Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Łódź: Wymiana okien w budynku Miejskiej Przychodni Tatrzańska 93-279 Łódź, ul.Tatrzańska 109
Numer ogłoszenia: 144737 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Tatrzańska" , ul. Tatrzańska 109, 93-279 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6435859, 6435001, faks 042 6435001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mptatrzanska.lekarz.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Miejskiej Przychodni Tatrzańska 93-279 Łódź, ul.Tatrzańska 109.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są następujące zadania 1. Wymiana części istniejącej stolarki okiennej obejmuje w szczególności a) Wymianę okien drewnianych b) Wymianę witryn stalowych parteru. 2. Zapewnienie gwarancji obejmującej przedmiot zamówienia na okres 5 lat. Okres gwarancji na użyte materiały i urządzenia określają dokumenty gwarancyjne, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu. Ad a). Stolarka PCW . Zaprojektowano okna PCW , oznaczone symbolami OP-2 do OP-10 o następujących parametrach technicznych .kolor biały , .profil trzykomorowy , .szyby zespolone jednokomorowe U = 1,0 W/m2K ( 4/16/4 ) , .podział okien i sposób otwierania skrzydeł okiennych wg zestawienia - rys. nr 3 , z możliwością ustawienia ich na mikrorozszczelnieniu - jedno skrzydło w każdym oknie , .okucia obwiedniowe odpowiadające parametrom okuć typu ROTO lub WINKHAS , .klamki okienne dostępne z poziomu podłogi . Ad b). Stolarka aluminiowa . Zaprojektowano witrynę aluminiową , oznaczoną symbolem WP i NP o następujących parametrach technicznych .kolor naturalny aluminium , .profil ciepły , .szyby zespolone jednokomorowe U = 1,0 W/m2K - szyba zewnętrzna klasy P2 , - szyba wewnętrzna zwykła o grubości dostosowanej do powierzchni szyb , .podział witryny wg zestawienia - rys. nr 3 . Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia - Miejska Przychodnia TATRZAŃSKA w Łodzi ul. Tatrzańska 109, 93-279 Łódź, tel. (42) 643-39-72 i fax (42) 643-50-01. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów), oznacza to również określenie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy, a zastosowanie tego materiału wymaga pisemnej zgody Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postepowniu Zamawiajacy nie przewiduje złożenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych (Dz . U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Spełnią dodatkowe wymogi wskazane w SIWZ, 3. Złożą dokumenty wymagane przez Zamawiającego określone w SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie i oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty - spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Kompletna oferta musi zawierać: a)Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - sporządzony na podstawie Kosztorysu - Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (który również należy załączyć do oferty) b)przedmiary robót - Kosztorys nakładczy - Załącznik nr 7 (które również należy załączyć do oferty). (Zamawiający informuje, że przedmiary nie mają charakteru wiążącego, są tylko dokumentem pomocniczym, a Wykonawcy mają prawo dokonać zmian wykraczających poza przedmiar). c)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, d)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. f)Podpisany wzór umowy (z zaparafowaniem każdej strony) stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ . g)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). h)Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze - Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ zgodnie z zapisami pkt 8.3 SIWZ, min. 1 zamówienie oraz referencje min.1 dla wymienionej(ych) w wykazie zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - referencje ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. i) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a)kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej, Należy załączyć dokument uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby samorządu j)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z zapisami pkt 8.5 SIWZ. k)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotu zbiorowego, m)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, n)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakiej te dokumenty mogą być składane zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)pkt III.1. l, m, n) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt III.1.k) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt III.o.1.a i c oraz w pkt III.o.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. III.o.1.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt III.o.3 niniejszej SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mptatrzanska.lekarz.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie w siedz Zam. od pon do piątku w godz.9-15 pokók 114 c I pietro.Na pisem. wniosek Wykon. SIWZ moze zostać przesłana pocztą. Wykon. ponosi koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 15:00, miejsce: MP Tatrzanska 93-279 Łódź, ul.Tatrzanska 109, pokój 112 I piętro sekretariat, od pon do piatku w godz.8.00-15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.