Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Wrocław: Dostawa i rozładunek artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 144916 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i rozładunek artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Cienkopis z końcówką fibrową; 4 kolory: czarny, niebieski, zielony - po 100 szt.; czerwony 200 szt. - 500szt. 2.Długopis o grubości linii pisania 0,5 mm, długość linii pisania 3000 m; kolor: niebieski - 800szt. 3.Długopis żelowy o grubości linii pisania 0,3 mm, długość linii pisania 800 m; kolor: niebieski - 400szt. 4.Dziennik korespondencyjny (podawczy) - ilość kartek ok. 200 - 200szt. 5.Dziurkacz, jednorazowo dziurkuje min. 25 kartek; wykonany z blachy stalowej, z ogranicznikiem formatu A4, A5, A6, 8 x 8 x 8; z pojemnikiem na ścinki - 20szt. 6.Druk KP, format A6 - 150szt. 7.Druk Kwitariusz przychodów, format A4 - 250szt. 8.Gumka do ścierania, wykonana z najwyższej jakości termoplastycznego kauczuku, usuwa ołówek nie naruszając struktury papieru, szacunkowe wym.: dł.(cm) x szer. (cm) x wys. (cm) - 3,5 x 1,6 x 1,2 - 150szt. 9.Kalkulator nabiurkowy, liczba cyfr na wyświetlaczu: 12; pamięć: pojedyncza; zasilanie: bateria słoneczna, zaokrąglenie wyników, korekta ostatniej cyfry - 30szt. 10.Karton archiwizacyjny A4/100, wym. 350x25x100mm - 500szt. 11.Klej w sztyfcie 15-21g; wysokiej jakości klej do papieru, tektury; nietoksyczny - 200szt. 12.Klips archiwizacyjny; op. 50 szt. - 200op. 13.Koperta DIN DL SK z oknem prawym; op. 500 szt. - 60 op. 14.Koperta listowa C-4, biała, zaklejana na krótkim boku, samoprzylepna z paskiem, op. 250 szt. - 4op. 15.Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejąca z paskiem, białe, 150g, (wymiary 280x400x40 mm) - 200szt. 16.Korektor w taśmie, pasku - 100szt. 17.Kostka biała, karteczki klejone - wkład do kubika w kostkach - 200szt. 18.Koszulki A4, przeźroczyste, groszkowe, folia o grubości min. 45 mikronów; op. 100 szt. - 80op. 19.Koszulki poszerzane z górną klapką (na katalogi, oferty); op. 10 szt. - 5op. 20.Linijka 30 cm z dokładnością wykonania skali i trwałością podziałki; - 100szt. 21.Marker do płyt CD/DVD; kolor: czarny - 50szt. 22.Marker permanentny; kolor: czarny - 200szt. 23.Marker suchościeralny, kolor: czarny, okrągła końcówka o śr. 5 mm, grubość linii 2,5 mm - 30szt. 24.Nożyczki do cięcia papieru, ostrza ze stali nierdzewnej, rękojeść wyprofilowana o dł. 21 cm - 20szt. 25.Okładka do bindowania - przód, krystaliczna wykonana z pcv (op. 100 szt.) - 3op. 26.Okładka do bindowania - tył, kartonowa (op. 100 szt.) - 3op. 27.Papier A3 w ryzach; 80 g/m2; CIE 161 - 15 ryz 28.Papier A4 w ryzach; 80 g/m2; CIE 161 - 2500 ryza 29.Papier A5 w ryzach; 120 g/m2; w ryzach po 500, CIE 161 - 100 ryz 30.Przekładki do segregatora kartonowe 240x105 mm, różne kolory, op. 100 szt. - 10op. 31.Rozszywacz - pozwala na łatwe usuwanie zszywek z dokumentów - 50szt. 32.Segregator A4, wykonany z grubego kartonu z ergonomicznym mechanizmem dociskającym, szerokość grzbietu 75 mm, kolory: czerwony, zielony, niebieski, czarny - każdy po 50 szt; - 200szt. 33.Skoroszyt oczkowy, format A4, tekturowy z listwą metalową wewnątrz, przód pełen karton - 2000szt. 34.Spinacz biurowy mały; owalny lub trójkątny; metalowy; kolor: srebrny; wym.: 25-28 mm, op. 100 szt. - 500op. 35.Spinacz biurowy duży owalny; metalowy; kolor: srebrny; wym.: 50 mm, op. 100 szt. -500 op. 36. Spray do czyszczenia ekranów LCD/TFT i laptopów, nie pozostawia smug, posiada właściwości antystatyczne, nie zawiera alkoholu i jest przebadany dermatologicznie, posiada formułę przyjazną środowisku; poj. min. 250 ml - 50szt. 37.Sprężone powietrze z rurką plastikową, poj. min. 250 ml - 50szt. 38.Szuflada sekretarska na dokumenty/ kuweta pozioma na biurko, z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, przeźroczysta - 70szt. 39.Taśma biurowa, przeźroczysta pokryta klejem akrylowym, wymiary: szer.(mm) x dł. (m); 18 x 20 - 500szt. 40.Taśma dwustronna, wymiary w przybliżeniu: szer.(mm) x dł. (m); 48 x 25 - 5szt. 41.Taśma pakowa, szara/brązowa, wymiary: szer.(mm) x dł. (m); 48 x 66 -100szt. 42.Temperówka pojedyncza, metalowa; - 50szt. 43.Tusz czarny, pojemność min. 25 ml - 50szt. 44.Tusz zielony, pojemność min. 25 ml - 100szt. 45.Tusz czerwony olejowy, pojemność min. 28 ml - 1szt. 46.Wąsy do skoroszytów; kolor: czarny, czerwony, zielony, niebieski; op. 25 szt. - 40op. 47.Zakładka indeksująca, karteczki żółte memo, małe, wymiary 40 x 50 mm (op. po 3 szt.) - 200op. 48.Zakładka indeksująca, karteczki żółte memo, duże, wymiary 75 x 75 mm -200szt. 49.Zakładka indeksująca MEMO - 4 kolory po 40 karteczek - 300 kpl. 50.Zakreślacz do zaznaczania tekstu na każdym rodzaju papieru, nietoksyczny tusz o wys. trwałości i wydajności, końcówka ścięta 1-5 mm; kolory: żółty, zielony, różowy, fiolet; każdy kolor po 50 szt. - 400szt. 51.Zszywacz biurowy na zszywki o wym. 24/6 oraz 26/6; zszywa min. 20 kartek - 50szt. 52.Zszywki o wym. 24/6, op. 10 x 1000szt. - 500op. 53.Zszywki stalowe, cynkowane, w kasecie jednorazowej do zszywacza kasetowego, o wym. 26/10, op. 5 kaset po 210 szt. X 12 mm - 3op. 54.Zszywki stalowe, cynkowane, w kasecie jednorazowej do zszywacza kasetowego, o wym. 26/12, op. 5 kaset po 210 szt. X 12 mm - 2op..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, e)zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, I piętro, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.