eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Prowadzenie zajęć pn. "Język angielski przydatny w sytuacjach życia codziennego" w szkole w Tuchlinie w ramach projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 14477 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Sierakowice: Prowadzenie zajęć pn. "Język angielski przydatny w sytuacjach życia codziennego" w szkole w Tuchlinie w ramach projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355469-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355643-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, krajowy numer identyfikacyjny 19167497700000, ul. ul. Lęborska  30, 83340   Sierakowice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 819 500, faks 586 819 575, e-mail sierakowice@sierakowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sierakowce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zajęć pn. "Język angielski przydatny w sytuacjach życia codziennego" w szkole w Tuchlinie w ramach projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SUE.271.34.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzenie zajęć (30 godzin lekcyjnych) pn. "Język angielski przydatny w sytuacjach życia codziennego" w szkole w Tuchlinie w ramach projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020". Czas trwania zamówienia: od podpisania umowy do 30 czerwca 2017 r. Zamawiający zapewni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych przez szkoły klasach. Jedna godzina zajęć odpowiada 45 min. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Zajęcia realizowane jako projekt edukacyjny powinny być ukierunkowane w zakresie języka angielskiego. Zagadnienia ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym, ucznia się, pracy zespołowej i wykorzystywanie narzędzi TIK. Tematyka dotyczy nabycia umiejętności porozumiewania się w j. angielskim w sytuacjach życia codziennego. Podsumowanie: autoprezentacja grupy w szkole. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć w 1 edycji = 1 rok szkolny. 1) w zakresie merytorycznym, każdy z wykonawców zobowiązany będzie do: a) prowadzenia zajęć zgodnie ze złożonym i zaakceptowanym przez obie strony harmonogramem zajęć dostarczonym Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od podpisania umowy. b) prowadzenia ewaluacji podejmowanych w toku realizacji umowy zadań w tym: ewaluację postępów w nauce uczniów w oparciu o diagnozę początkową wykonaną na potrzeby projektu c) prowadzenia wszelkiej dokumentacji związanej z rekrutacją uczestników projektu i realizacją powierzonych mu zadań, w tym list obecności i sprawozdań, a także ewidencją rekrutowanych uczestników projektu. Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu zajęć z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Regionalnego, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (informacje: http://www.rpo.pomorskie.eu/poznaj-zasady-promowania-projektu). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80500000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiotowe zamówienie zostało wyodrębnione z większego zamówienia dotyczącego świadczenia usług edukacyjnych (szkoleniowych) w ramach projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020. Szacunkowej wartość usług edukacyjnych (szkoleniowych) w ramach ww. projektu wynosi - 500 104,00 zł (119 796,88 euro). Usługi edukacyjne (szkoleniowe) będące przedmiotem ww. projektu zostały przez Zamawiającego podzielone z należytą starannością, adekwatnie do zakresu przedmiotowego, w ramy konkretnych postępowań o udzielenie zamówienia. W przedmiotowym przypadku, ze względu na jednorodny charakter niniejszego zamówienia (SUE.271.34.2016), występuje brak racjonalnych przesłanek do podziału tytułowego zamówienia, na kolejne części. Ponadto, dzielenie niniejszego zamówienia, powodowałoby konieczność koordynowania działań różnych wykonawców (usługa świadczona będzie dla jednej grupy odbiorców, w obrębie jednej placówki oświatowej) i sprawiało by nieuprawnione utrudnienia dla Zamawiającego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1950.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Anita Witos,  anitawitos@wp.pl,  ul. Pogodna 3,  83-340,  Sierakowice,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1950,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1664,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3600,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W związku z uchyleniem się Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, od zawarcia umowy, Zamawiający skorzystał z uprawnienia jakie daje art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2015 r.,poz. 2164 z późń. zm.) i wybrał kolejną najkorzystniejszą ofertę


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.