eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Postępowanie w ramach odbudowy dróg gminnych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania powodzi mającej miejsce w 2009 roku pn.:Droga dojazdowa do terenów przemysłowo - usługowych Zielony Park Przemysłowy w Wojniczu - ( działka nr 113, 20 ) - Remont

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Wojnicz: Postępowanie w ramach odbudowy dróg gminnych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania powodzi mającej miejsce w 2009 roku pn.:Droga dojazdowa do terenów przemysłowo - usługowych Zielony Park Przemysłowy w Wojniczu - ( działka nr 113, 20 ) - Remont drogi na długości 200 mb - Etap I.
Numer ogłoszenia: 144797 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz , Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w ramach odbudowy dróg gminnych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania powodzi mającej miejsce w 2009 roku pn.:Droga dojazdowa do terenów przemysłowo - usługowych Zielony Park Przemysłowy w Wojniczu - ( działka nr 113, 20 ) - Remont drogi na długości 200 mb - Etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) rozebranie podbudowy z mas mineralno - asfaltowych grubości 8 cm mechanicznie - ilość: 1 200 m2, 2) rozebranie podbudowy z kruszywa grubości 30 cm mechanicznie - ilość: 1 200 m2, 3) wywóz urobku na odległość do 1 km - ilość: 370 m3, 4) wykonanie koryta, wyrównanie i zagęszczenie - ilość: 1 200 m2, 5) ułożenie włókniny filtracyjnej TS 50 - ilość: 1 200 m2 oraz geosiatki GX 35/35 - ilość: 1 200 m2, 6) wykonanie warstwy odsączającej grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 1 200 m2, 7) wykonanie podbudowy pomocniczej z gruzu betonowego kruszonego 0/63 grubości 45 cm - ilość: 1 200 m2, 8) wykonanie podbudowy zasadniczej z chudego betonu cementowego grubości 30 cm - ilość: 1 200 m2, 9) wykonanie dylatacji - ilość: 250 m2, 10) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu cementowego B - 35 zbrojonego dwoma siatkami ze stali ST 3SX. Siatka o prętach O 8 o oczkach 15 x 15 wykończona impregnatem akrylowym - ksylenem grubość warstwy 25 cm - ilość: 340 m3, 11) wykonanie krawężników i ścieków lanych na mokro - ilość: 70,6 m3. 2. Wykonawca powyższy zakres robót budowlanych wykona z materiałów własnych. 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został bardzo dokładnie określony oraz opisany w następujących dokumentach, które stanowią odpowiednie załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w: 1) projekcie budowlanym - załącznik nr 4 do SIWZ, 2) przedmiarze robót - załącznik nr 5 do SIWZ, 3) szczegółowych specyfikacjach technicznych - załącznik nr 6 do SIWZ - składający się z następujących części: a) wymagania ogólne, b) rozbiórka elementów dróg - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimo, c) roboty ziemne, d) koryto, wykonanie wykopów, wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, e) wzmocnienie geosyntetykiem podłoża na gruncie słabonośnym, f) warstwa odcinająca, g) podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, h) podbudowy z chudego betonu, i) nawierzchnia betonowa, j) krawężniki betonowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł ( słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 23 września 2009 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo?ści (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 85890006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: wadium dot. przetargu nieograniczonego: Droga dojazdowa do terenów przemysłowo - usługowych Zielony Park Przemysłowy w Wojniczu - ( działka nr 113, 20 ) - Remont drogi na długości 200 mb - Etap I Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - ( Sekretariat ) nie później niż do dnia 23 września 2009 roku do godz. 12:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 7. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie ukończył z należytą stronnością realizację co najmniej dwóch robót związanych z przebudową lub ułożeniem nawierzchni z betonu cementowego B-35 zbrojonego z krawężnikami i ściekami lanymi na mokro o powierzchni tożsamej z przedmiotem zamówienia w zakresie ilości ( powierzchni ) na które składana jest oferta, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być stosownymi dokumentami stwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie ). b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakresie zamówienia na stanowiskach robotniczych ( pracownicy drogowi, operatorzy sprzętu, kierowcy itp.) Kandydat na stanowisko Kierownika budowy musi posiadać - zgodniez ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U z 2006 roku nr 83 poz.578 ) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami drogowymi. Osoba ta musi być również członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym na niej terminem ważności. c) w zakresie potencjału technicznego. Wykonawca przystępując do wykonania nawierzchni betonowej powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: - wytwórni stacjonarnej typu ciągłego do wytwarzania mieszanki betonowej. Wytwórnia powinna być wyposażona w urządzenia do wagowego dozowania wszystkich składników, gwarantujące następujące tolerancje dozowania, wyrażone w stosunku do masy poszczególnych składników: kruszywo (+ -) 3%, cement (+ -) 0,5%, woda (+ -) 2%. - przewoźnych zbiorników na wodę ( do pielęgnacji ), - układarek do rozkładania mieszanki betonowej, -mechanicznych listw wibracyjnych do zagęszczania mieszanki betonowej, -zagęszczarek płytowych, małych walców wibracyjnych do zagęszczania w miejscach trudno dostępnych. 