Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Łódź: Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 144809 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu odpadów komunalnych stałych i segregowanych z budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 3. W ramach świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: I. W przypadku stałych odpadów komunalnych : 1. Odbioru i wywozu stałych odpadów komunalnych według następującego harmonogramu: 1) ul. Wojska Polskiego 121 - kontener 1,1 m3 - 4 szt. , dwa razy w tygodniu, a w okresie 15.07 - 30.09 - jeden raz w tygodniu, 2) ul. Młynarska 42a - kontener 1,1 m3 - 1 szt., dwa razy w tygodniu, a w okresie od 15.07. - 15.09 - jeden raz w tygodniu, 3) ul. Franciszkańska 76/78 - kontener 1,1 m3 - 3 szt., jeden raz w tygodniu, a w okresie 15.07 - 30.09 - jeden raz na dwa tygodnie, 2. Dostarczania pojemników w dobrym stanie technicznym oraz do dokonywania ich naprawy, konserwacji, na własny koszt. 3. W przypadku zwiększonej ilości odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie dostawić dodatkowe pojemniki w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. II. W przypadku odpadów segregowanych - szkło, papier, tworzywa : 1. Realizacji systemu segregowania odpadów w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, przede wszystkim szkła, papieru i tworzywa. 2. Dostarczenia właściwych i odpowiednio oznakowanych pojemników, w ilości i miejscach określonych poniżej : 1) ul. Franciszkańska 76/78 - kontener 1,1 m3 - 1 szt. 3. Odbierania z pojemników odpadów segregowanych z częstością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu napełnienia pojemników, nie częściej niż raz na dwa tygodnie - Zamawiający telefonicznie będzie informował Wykonawcę o konieczności wcześniejszego lub późniejszego opróżnienia pojemników. 4. Dostarczania pojemników w dobrym stanie technicznym oraz do dokonywania ich naprawy, konserwacji, na własny koszt. 5. W przypadku zwiększonej ilości odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie dostawić dodatkowe pojemniki w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 6. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie przerw w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi tj. w okresie 01.02-14.02 oraz 15.07-30.09 nie będzie korzystał z przedmiotowej usługi w zakresie wywozu odpadów segregowanych (szkła, papieru i tworzywa) i nie będzie obciążany przez Wykonawcę żadnymi kosztami z tego tytułu. 7. Zamawiający (upoważniony pracownik) będzie telefonicznie składał Wykonawcy dodatkowe zlecenia na wykonane usługi, które wchodzą w zakres przedmiotowej umowy, w przypadku zwiększonej ilości odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do : 1. Zapewnienia ciągłości świadczenia usług systematycznego wywożenia odpadów; nie powodując ich zalegania, zgodnie z postanowieniami zawartej umowy. 2. Zabezpieczenia czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i zaraz po jego zakończeniu. 3. Utrzymywania dostarczonych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym (mycie i dezynfekcja pojemników co najmniej dwa razy w roku)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i wywozu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości- podstawa prawna: Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r. (tekst jednolity z dn. 28.11.2005r. Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008, z późniejszymi zmianami) lub inny dokument świadczący o tym, że wykonawca nie ma obowiązku posiadania zezwolenia (wymienionego powyżej) podając podstawę prawną /obowiązujące przepisy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji w zakresie : a) wymagań dotyczących realizacji usługi opisanych w pkt 2 opis przedmiotu zamówienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, c) postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych w Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), f) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie; g) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa. h) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Wojska Polskiego 121, 91-174 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, pok. 41, parter. Termin składania ofert upływa 31.05.2011 r. o godzinie 10:00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 lub 19 12 10
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.