eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przeprowadzenie kursów komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Poznań: Przeprowadzenie kursów komputerowych
Numer ogłoszenia: 144829 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów komputerowych mających na celu przygotowanie do uzyskania certyfikatu w zakresie ECDL START oraz w zakresie ECDL CORE w ramach projektu Certyfikat ECDL - kompetencje na miarę potrzeb współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. CZĘŚĆ A Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursów komputerowych mających na celu przygotowanie do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL START dla uczestników projektu Certyfikat ECDL - kompetencje na miarę potrzeb współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, 9.6.2 Podwyższenie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy , będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ. CZĘŚĆ B Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursów komputerowych mających na celu przygotowanie do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL CORE dla uczestników projektu Certyfikat ECDL - kompetencje na miarę potrzeb współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, 9.6.2 Podwyższenie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy , będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ. W odniesieniu do obu części koszty wynajęcia sali ponosi Zamawiający. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I: 640,00 zł Część II: 1 700,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponuje: W CZĘŚCI A - minimum 2 osobami, które legitymują się wykształceniem wyższym magisterskim lub licencjackim na kierunku informatyka, które wykażą się doświadczeniem w realizacji szkoleń przygotowujących do egzaminu ECDL START dla minimum 100 osób łącznie, realizowanych w grupach liczących po minimum 10 osób, w okresie ostatnich 3 lat. W CZĘŚCI B - minimum 2 osobami, które legitymują się wykształceniem wyższym magisterskim lub licencjackim na kierunku informatyka, które wykażą się doświadczeniem w realizacji szkoleń przygotowujących do egzaminu ECDL CORE dla minimum 100 osób łącznie, realizowanych w grupach liczących po minimum 10 osób, w okresie ostatnich 3 lat. W przypadku składania oferty na obie CZĘŚCI wymagane jest dysponowanie łącznie 4 osobami spełniającymi warunki opisane powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia : 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy w trakcie realizacji zadania: Instytucja Pośrednicząca wprowadzi zmiany do wytycznych programu lub umowy, 2) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu usług, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy; 3) braku możliwości świadczenia przez Wykonawcę pełnego zakresu przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć w chwili zawierania umowy; 4) zmiany ilości osób, gdy w trakcie realizacji zadania: Instytucja Pośrednicząca wprowadzi zmiany do wytycznych programu lub umowy, bądź w przypadku braku możliwości zrekrutowania maksymalnej liczby osób. 5) zmiany miejsca realizacji zajęć, w przypadku którego Zamawiający nie mógł on przewidzieć w chwili zawierania umowy; 6) osoby prowadzącej zajęcia; gdy w trakcie realizacji zadania Wykładowca zachoruje lub z innego powodu, nie będzie mógł prowadzić zajęć przez okres dłuższy niż 2 tygodnie, pod warunkiem że osoba zastępująca będzie posiadała kwalifikacje nie niższe niż osoba wskazana w ofercie; 7) zmiany numeru rachunku bankowego, adresu, Zamawiającego, lub oznaczenia Stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego; 8) zmian podatku VAT nie wpływa na zmianę wynagrodzenia; 9) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa; 10) zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu usług z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; 11) zmiany zapisów umowy związanych z odpowiednią zmianą ogólnie obowiązujących przepisów prawa; 12) zmiany zapisów umowy związanych z obiektywną koniecznością zmiany zakresu grupy docelowej w Projekcie bez zmiany cen jednostkowych i łącznej ceny odpowiedniej części przedmiotu umowy, zawartych w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań Pok. 154.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań Pok. 152.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt/program Certyfikat ECDL - kompetencje na miarę potrzeb, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, 9.6.2 Podwyższenie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursów komputerowych mających na celu przygotowanie do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL START dla uczestników projektu Certyfikat ECDL - kompetencje na miarę potrzeb współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, 9.6.2 Podwyższenie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy , będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursów komputerowych mających na celu przygotowanie do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL CORE dla uczestników projektu Certyfikat ECDL - kompetencje na miarę potrzeb współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, 9.6.2 Podwyższenie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy , będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.