eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Łódź: Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 144809 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu odpadów komunalnych stałych i segregowanych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 3. W ramach świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: I. W przypadku stałych odpadów komunalnych : 1. Odbioru i wywozu stałych odpadów komunalnych według następującego harmonogramu: 1) ul. Wojska Polskiego 121 - kontener 1,1 m3 - 4 szt. , dwa razy w tygodniu, a w okresie 15.07 - 30.09 - jeden raz w tygodniu, 2) ul. Młynarska 42a - kontener 1,1 m3 - 1 szt., dwa razy w tygodniu, a w okresie od 15.07. - 15.09 - jeden raz w tygodniu, 3) ul. Franciszkańska 76/78 - kontener 1,1 m3 - 3 szt., jeden raz w tygodniu, a w okresie 15.07 - 30.09 - jeden raz na dwa tygodnie, 2. Dostarczania pojemników w dobrym stanie technicznym oraz do dokonywania ich naprawy, konserwacji, na własny koszt. 3. W przypadku zwiększonej ilości odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie dostawić dodatkowe pojemniki w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. II. W przypadku odpadów segregowanych - szkło, papier, tworzywa : 1. Realizacji systemu segregowania odpadów w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, przede wszystkim szkła, papieru i tworzywa. 2. Dostarczenia właściwych i odpowiednio oznakowanych pojemników, w ilości i miejscach określonych poniżej : 1) ul. Franciszkańska 76/78 - kontener 1,1 m3 - 1 szt. 3. Odbierania z pojemników odpadów segregowanych z częstością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu napełnienia pojemników, nie częściej niż raz na dwa tygodnie - Zamawiający telefonicznie będzie informował Wykonawcę o konieczności wcześniejszego lub późniejszego opróżnienia pojemników. 4. Dostarczania pojemników w dobrym stanie technicznym oraz do dokonywania ich naprawy, konserwacji, na własny koszt. 5. W przypadku zwiększonej ilości odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie dostawić dodatkowe pojemniki w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 6. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie przerw w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi tj. w okresie 01.02-14.02 oraz 15.07-30.09 nie będzie korzystał z przedmiotowej usługi w zakresie wywozu odpadów segregowanych (szkła, papieru i tworzywa) i nie będzie obciążany przez Wykonawcę żadnymi kosztami z tego tytułu. 7. Zamawiający (upoważniony pracownik) będzie telefonicznie składał Wykonawcy dodatkowe zlecenia na wykonane usługi, które wchodzą w zakres przedmiotowej umowy, w przypadku zwiększonej ilości odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do : 1. Zapewnienia ciągłości świadczenia usług systematycznego wywożenia odpadów; nie powodując ich zalegania, zgodnie z postanowieniami zawartej umowy. 2. Zabezpieczenia czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i zaraz po jego zakończeniu. 3. Utrzymywania dostarczonych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym (mycie i dezynfekcja pojemników co najmniej dwa razy w roku)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i wywozu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości- podstawa prawna: Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r. (tekst jednolity z dn. 28.11.2005r. Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008, z późniejszymi zmianami) lub inny dokument świadczący o tym, że wykonawca nie ma obowiązku posiadania zezwolenia (wymienionego powyżej) podając podstawę prawną /obowiązujące przepisy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji w zakresie : a) wymagań dotyczących realizacji usługi opisanych w pkt 2 opis przedmiotu zamówienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, c) postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych w Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), f) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie; g) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa. h) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Wojska Polskiego 121, 91-174 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, pok. 41, parter. Termin składania ofert upływa 31.05.2011 r. o godzinie 10:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.