eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Koszalin: Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 144719 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające obejmować będzie swoim zakresem przedmiotowym zamówienie wynikające z niniejszej specyfikacji, będzie polegało na wykonaniu tego samego rodzaju usług polegających na wykonywaniu prac związanych z: - codziennym sprzątaniu placów zabaw z wyłączeniem niedziel, - cotygodniowym sprzątaniu boisk, - cotygodniowym sprzątaniu terenów rekreacyjno-sportowych, - cotygodniowym sprzątaniu miejsc postojowych dla turystów, - cotygodniowym grabieniu i wyrównywaniu nawierzchni piaszczystych i żwirowych, - wymianie piasku w piaskownicach, - wykonywaniu i uzupełnianiu stref bezpieczeństwa, - koszeniu i grabieniu trawników z wywozem urobku na składowisko wykonawcy, - cięciach pielęgnacyjnych żywopłotów i skupin krzewów, - usuwaniu chwastów z powierzchni piaszczystych, pieleniu skupin krzewów i żywopłotów, - konserwacji i remoncie sztucznej nawierzchni trawiastej (na dwóch boiskach w Misiowej Dolinie i jednego w kompleksie rekreacyjno-sportowym przy ul. Rodła- Grochowskiego), - grabieniu , zamiataniu lub zbieraniu urządzeniem ssawnym liści z wywozem, - ręcznym odśnieżaniu przejść na dwóch placach zabaw, - przeprowadzeniu raz w tygodniu przeglądu urządzeń tj. sprawdzenie stanu połączeń śrubowych - w razie luzów dokręcenia lub uzupełnienia brakujących; sprawdzenie stanu powierzchni drewnianych - w razie uszkodzenia usunięcia zadry, - zdemontowaniu uszkodzonych części urządzenia zabawowego stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci (złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.), - drobnych naprawach oraz malowaniu koszy na śmieci i ławek, - zabezpieczeniu urządzeń przed użytkownikami do czasu usunięcia uszkodzeń, - ręcznym malowaniu i konserwacji elementów drewnianych i metalowych urządzeń i ogrodzeń, - robotach remontowo - rozbiórkowych, - likwidowaniu graffiti, - renowacji terenów trawiastych, - sporządzaniu codziennych raportów z przeglądów placów zabaw , - sporządzaniu cotygodniowych raportów z przeglądów boisk, terenów rekreacyjno- sportowych i miejsc postojowych, - opracowaniu i przekazaniu nadzorowi Zamawiającego dokumentacji niezbędnej do odbioru i rozliczenia usług, - zgłaszaniu Policji przypadków zniszczenia lub kradzieży urządzeń, - natychmiastowym informowaniu ZDM o występujących nieprawidłowościach, dewastacjach, zniszczeniach itp. przypadkach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18518,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18518,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18518,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dn.29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie - zamówienie zostało przewidziane w siwz oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.