eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Prowadzenie stałej konserwacji urządzeń sygnalizacji świetlnej i sygnalizacji ostrzegawczych wraz z instalacjami kablowymi na terenie miasta Sopotu oraz bieżące usuwanie awarii tych urządzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Sopot: Prowadzenie stałej konserwacji urządzeń sygnalizacji świetlnej i sygnalizacji ostrzegawczych wraz z instalacjami kablowymi na terenie miasta Sopotu oraz bieżące usuwanie awarii tych urządzeń
Numer ogłoszenia: 144855 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni, al. Niepodległości 930/4, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, fax 058 5515534.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zaklad Komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie stałej konserwacji urządzeń sygnalizacji świetlnej i sygnalizacji ostrzegawczych wraz z instalacjami kablowymi na terenie miasta Sopotu oraz bieżące usuwanie awarii tych urządzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie stałej konserwacji urządzeń sygnalizacji świetlnej i sygnalizacji ostrzegawczych wraz z instalacjami kablowymi na terenie miasta Sopotu oraz bieżące usuwanie awarii tych urządzeń a w szczególności: a/ utrzymanie w stanie sprawności technicznej urządzeń sygnalizacji świetlnej wraz ze sterownikiem, b/ naprawie lub wymianie elementów wchodzących w skład opraw oświetleniowych, słupowych tabliczek bezpiecznikowych (dławików, kondensatorów, bezpieczników itd.), c/ konserwacji urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, d/ konserwacji urządzeń mechanicznych, e/ drobnych napraw i wymianach elementów, zgodnie z wymogami instrukcji obsługi technicznej i eksploatacji, f/ kwartalnym przeglądzie urządzeń sygnalizacji świetlnych zakończonych pisemnym wykazem (protokołem), g/ prace związane ze sterowaniem oświetlenia ulicznego, h/ uzupełnianie bądź wymianie uszkodzonych elementów sterowania, i/ prace nie objęte wynagrodzeniem ryczałtowym zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym zgodnie z wykazem stawek i narzutów stanowiącej załącznik do oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 PLN. Wadium wykonawca powinien wnieść w terminie do dnia 30.06.2008r. do godz.11.00. Dokument potwierdzający wniesienie wadium musi być załączony do oferty lub dostarczony Zamawiającemu osobno, najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.12.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - wpłacone na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach skok, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych - wystawionych na zamawiającego, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2b ustawy z dnia 9.11.2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millenium S.A. nr 16 1160 2202 0000 0001 0204 2576 . W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego ZK ZDiZ Sopot, Al. Niepodległości 930 pokój nr 8 lub dołączyć do oferty. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych, 5) w okresie ostatnich 3 lat nie zachodziły w niej przypadki , o których mowa w art.24 ust.1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych, 6) nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego ani jej upadłość nie została ogłoszona, nie jest poddana procesowi likwidacyjnemu, a jej sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym, 7) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8) urzędujący członkowie władz firmy, w szczególności osoby określone w art.24 ust.1 pkt.4-8, nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9) nie jest podmiotem zbiorowym wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 11) udzielą 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonywanie usługi. 1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę na podstawie Formularza cenowego załączonego do Załącznika Nr 3 niniejszego SIWZ. 2. W ofercie wykonawca określi ceny jednostkowe netto oraz wartości netto dla wszystkich pozycji wymienionych w Formularzu cenowym a także cenę brutto całości zadania. 3. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzić zmian do Formularza cenowego. Wszystkie błędy ujawnione w Formularzu kosztorysu ofertowego i Szczegółowej Specyfikacji Warunków Zamówienia Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed terminem określonym w pkt. 7 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 4. Cena oferty winna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu, o których mowa w Załączniku Nr 5 do niniejszej Instrukcji. 5. Cena ofert winna być wyrażona w PLN. 6. Wykonawca podaje cenę netto całej oferty oraz cenę brutto. 7. Zamawiający przy ocenie ofert będzie brał pod uwagę cenę brutto dla całego zamówienia podaną w formularzu oferty. Spośród ofert ważnych Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie kryterium oceny ofert podanych w SIWZ. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców. Wybranemu wykonawcy zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2, formularz ofertowy zał. Nr 3, aktualny wypis/odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla wykonawcy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych z właściwego Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym przez art. 24 ust.1 pkt. 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, parafowany projekt umowy zał. nr 5, wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (tj. w latach 2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem dat i miejsc wykonania, wartości wykonanych usług i krótkiego ich opisu - zał. Nr 4, dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi, o których mowa w zał. nr 4 zostały wykonane należycie, dowód wniesienia wadium- kopię dowodu przelewu, kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, oświadczenie przedstawiające kandydata na stanowisko: Kierownika wykonywanych usług /1 osoba/ wraz z informacją o posiadanych przez tę osobę kwalifikacjach: odpowiednim wykształceniu wyższym technicznym, uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, minimum 10-letnim doświadczeniu zawodowym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym 3-letnim w zakresie instalacji sygnalizacji świetlnych. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub jego nie uzupełnienie, albo złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę zgodnie z art.89 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Sopocie Zarząd Dróg i Zieleni al. Niepodległości 930, Sopot, pok Nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Sopotu, Ul. Kościuszki25/27, 81-704 Sopot.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.