eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › REMONT DACHU HALI SPORTOWEJ ZS-20 W GORZOWIE WLKP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Gorzów Wielkopolski: REMONT DACHU HALI SPORTOWEJ ZS-20 W GORZOWIE WLKP.
Numer ogłoszenia: 144874 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 20, ul. Szarych Szeregów 7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7229455, fax 095 7229455.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego nie posiadajaca Osobowości Prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU HALI SPORTOWEJ ZS-20 W GORZOWIE WLKP..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót naprawy pokrycia dachowego,wykonanie robót blacharskich,instalacja odgromowa jn: naprawa istniejącego pokrycia dachu, pokrycie dachu papą termozgrzewalna, wykonanie spadków przy świetlikach od strony kaletnicy,wymianaz obróbek blacharskich i opierzeń ścian attyki dachu oraz obróbek blacharskich pasy nadrynnowe i pokrycie czapek betonowych kominów oraz elementów odwodnienia, demontaż instalacji poziomej na połaci dachu, montaż przewodów instalacji, połączenie instalacji poziomej, sprawdzenie i pomiar instalacji.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.14.00 - Pokrywanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.00 - Pokrywanie Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiające nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1] W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:a) posiada uprawnienia do wykonania czynnosci objętych przedmiotem postępowania,b) posiada niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz potencjałt techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: -w ciagu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zrealizował odpowiadajace swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,- dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, maszynami i urzędzaniami, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, co oznacza, że: -posiada środki fimnanasowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000 zł.d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art.24 PZP.2] W przypadku wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków okreslonych w pkt.1 lit5./ b i c będzie dokonywana łącznie w stosunku do wykonawców.3] Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1/wypełniony druk oferty cenowej + kosztorys ofertowy-załącznik nr 1, 2/wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (200502007) przed wszczęciem postępowania, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadajacych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia- załącznik nr 2 3/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadzcenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 4/aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 5/informację banku, w którym wykonawca posioada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajacąwysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, o którychmow2a w pkt 4 ppkt 1] lit.c, wystawoną nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu sakładania ofert, 6/oświadczenie, że oferent zapoznał się ze SIWZ oraz ST wykonania i odbioru robót i przyjął ich postanowienia bez zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do właściwego przygotowania oferty, - załacznik nr3 7/oświadzcenie, że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez Was zaakceptowany i zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach okreslonych w załączonej do akceptacji umowie oraz miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, - załacznik nr 4 8/oświadczenie Wykonawcy ( art. 22.ust.1) -załącznik nr 5 9/oświadzcenie, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ, - załacznik nr 6

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs20.webserwer.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7 66-400 Gorzów Wlkp. -sekretariat szkoly.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7 , 66-400 Gorzów Wlkp.-sekretariat szkoly.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.