eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla dorosłych w zakresie organizacji 13 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Kutnie w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Kutno: Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla dorosłych w zakresie organizacji 13 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Kutnie w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 144938 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie , ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 11, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3557050, faks 024 3557051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkutno.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla dorosłych w zakresie organizacji 13 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Kutnie w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla dorosłych w zakresie organizacji 13 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Kutnie w 2009 roku; zamówienie o wartości mniejszej niż określone na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania opisanego w SIWZ zamówienia, gdy przedstawi dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt 1: - oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1 do formularza oferty), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, zaktualizowane w 2009 r. przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) z podpisem i imienną pieczątką upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy), - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt 2: - wykaz kadry, która będzie wykonywać zamówienie (załącznik nr 3 do formularza oferty) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, - oświadczenie Wykonawcy, iż wykładowcy i instruktorzy wskazani w wykazie kadry (oraz w wykazie kadry rezerwowej) realizujący zamówienie posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe oraz co najmniej 3 letni staż pracy, - oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4 do formularza oferty) wynikające z treści § 31 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 3: - przedstawienie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) z podpisem i imienną pieczątką upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy), 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt 4: - oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do formularza oferty). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Celem potwierdzenia spełniania wymienionych w pkt 5 warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać: 1. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1 do formularza oferty), 2. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do formularza oferty), 3. Wykaz kadry , która będzie wykonywać zamówienie (załącznik nr 3 do formularza oferty) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 4. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4 do formularza oferty) wynikające z treści § 31 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) z podpisem i imienną pieczątką upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy), 6. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, zaktualizowane w 2009 r. przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) z podpisem i imienną pieczątką upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy), 7. Oświadczenie Wykonawcy, iż wykładowcy i instruktorzy wskazani w wykazie kadry realizujący zamówienie posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe oraz co najmniej 3 letni staż pracy, 8. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, Oferta ponadto musi zawierać: 9. Preliminarz szkolenia (załącznik nr 5 do formularza oferty) zawierający wszystkie pozycje kosztowe dla Wykonawcy, 10. Program szkolenia ( załącznik nr 6 do formularza oferty), 11. Wzór ankiety (oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) z podpisem i imienną pieczątką upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy), 12. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) z podpisem i imienną pieczątką upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy). 13. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) z podpisem i imienną pieczątką upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy) II. Jeżeli oferta składana jest przez osoby inne niż uprawnione do reprezentacji Wykonawcy na podstawie postanowień zawartych w statutach, umowach lub innych aktach prawnych regulujących sprawy związane z reprezentacją Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres czynności jakie w imieniu dającego pełnomocnictwo może wykonywać pełnomocnik w prowadzonym postępowaniu (oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) z podpisem i imienną pieczątką upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy). III. Oferta wraz z załącznikami do oferty lub poświadczania (za zgodność z oryginałem) kopii dokumentów musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę działającą w ramach udzielonego pełnomocnictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Certyfikat jakości usług - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkutno.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie ul. Wyszyńskiego 11, 99-300 Kutno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie ul. Wyszyńskiego 11, 99-300 Kutno, sekretariat I piętro pok. nr 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.