Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Bogatynia: Remont korytarza części klatki schodowej oraz remont instalacji elektrycznej w części pomieszczeń parteru budynku szkoły w Zespole Szkół Zawodowych w Bogatyni przy ul. Kościuszki 33
Numer ogłoszenia: 144808 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych w Bogatyni , ul. Kościuszki 33, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7733374, faks 0-75 7732179.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszbogatynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza części klatki schodowej oraz remont instalacji elektrycznej w części pomieszczeń parteru budynku szkoły w Zespole Szkół Zawodowych w Bogatyni przy ul. Kościuszki 33.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont korytarza części klatki schodowej oraz remont instalacji elektrycznej w części pomieszczeń parteru budynku szkoły w Zespole Szkół Zawodowych w Bogatyni przy ul. Kościuszki 33. W ramach projektowanych prac remontowych wykonane zostaną: wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na stolarkę z PCV z obróbką osadzenia; wymiana podsufitek z płyty pilśniowej na płyty gipsowo - kartonowe na ruszcie stalowym;obudowa rur płytami gipsowo - kartonowymi na konstrukcji stalowej; wymiana naświetli drewnianych na naświetla z PCV z obróbką osadzenia;demontaż i ponowny montaż grzejników w celu wykonania tynków i malowania za grzejnikami;zabezpieczenie okien i podłóg folią oraz dodatkowo podłóg płytą pilśniową; wykonanie gładzi gipsowych na sufitach wraz z zagruntowaniem; gruntowanie oraz malowanie emulsyjne tynków sufitów; ługowanie farby olejnej ze ścian; tynki cienkowarstwowe gładzie z zaprawy szpachlowej drobnoziarnistej z dodatkiem mikrowłókien oraz środka hydrofobowego wraz z przygotowaniem podłoża i osadzeniem listew tynkarskich; malowanie tynków ścian farbami lateksowymi z zagruntowaniem podłoża; malowanie technologią natryskową tynków lamperii z wykonaniem podkładu oraz lakierowaniem; malowanie podokienników i słupów stalowych farbą olejną; cokoliki z wykładzin PCV; wykonanie wentylacji pomieszczenia gospodarczego; remont instalacji elektrycznej polegający na: wymianie przewodów elektrycznych obwodu gniazd wtyczkowych i oświetlenia, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana gniazd wtyczkowych i wyłączników, montaż puszek instalacyjnych przelotowych oraz szczękowych, montaż wyłączników S-301, różnicowo-prądowych oraz ochronnika przepięciowego; roboty budowlane towarzyszące robotą instalacyjnym; sprawdzenie i pomiar obwodów elektrycznych z wykonaniem protokołów z ich wykonania;opis rozdzielnic elektrycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniajacych polegajacych na wykonaniu (powtórzeniu) robót jak w opisie przedmiotu zamówienia, do 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawijący oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane udokumentowanie, co najmniej dwóch robót o wartości 70.000,00 złotych brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadała uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie o specjalności stanowiącej przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokona wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1) wystąpienie robót dodatkowych, przewidzianych w art.67 ust. 1 pkt. 5 ustawy skutkuje przesunięciem terminu wykonania robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszbogatynia.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych ul. Kościuszki 33 59-920 Bogatynia pokój 102 Kierownik Zespołu, Kadry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych ul. Kościuszki 33 59-920 Bogatynia pokój 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Budowa przyłącza wodociągowego do Rodzinnych Ogródków Działkowych "Przylesie" w Bogatyni
- Kompleksowa wymiana wiat przystankowych
- Budowa placu zabaw na terenie działki nr 20/5 AM-5, obr. Bogatynia I w ramach projektu "Budowa placu zabaw w Markocicach jako miejsce integracji rodzin" - II RAZ
- DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORM PRZYSCHODOWYCH, POCHYLNI SCHODOWEJ ORAZ ELEMENTÓW DŹWIGU OSOBOWEGO NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W BOGATYNI
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy - Zdroju.
- Malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)
- Wymiana drzwi zewnętrznych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grzesiuka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.