eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i rozładunek artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Wrocław: Dostawa i rozładunek artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 144916 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i rozładunek artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Cienkopis z końcówką fibrową; 4 kolory: czarny, niebieski, zielony - po 100 szt.; czerwony 200 szt. - 500szt. 2.Długopis o grubości linii pisania 0,5 mm, długość linii pisania 3000 m; kolor: niebieski - 800szt. 3.Długopis żelowy o grubości linii pisania 0,3 mm, długość linii pisania 800 m; kolor: niebieski - 400szt. 4.Dziennik korespondencyjny (podawczy) - ilość kartek ok. 200 - 200szt. 5.Dziurkacz, jednorazowo dziurkuje min. 25 kartek; wykonany z blachy stalowej, z ogranicznikiem formatu A4, A5, A6, 8 x 8 x 8; z pojemnikiem na ścinki - 20szt. 6.Druk KP, format A6 - 150szt. 7.Druk Kwitariusz przychodów, format A4 - 250szt. 8.Gumka do ścierania, wykonana z najwyższej jakości termoplastycznego kauczuku, usuwa ołówek nie naruszając struktury papieru, szacunkowe wym.: dł.(cm) x szer. (cm) x wys. (cm) - 3,5 x 1,6 x 1,2 - 150szt. 9.Kalkulator nabiurkowy, liczba cyfr na wyświetlaczu: 12; pamięć: pojedyncza; zasilanie: bateria słoneczna, zaokrąglenie wyników, korekta ostatniej cyfry - 30szt. 10.Karton archiwizacyjny A4/100, wym. 350x25x100mm - 500szt. 11.Klej w sztyfcie 15-21g; wysokiej jakości klej do papieru, tektury; nietoksyczny - 200szt. 12.Klips archiwizacyjny; op. 50 szt. - 200op. 13.Koperta DIN DL SK z oknem prawym; op. 500 szt. - 60 op. 14.Koperta listowa C-4, biała, zaklejana na krótkim boku, samoprzylepna z paskiem, op. 250 szt. - 4op. 15.Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejąca z paskiem, białe, 150g, (wymiary 280x400x40 mm) - 200szt. 16.Korektor w taśmie, pasku - 100szt. 17.Kostka biała, karteczki klejone - wkład do kubika w kostkach - 200szt. 18.Koszulki A4, przeźroczyste, groszkowe, folia o grubości min. 45 mikronów; op. 100 szt. - 80op. 19.Koszulki poszerzane z górną klapką (na katalogi, oferty); op. 10 szt. - 5op. 20.Linijka 30 cm z dokładnością wykonania skali i trwałością podziałki; - 100szt. 21.Marker do płyt CD/DVD; kolor: czarny - 50szt. 22.Marker permanentny; kolor: czarny - 200szt. 23.Marker suchościeralny, kolor: czarny, okrągła końcówka o śr. 5 mm, grubość linii 2,5 mm - 30szt. 24.Nożyczki do cięcia papieru, ostrza ze stali nierdzewnej, rękojeść wyprofilowana o dł. 21 cm - 20szt. 25.Okładka do bindowania - przód, krystaliczna wykonana z pcv (op. 100 szt.) - 3op. 26.Okładka do bindowania - tył, kartonowa (op. 100 szt.) - 3op. 27.Papier A3 w ryzach; 80 g/m2; CIE 161 - 15 ryz 28.Papier A4 w ryzach; 80 g/m2; CIE 161 - 2500 ryza 29.Papier A5 w ryzach; 120 g/m2; w ryzach po 500, CIE 161 - 100 ryz 30.Przekładki do segregatora kartonowe 240x105 mm, różne kolory, op. 100 szt. - 10op. 31.Rozszywacz - pozwala na łatwe usuwanie zszywek z dokumentów - 50szt. 32.Segregator A4, wykonany z grubego kartonu z ergonomicznym mechanizmem dociskającym, szerokość grzbietu 75 mm, kolory: czerwony, zielony, niebieski, czarny - każdy po 50 szt; - 200szt. 33.Skoroszyt oczkowy, format A4, tekturowy z listwą metalową wewnątrz, przód pełen karton - 2000szt. 34.Spinacz biurowy mały; owalny lub trójkątny; metalowy; kolor: srebrny; wym.: 25-28 mm, op. 100 szt. - 500op. 35.Spinacz biurowy duży owalny; metalowy; kolor: srebrny; wym.: 50 mm, op. 100 szt. -500 op. 36. Spray do czyszczenia ekranów LCD/TFT i laptopów, nie pozostawia smug, posiada właściwości antystatyczne, nie zawiera alkoholu i jest przebadany dermatologicznie, posiada formułę przyjazną środowisku; poj. min. 250 ml - 50szt. 37.Sprężone powietrze z rurką plastikową, poj. min. 250 ml - 50szt. 38.Szuflada sekretarska na dokumenty/ kuweta pozioma na biurko, z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, przeźroczysta - 70szt. 39.Taśma biurowa, przeźroczysta pokryta klejem akrylowym, wymiary: szer.(mm) x dł. (m); 18 x 20 - 500szt. 40.Taśma dwustronna, wymiary w przybliżeniu: szer.(mm) x dł. (m); 48 x 25 - 5szt. 41.Taśma pakowa, szara/brązowa, wymiary: szer.(mm) x dł. (m); 48 x 66 -100szt. 42.Temperówka pojedyncza, metalowa; - 50szt. 43.Tusz czarny, pojemność min. 25 ml - 50szt. 44.Tusz zielony, pojemność min. 25 ml - 100szt. 45.Tusz czerwony olejowy, pojemność min. 28 ml - 1szt. 46.Wąsy do skoroszytów; kolor: czarny, czerwony, zielony, niebieski; op. 25 szt. - 40op. 47.Zakładka indeksująca, karteczki żółte memo, małe, wymiary 40 x 50 mm (op. po 3 szt.) - 200op. 48.Zakładka indeksująca, karteczki żółte memo, duże, wymiary 75 x 75 mm -200szt. 49.Zakładka indeksująca MEMO - 4 kolory po 40 karteczek - 300 kpl. 50.Zakreślacz do zaznaczania tekstu na każdym rodzaju papieru, nietoksyczny tusz o wys. trwałości i wydajności, końcówka ścięta 1-5 mm; kolory: żółty, zielony, różowy, fiolet; każdy kolor po 50 szt. - 400szt. 51.Zszywacz biurowy na zszywki o wym. 24/6 oraz 26/6; zszywa min. 20 kartek - 50szt. 52.Zszywki o wym. 24/6, op. 10 x 1000szt. - 500op. 53.Zszywki stalowe, cynkowane, w kasecie jednorazowej do zszywacza kasetowego, o wym. 26/10, op. 5 kaset po 210 szt. X 12 mm - 3op. 54.Zszywki stalowe, cynkowane, w kasecie jednorazowej do zszywacza kasetowego, o wym. 26/12, op. 5 kaset po 210 szt. X 12 mm - 2op..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, e)zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, I piętro, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.