eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Przebudowa ul. Komisji Edukacji Narodowej w Kraśniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Kraśnik: Przebudowa ul. Komisji Edukacji Narodowej w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 144861 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109215 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Komisji Edukacji Narodowej w Kraśniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Komisji Edukacji Narodowej w Kraśniku (odcinek od ul. Wojska Polskiego do ul. Lipowej) 2. Ogólna charakterystyka przebudowanej drogi: a) klasa i kategoria drogi: KDD-G - dojazdowa gminna, b) długość - ok. 184 m , szer. jezdni 6 m. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniżej wskazanych robót: 1) Budowa ul. Komisji Edukacji Narodowej ( jezdnia, dojścia do posesji, zjazdy): a) Konstrukcja jezdni - ok. 1233,43 m2 : warstwa ścieralna gr 3 cm z betonu asfaltowego AC 11 S 50/100 g WT-2010 nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych, warstwa wiążąca gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 wg WT-2010 j.w., wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym AC 16 W 50/70, podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg WT-4, ulepszone podłoże gr.12 cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm1,5 MPa wg WT-5, Krawężniki betonowe 15 x 30 cm na ławie betonowej z betonu klasy C12/15 z oporem bocznym i krawężniki 12 x 25 cm na ławie z materiałów sypkich. Wypełnienie spoin zaprawą cementową . b) Konstrukcja nawierzchni zjazdów - pow. ok. 221,19 m2: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce ce.-piask. gr 3 cm, podbudowa gr 15 cm z kruszywa łamanego 0/11,2 WT-4 2010, obramowanie zjazdu krawężnikiem 12 x 25 cm ustawionym na podbudowie zjazdu i podsypce cem.- piask. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. c) CHODNIK - ok. 41,08 m2, warstwa ścieralna z kostki betonowej prostokątnej czerwonej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ulepszonym podłożu gr. 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa, wg WT - 5 2010, obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 20 x 6 cm ustawionym na podsypce piaskowej 3x12cm. 2) Przebudowa kolizji i zabezpieczenie urządzeń podziemnych - zabezpieczenie urządzeń podziemnych należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi właścicieli sieci. 3) Roboty wykończeniowe - ręczne plantowanie, humusowanie (5 cm) z obsianiem trawą terenu przylegającego do budowy. Transport nadmiaru mas ziemnych należy przyjąć na odległość do 1 km. 4. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlano-wykonawczy opracowany przez Biuro Projektów Budownictwa Drogowego Piotr Kowal w Kraśniku - 2012-04, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, plan zagospodarowania terenu, specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 5. Wskazane w dokumentacji projektowej, i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wymaga to uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej potwierdzającego równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie. Uzgodnienie to należy do obowiązków Wykonawcy. O wykorzystaniu, za zgodą autora dokumentacji projektowej, urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w projekcie, Wykonawcy informują Zamawiającego w ofercie, załączając opinię autora dokumentacji projektowej. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 8. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zm.). 9. Wykonanie i oddanie do użytku musi być zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 10. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - 3 lata..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe i Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Graniczna 3, 23-210 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205763,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201522,06

  • Oferta z najniższą ceną: 201522,06 / Oferta z najwyższą ceną: 244884,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.