eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2009. 1. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. 2. Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Bełchatów: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2009. 1. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. 2. Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach. 3. Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 4 Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich).
Numer ogłoszenia: 14489 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bełchatów , Ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6325211 w. 34, faks 044 6326854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmbelchtow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2009. 1. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. 2. Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach. 3. Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 4 Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych w okresie od 2 lutego do 31 grudnia 2009 roku. KOD CPV - 90500000 - 2 90511200 - 4 1.Zakres czynności obejmuje: 1.1.Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z Zamawiającym. 1.2.Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania. 1.3.Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu. 1.4.Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 1.5.Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 1.6.Składanie Zamawiającemu miesięcznego oraz rocznego sprawozdania zawierającego: a)informacje o rodzaju. kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b)dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia na druku stanowiącym - załącznik nr 16 do SIWZ. 1.7.Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizację lub odzysk. 1.8.Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 1.9.Oferent, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w dniu 02 lutego 2009 r. oraz zdania go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2009r. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 5 stycznia 2010 roku jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. UWAGA: Minimalny asortyment zbieranych odpadów jest następujący: 20 01 01 ( papier i tektura ) 20 01 02 ( szkło ) 20 01 10 ( odzież ) 20 01 11 ( tekstylia ) 20 01 39 ( tworzywa sztuczne ) 20 03 07 ( wielkogabarytowe ) 17 01 06 ( gruz budowlany ) 17 06 05 ( materiały konstrukcyjne zawierające azbest ) Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach. Selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych, z opakowań typu PET, z papieru i tektury w okresie od 2 lutego do 31 grudnia 2009 roku. 1.Zakres czynności obejmuje: 1.1.Zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 lutego 2009 roku. Wykaz punktów zbiórki odpadów oraz ilość pojemników zawiera - załącznik nr 17 do SIWZ. 1.2.Odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Częstotliwość zbiórki * 1 raz w miesiącu ( dotyczy szkła, papieru, opakowań typu PET ), w okresie trwania niniejszego zamówienia, * dodatkowo drugi raz w miesiącu ( opakowania typu PET ) w okresie ( od dnia 01.05.2009 do dnia 30.09.2009 r.). Wykaz, punktów zbiórki odpadów oraz ilość pojemników zawiera - załącznik nr 17 do SIWZ. 1.3.Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 1.4.Dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki). 1.5.Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 1.6.Składanie Zamawiającemu miesięcznego oraz rocznego sprawozdania zawierającego: a)informacje o rodzaju. kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b)dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia na druku stanowiącym - załącznik nr 16 do SIWZ. 1.7.Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizację lub odzysk. 1.8.Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; 1.9.Mycie pojemników z częstotliwością raz na kwartał w okresie, który obejmuje zamówienie. 1.10.Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb gminy w tym zakresie. Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie gminy Bełchatów w okresie od 2 lutego do 31 grudnia 2009 roku. 1.Zakres czynności obejmuje: 1.1.Odbiór odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Bełchatów winien być wykonywany z częstotliwością min. 2 razy w okresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.2.Odbiór odpadów następuje z terenu przy poszczególnych posesjach w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład gminy Bełchatów (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu i transport). 1.3. Opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi w danym terenie. 1.4 Uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Urząd Gminy Bełchatów najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi. 1.5.Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 1.6.Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 1.7.Składanie Zamawiającemu po każdorazowym wykonaniu usługi w terminie nie później niż 7 dni po wykonaniu prac sprawozdania zawierającego: a)informacje o rodzaju. kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b)dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym - załącznik nr 16 do SIWZ. 1.8. Składanie Zamawiającemu rocznego sprawozdania z danymi jak w pkt. 1.7. na druku stanowiącym - załącznik nr 16 do SIWZ 1.9.Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizację lub odzysk. 1.10.Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu miejsca zbiórki. 1.11.Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności. 1.12. Miejscem rozładunku odpadów będzie gminny punkt zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych znajdujący się w miejscowości Zawady. UWAGA: w trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Rodzaje odpadów Kod Tekstylia ( dywany, tapicerka samochodowa ) 20 01 11 Zużyty sprzęt AGD i RTV 20 01 23, 20 01 36 Zużyte opony 20 03 99 Baterie i akumulatory 20 01 33, 20 01 34 Złom metalowy 20 01 40 Przeterminowane lekarstwa 20 01 32 Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe 20 01 39 Zużyte meble i elementy stolarki 20 03 07 Nie będą zbierane gruz, kamienie i odpady pochodzące z zakładów rzemieślniczych. Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) okresie od 2 lutego do 31 grudnia 2009 roku. Przedmiotem zamówienia jest odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) - o kodach 17 06 01 i 17 06 05 wg Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r, w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U. z 2001r Nr 112 poz. 1206 )., pochodzących z rozbiórki dachów i elewacji budynków z terenu Gminy Bełchatów, a następnie transport oraz unieszkodliwienie ww. odpadów zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz.U. z 2007 nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami). 1.Zakres czynności obejmuje: 1.1.Odbiór płyt azbestowo - cementowych z miejsc ich tymczasowego złożenia, według sukcesywnie przekazywanego pisemnego wykazu posesji, zgodnie z zawartą w wykazie ilością. 1.2.Poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest. 1.3.Zapewnienie załadunku ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. 1.4.Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów. 1.5.Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.6. Zleceniobiorca spisuje i przekazuje Zamawiającemu zestawienie odebranych odpadów zawierających azbest, które ma zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, rodzaj. 1.7.Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych. 1.8.Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r Nr 71, poz. 649). 1.9.Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy, a mianowicie: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Prowadzą działalność gospodarczą i są zarejestrowani we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. Zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe. 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Opis sposobu oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem, wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie. - posiadają co najmniej po jednej jednostce sprzętu (jako posiadacz samoistny lub zależny) niezbędnego do wykonania prac określonych w zamówieniu. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.). 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują niezbędnym potencjałem ekonomicznym, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1.1 a.) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.- załącznik nr 2 do SIWZ . b.) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.- załącznik nr 3 do SIWZ. c.) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. - załącznik nr 4 do SIWZ. d.) zezwolenie w oparciu o ustawę z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na zbiórkę i transport odpadów - załącznik nr 5 do SIWZ. e) kopie aktualnych umów z wyspecjalizowanymi odbiorcami odpadów zebranych w ramach systemu selektywnej zbiórki zajmującymi się ich przetwórstwem lub utylizacją - załącznik nr 6 do SIWZ. f.) Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, m.in. odpadów ADR oraz zawierających azbest - kod 170601, 170605, wydanego w oparciu o przepisy ustawy o odpadach, ( tekst jednolity: Dz.U. z 2007 nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami)- załącznik nr 7 do SIWZ. g.) dokument rejestracji firmy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert- załącznik nr 8 do SIWZ. h.) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 9 do SIWZ. i.) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert - załącznik nr 10 do SIWZ. j.) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy). ad.1.2 a.) Wykaz ważniejszych usług (min. 2) zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wg układu: - Przedmiot zamówienia. - Całkowita wartość zamówienia . - Termin rozpoczęcia i zakończenia zadania. - Nazwa zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 12 do SIWZ. b.) Dane dotyczące podwykonawców (nazwa firmy) wraz z podaniem zakresu powierzonych im części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w całości przez Wykonawcę - załącznik nr 13 do SIWZ (jeżeli dotyczy). ad.1.3 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 14 do SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że oferta spełniać będzie następujące wymagania: a.) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b.) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. c.) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d.) Dokumenty o których mowa w pkt.1.1 ppkt. g,h,i,j, musi złożyć osobno każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. e.) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno). f.) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. g.) Wszystkie kserokopie dokumentów, załączone do oferty muszą być opisane, za zgodność z oryginałem, i podpisane przez Pełnomocnika. h.) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. i.) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, są to: 1) Oferta według załączonego wzoru formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przyjęciu postanowień specyfikacji oraz załączonych do niej dokumentów - załącznik nr 15 do SIWZ. 3) Wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt. VI 1.1 - 1.3 SIWZ. 4) Wzór druku sprawozdania ze zbiórki odpadów w gminnym punkcie odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, selektywnej zbiórki odpadów, odpadów wielkogabarytowych - załącznik nr 16 do SIWZ. 5) Wykaz, punktów zbiórki odpadów oraz ilość pojemników - załącznik nr 17 do SIWZ. 6) Projekt umowy - załącznik nr 18 do SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegać będą się wspólnie, dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmbelchatow.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bełchatów Bełchatów ul.T. Kościuszki 13 97 - 400 Bełchatów pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bełchatów ul. T. Kościuszki 13 p. nr 21 97-400 Bełchatów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.