast warunki określone w pkt. 2 i 3 mogą spełnić łącznie. 6. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przez porównanie dokumentów dostarczonych wraz z ofertą z wymogami określonymi w specyfikacji wg zasady /spełnia/nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzeniem warunku określonego w części 3 p. 1 specyfikacji będzie: a/ aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawieniadokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b/ dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Potwierdzeniem warunku określonego w części 3 p. 2 specyfikacji będzie: a/ oświadczenie , że wykonawca dysponuje odpowiednią ilością pracowników z kwalifikacjami do wykonania zamówienia, b/ oświadczenie o ilości i rodzajach sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, c/ wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. d/ referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. e/ potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia/. f/ wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom . 3. Potwierdzeniem warunku określonego w części 3 p. 3 specyfikacji będzie: a/ oświadczenie , że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków i składek na ubezpieczenia społeczne. b/ oświadczenie o wysokości środków finansowych jakimi dysponuje lub może dysponować wykonawca. c/ potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego. d/ oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania jednorazowo, po wykonaniu zamówienia i odbiorze robót , z terminem zapłaty faktury do 30 dni . 4. Potwierdzeniem warunku określonego w części 3 p. 4 specyfikacji będzie: a/ oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip Olszanka

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Olszance Olszanka 37 08-207 Olszanka pokój nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Olszanka Olszanka 37 08-207 Olszanka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.