eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Zmiana sposobu użytkowania poddasza, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana konstrukcji pokrycia dachu oraz elewacji budynku >starej< Szkoły Podstawowej nr 2, etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Sierpc: Zmiana sposobu użytkowania poddasza, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana konstrukcji pokrycia dachu oraz elewacji budynku >starej< Szkoły Podstawowej nr 2, etap II
Numer ogłoszenia: 144833 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126167 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania poddasza, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana konstrukcji pokrycia dachu oraz elewacji budynku >starej< Szkoły Podstawowej nr 2, etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania poddasza, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana konstrukcji i pokrycia dachu oraz elewacji budynku >starej< Szkoły Podstawowej Nr 2 - II etap. 2.Nazwa roboty budowlanej wg decyzji udzielającej pozwolenia na budowę: Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe (z przeznaczeniem na harcówkę, izbę pamięci itp.), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana konstrukcji dachu oraz remont elewacji budynku starej Szkoły Podstawowej Nr 2 wg projektu budowlanego; na nieruchomości położonej w Sierpcu, ul. Płocka 38, nr ewid. działek 1498na5, 1498na6. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -demontaż istniejących okien i drzwi zewnętrznych; - demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; dostawa i montaż nowych okien drewnianych i drzwi zewnętrznych o parametrach technicznych opisanych w projekcie budowlanym i przedmiarze robót; - dostawa i montaż nowych parapetów okiennych wewnętrznych ze sprasowanej i utwardzonej płyty wiórowej, wykończonej laminatem w kolorze okna; - dostawa i montaż nowych parapetów okiennych zewnętrznych z blachy tytanowo - cynkowej; - obróbka ościeży okiennych i drzwiowych wewnętrznych oraz zewnętrznych; - utylizacja zdemontowanych elementów; - rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych, gzymsów itp.; - przełożenie rur spustowych wraz z wymianą ich wsporników; - dostawa i montaż nowych obróbek blacharskich murów ogniowych i gzymsów z blachy tytanowo - cynkowej; - dostawa i montaż dodatkowej rury spustowej z blachy tytanowo - cynkowej, przy wejściu do budynku szkoły od strony zachodniej; - dostawa i montaż daszka nad wejściem do budynku szkoły od strony zachodniej; - docieplenie ściany północnej i zachodniej budynku styropianem gr. 12 cm, metodą lekką mokrą, wykończenie wykonane z tynku mineralnego; - docieplenie gzymsu wokół ściany północnej i zachodniej budynku; - docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 3 cm, metodą lekką mokrą, wykończenie wykonane z tynku mineralnego; malowanie farbą silikatową nowodocieplonej ściany północnej i zachodniej budynku szkoły. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią, będące załącznikami do SIWZ: a) Projekt Budowlany; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Przedmiar Robót. 5.W przypadku zaistnienia niewyjaśnionych przed terminem otwarcia ofert rozbieżności pomiędzy poszczególnymi częściami opisu przedmiotu zamówienia ustala się następującą hierarchię ich ważności: a) Projekt budowlany; b)SIWZ - treść; c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; d) Przedmiar robót. 6 Okres udzielonej gwarancji wynosić będzie 3 (trzy) lata, licząc od dnia dokonania końcowego odbioru robót dla niniejszego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane >AGAD< Spółka z o.o., Toruń, ul. Chrzanowskiego 23B, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 374660,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233735,17

  • Oferta z najniższą ceną: 233735,17 / Oferta z najwyższą ceną: 299744,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.