3) znajdują w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 60 % ceny brutto oferty Wykonawcy. Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca wykaże, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 60 % ceny brutto swojej oferty. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. ( ubezpieczenie dotyczy roku 2009 ). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 2. Wyżej wyszczególnione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia, które zostały szczegółowo wyszczególnione w § 6 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą zero - jedynkową tzn. według formuły spełnia / nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które powinno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują, lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz o zrealizowanych zamówieniach, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 2) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały przez Wykonawcę wykonane należycie ( np. referencje ). Pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wielkość robót, rok realizacji. 3) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które to osoby będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kluczowego personelu musi być dołączona kopia uprawnień budowlanych i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego ( Izby Inżynierów Budownictwa ) z określonym terminem ważności - Kierownika budowy. 4) Zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego ( Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa ) potwierdzające aktualny na dzień składania ofert - wpis Kierownika budowy - na listę członków właściwej izby oraz posiadanie przez nią wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Uwaga: W ODNIESIENIU DO OSÓB, KTÓRYMI WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a więc nie będącymi jego pracownikami do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. 5) Wykaz sprzętu do wykonania nawierzchni betonowej. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachu?nek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia opinii banku o zdolności kredytowej - musi z niej jednoznacznie wynikać, że Bank po przeprowadzeniu analizy aktualnej sytuacji ekonomicznej - potwierdza, że Wykonawca posiada wymaganą zdolność kredytową do wysokości kwoty nie mniejszej niż 60 % ceny brutto złożonej oferty. Do wydania oceny, czy Wykonawca posiada zdolność kredytową upoważniony jest jedynie Bank w którym Wykonawca posiada rachu?nek. 2) Polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert musi być ważna minimum do upływu terminu związania z ofertą. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej-przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia, 2) Każdy Wykonawca, który wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych należy brać pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz kwalifikacje, doświadczenie i sytuację ekonomiczną Wykonawców. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5) W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dlatego złożone dokumenty będą traktowane jako wspólne. 6) W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno dla spółki, jak i dla każdego ze wspólników. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa: a) w punkcie 1 ppkt. 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w punkcie 1 ppkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) w punkcie 1 ppkt 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) w punkcie 1 ppkt 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Pozostałe dokumenty, jakie musi zawierać oferta: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2) Pełnomocnictwo (-a) do składania woli w imieniu Wykonawcy, tylko w tym przypadku, gdy upoważnienie do składania woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z aktualnego opisu z właściwego rejestru, albo z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Kosztorys ofertowy - stanowiące kalkulację ceny oferty winny być sporządzone przez Wykonawcę - metodą kalkulacji uproszczonej. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przy sporządzaniu poszczególnego kosztorysu ofertowego opierał się na opisie zawartym w § 12 SIWZ. 4) Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowana przedmiotu zamówienia z ich podziałem na zakresy realizacyjne, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z nich. 5) Dowód wpłaty wadium. 6) Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli takie stanowią część oferty. Wykonawcy przygotowując oferty winni zastrzec, które informacje w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz.1503 z późn. zm. ) stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Uwaga: Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu - pokój nr 11 - ( Sekretariat ), adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.